Complimentjes van de jury

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

xNK

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 18:30

zuske schreef:
Supercool... Houd je ons op de hoogte?

Ja hoor :P

FelineL

Re: Complimentjes van de jury

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 19:33

Ik had op de manege een keer wedstrijd gereden met jong paardje en hij vond echt alles super eng.
Had dan ook echt veel te weinig punten en ik heb echt alle kanten van de bak gezien maar op het eind kwam er een beetje ontspanning in.
De jury zo: ja super geprobeerd en toch zelf kalm gebleven en de rust in het paardje gekregen goed gedaan en zonde dat je bent gezakt.

Was die dag voor t eerst de bak uit gegaan met applaus van iedereen langs de bakrand:D

xNK

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 20:13

Hihi er kwam vandaag mijn prijzen brengen, vong het al zo raar dat er geen prijsuitreiking was :))
Er stond op goed door de hoek, goed recht houden, meer verruimen, niet genoeg (halsstrekken, hij was een beetje enthousiast :+ ), rustiger zitten, verkeerde galop (kreeg hem niet meer in de goed :o ), rond houden, meer ondersteunen, probeer vloeiend (overgang), stiller inwerken
En natuurlijk stond er nog twee keer netjes op :D

Was 1ste met originaliteit en 2e met proef (179 punten/59,6%)
Afbeelding
Afbeelding
Klik

zuske

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-12 01:10

Ha super leuk! Mij debuut in de klasse L1 werd beloond met een heuse tweede prijs. :D

xNK

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-12 01:13

zuske schreef:
Ha super leuk! Mij debuut in de klasse L1 werd beloond met een heuse tweede prijs. :D

Super! Mijn B debuut ook *\o/*
Had zelfs al een langer rijdend clubgenoot verslagen :))

Zaterdag moet ik om kwart over 1/half 2 starten en Zondag kwart over 12/half 1 in Dalen, Manege de Nörwiek, dus als er geïnteresseerden zijn :')

Maaike_Ma

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-12 21:58

gisteren stond er onder mijn protocol:

Correct gereden
en goed gedaan :D

Kreeg met de prijsuitreiking ook nog te horen dat ik heel erg netjes had gereden en het verdiend had om 1e te worden :D

xNK

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-12 17:43

Gister had ik helemaal niks positiefs, maar wel een paar 7ens
Vandaag "goed gecorrigeerd" (galoppeerde al weg voor de hulpen), en hoogste 6jes (en 8 op verzorging)

Totaal 171 en 168 punten

zuske

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-12 11:43

xNK schreef:
Vandaag "goed gecorrigeerd" (galoppeerde al weg voor de hulpen), en hoogste 6jes (en 8 op verzorging)

Totaal 171 en 168 punten

Jammer, ik had ook geen succesvol weekend. Wel punten, maar niet lekker gereden. Ga je het nog een keer proberen?

FairLady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-12 11:49

gisteren stond op mijn protecollen (was een finale van een competitie, dus 2 jury's)
zeer gedurfd gereden. paard met veel toekomst.

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-12 12:01

Jaaaren geleden had ik een leuke, maar beetje "ouderwetse" merrie. Basis type, met een grote witte vlek onder haar buik, ze zou het ook leuk gedaan hebben voor de wagen, om maar een beetje het beeld te schetsen.

Met veel pijn en moeite kon in een ontspannen B proef rijden met dit snel gespannen paard. Ze was toen al een jaar of 12.

Na de proef kwam de jury op mij af, een wat oudere man om het maar netjes te zeggen, die volgens mij blij was weer eens een basis paard in de ring te zien. Gaf mij veel complimenten over de leuke combinatie en belofte voor de toekomst.
Moest er wel een beetje om lachten. Leuke combi, ok, da's tenslotte ook een kwestie van smaak. Maar belofte voor de toekomst? Nee, echt niet.

xNK

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-12 12:06

zuske schreef:
xNK schreef:

Totaal 171 en 168 punten

Jammer, ik had ook geen succesvol weekend. Wel punten, maar niet lekker gereden. Ga je het nog een keer proberen?

