Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:En voor de juryvergoeding, het prijzengeld en eventueel ex-aequo (als ik het goed schrijf ) is het opzich ook wel handig dat je contant geld hebt. Maar ik snap het wel hoor, vooraf betalen is wel veiliger, je krijgt op zo'n dag nogal wat geld door de handen!
kleinvosje schreef:Er wordt nu inderdaad een boel gemopperd op het feit dat je veel coupons voor niets hebt besteld, maar voor een aantal is het eigen keuze geweest om er 32 of zelfs 48 te bestellen. Daar kan de KNHS natuurlijk niets aan doen...
Ik ben in ieder geval blij met dit voornemen, het zal de sport hopelijk ten goede komen uiteindelijk.
malloesje schreef:Moska schreef:Whaaaaat ik heb vorige maand net een set van 32 stuks besteld voor het eerst in mijn leven en gebruik er nog maar 4 dit jaar....
Hier net zo![]()
Dit hadden ze al een tijd moeten melden bij de bestelling van nieuwe coupons! En niet nu pas
Ssterre schreef:kleinvosje schreef:Er wordt nu inderdaad een boel gemopperd op het feit dat je veel coupons voor niets hebt besteld, maar voor een aantal is het eigen keuze geweest om er 32 of zelfs 48 te bestellen. Daar kan de KNHS natuurlijk niets aan doen...
Ik ben in ieder geval blij met dit voornemen, het zal de sport hopelijk ten goede komen uiteindelijk.
dat is idd een keus....... gemaakt om nog een beetje voordelig uit te zijn en een tijdje vooruit te kunnen![]()
het zou fijn zijn geweest als ze deze plannen wat eerder kenbaar hadden gemaakt, bijvoorbeeld een jaar van te voren zodat iedereen de kans krijgt zijn coupons zoveel mogelijk op te maken. Zou voor heel wat minder weerstand zorgen!![]()
een verandering is niet altijd slecht, maar het is wel hoe je het doet!
Antoontje schreef:pietsie schreef:het zou eigenlijk 1 jan van dit jaar al ingaan maar om technische redenen uitgesteld , ik verbaas me eigenlijk dat jullie niet wisten dat het eraan zat te komen
Wat is dit nou weer voor een opmerking
Hoe zou je het moeten weten dan...
Zijn zo te zien zat mensen die het niet wisten
Antoontje schreef:pietsie schreef:het zou eigenlijk 1 jan van dit jaar al ingaan maar om technische redenen uitgesteld , ik verbaas me eigenlijk dat jullie niet wisten dat het eraan zat te komen
Wat is dit nou weer voor een opmerking
Hoe zou je het moeten weten dan...
Zijn zo te zien zat mensen die het niet wisten
Citaat:Aantal startcoupons per set verkleind
De KNHS verkleint per 1 oktober 2011 het aantal startcoupons dat per set besteld kan worden. Nu zitten er 16 startcoupons in een set, vanaf 1 oktober zullen dat er 6 zijn. De prijs van een set wordt hiermee teruggebracht van € 18,30 naar € 6,85. Met de startcoupons kunnen ruiters en amazones zich inschrijven voor wedstrijden.
De KNHS loopt hiermee vooruit op het mogelijke besluit om vanaf 1 januari 2012 de startcoupons af te schaffen en over te stappen op de zogenaamde startpas. Met deze startpas wordt het voor ruiters en amazones mogelijk om onbeperkt aan wedstrijden deel te nemen. Met de startpas kunnen wedstrijdsporters multidisciplinair starten, dus aan wedstrijden deelnemen in zowel de disciplines dressuur, springen als eventing. De disciplines mennen en aangespannen sport krijgen een discipline gebonden startpas. Het besluit wordt eind oktober ter goedkeuring aan de KNHS Ledenraad voorgelegd. Meer informatie over de startpas volgt aansluitend.
Nexus schreef:Vind het al met al positief! Heb zelf ook nog tig coupons liggen, maar dat maakt me niet zoveel uit.
Moet nog wel even op mijn netvlies krijgen hoe het straks in de praktijk op het secretariaat allemaal moeten gaan werken, maar dat zullen we wel horen tegen die tijd.
pietsie schreef:omdat er al twee jaar door een heleboel verenigingen pilot is gedraait met nieuwe systemen en dingen uit testen , is het algemeen (ten minste hier dan) bekent dat het ging veranderen alleen de preciese datum is nog niet bekent.
ik wist al van 1 januari ak jaar , maar het was en is nu dus ook nog niet zeker.
Anoeska schreef:Citaat:Aantal startcoupons per set verkleind
De KNHS verkleint per 1 oktober 2011 het aantal startcoupons dat per set besteld kan worden. Nu zitten er 16 startcoupons in een set, vanaf 1 oktober zullen dat er 6 zijn. De prijs van een set wordt hiermee teruggebracht van € 18,30 naar € 6,85. Met de startcoupons kunnen ruiters en amazones zich inschrijven voor wedstrijden.
De KNHS loopt hiermee vooruit op het mogelijke besluit om vanaf 1 januari 2012 de startcoupons af te schaffen en over te stappen op de zogenoemde startpas. Met deze startpas wordt het voor ruiters en amazones mogelijk om onbeperkt aan wedstrijden deel te nemen. Met de startpas kunnen wedstrijdsporters multidisciplinair starten, dus aan wedstrijden deelnemen in zowel de disciplines dressuur, springen als eventing. De disciplines mennen en aangespannen sport krijgen een discipline gebonden startpas. Het besluit wordt eind oktober ter goedkeuring aan de KNHS Ledenraad voorgelegd.