Ja zeker :)
Het was eigenlijk een beetje proberen voor de pony, maar zo laag had ik niet verwacht :o
Maar voor mijn eigen gevoel ging het goed en daar gaat het om :D
Binnenkort proefgerichte training dus daar kan ik ook van leren

PeertjeRijsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-12 16:39

Heb in de B een keer een hele leuke jury gehad. Paard liep erg fijn, maar vond het soms wat spannend en gaf dan wat contra stelling. Jury kwam na mijn proef de auto uit. Zij dat hij hier nou echt van kon genieten en er met erg veel plezier naar de proef had zitten kijken. Ook zij hij soms keek het paard te veel naar buiten, probeer hier goed aan te werken. Zorg dat het paard goed aan je binnen been houdt. Je hebt dus een paar 4en, maar wees gerust ook een aantal 8en hoor! :) Hadden 202 punten behaald! Waarvan een 9 voor mijn houding en zit! Wauw! Stond er achter

xZazoetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-12 16:38

Vandaag had ik nog een leuk compliment, dat ik ook fijn vind om te horen. Namelijk ; Dat ik erg vriendelijk rijd, en mijn pony goed onder controle kan houden.

En dat was pas mijn 5de wedstrijd ! :j

Twilight1

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 12:37

leuk om te lezen!
Nog niet officieel gestart met mijn (bijna) 4 jarige.
maar onderlinge B stond er onder aan de proef, feest om naar te kijken :P en dat werd ook beloond met een puntenaantal van 212&206
had ook een 9 voor balans/aanleuning
en een keer gereden voor 15 jury's in opleiding, die zeiden dat ze vast meer van mij en mijn paard zouden gaan zien, kreeg daar ook een 8 voor de algemene indruk

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 15:27

Dan zou ik mn coupons terug moeten kijken wat ik me wel zo op kan halen zijn deze:

'Leuke combinatie, ga zo door' (dingen in deze variant heb ik vaker gehad)
'Nette aanleuning'
'Leuke kleurencombinatie (setje)' :))
'Super proef!'
'succes in het L2'

mimeslosydy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 20:51

Vorige week:

'Amazone zit met een mooie lachende uitstraling op de pony'

:))

Valerie97

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 17:20

Vaak staat er ;
leuke combinatie !

ook hebben we een paar keer gehad;
-belofte voor de toekomst.
-nette proef.
-gave pony

Ook kwam de jury een keer uit hun auto nadat ik de proef had gereden, ik dacht echt van 'ohneee wat heb ik fout gedaan?''
maar gelukkig zeiden ze; '' wat een gave pony, met veel potentie ! ga zo door!''

toch altijd wel leuk om te horen ! :D

Amytj

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-12 18:32

Ik kreeg met mijn pony heel veel complimenten in het B/L1 (toen kon je op de coupon ook nog zien hoe oud dat ie was) er stond dan bijv. onderaan mijn coupon:

- Combinatie met potentie!
- Leuke pony
- Mooie combinatie, heel veel succes in de toekomst.
en meer van dat soort dingen, dat vond ik altijd wel erg leuk als er zoiets onderstond! :)

JunkDeLuxe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-12 14:08

'Je hebt er je handen aan vol gehad, maar mooi opgelost! Doe zo verder!'

:D

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-12 14:11

Ik heb ooit geschreven bij de jury. B pony's. Meisje met een C pony die nogal vrolijk was en *poing* *poing* *poing* de bak door ging.
Was best sneu, meisje deed zo haar best, maar ze bleef zitten +:)+
Commentaar: Knap blijven zitten op een stuiterbal!

;)

Lynnwossink

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-13 13:46

Haha ik heb een keer gehad dat een jury na de proef ging klappen, ik vond zelf niet eens dat het zo goed ging maar blijkbaar dacht de jury er anders over :D

Maaike_Ma

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-13 17:53

had zondag als compliment:

Super netjes gereden, leuk om naar te kijken! :D

Kimberly520

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-13 22:27

Ik had mijn proef gereden maar het trok op niets omdat ze schrik had van een serre dat daar stond en de hele tijd weg liep. Kwam de jury na dat ik gedaan had zeggen dat om bijna niet meer bijkwam van het lachen omdat mijn pony op zo'n mooie manier weg sprong en daarbij een schattig kopje trok :Y)

Chantal1609

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-13 20:49

Een e pony van 4 jaar trekt vaak ook wel de aandacht bij juryleden :P O:)
geregeld staat er iets van, mooie/leuke combinatie, combinatie voor de toekomst etc.
Altijd erg leuk om te lezen vindt ik zelf, maakt het toch weer wat persoonlijker ook vanuit de jury naar jou toe.