DRESSAGEFAN schreef:ik zie helemaal geen gastenboek op zijn site?
Nee, die hebben ze offline gehaald nadat er onder andere doodsbedreigingen en andere nare verwensingen neer werden gezet..
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
KG_Images schreef:Ik heb er geen goed woord voor over. Moet eerlijk zeggen dat ik tot dit punt vrij sympathiek tegenover Rath stond, maar hij is bij mij in aanzien nu echt enorm gedaald. Dit is gewoon jatwerk, ik vind het zo laag! Not done
Ze zijn volgens mij bij de Oosterburen tot de conclusie gekomen dat als ze de beste kür willen laten zien op de OS, dat ze dan en het beste paard moeten kopen en de succesvolle choreografie moeten kopiëren. Nu alleen nog Joost Peters en Edward Gal 'bekeren' en dan hebben ze de goude hand.
RM94 schreef:Weet je waar ik me een beetje aan begin te storen.... wij schijnen als nederlanders te denken dat we absoluut niet negatief over Rath mogen praten omdat het anders lijkt dat we jaloers zijn.
Ik gun het Rath absoluut en als hij de beste is dan moet hij ook die gouden medaille krijgen maar als het niet goed is moeten we dat gewoon mogen zeggen. Ik ben voor eerlijk kijken naar zijn prestaties en zolang we het op een nette manier doen vind ik dat het onder opbouwende kritiek valt. Steeds maar zeggen goh het gaat toch weer beter terwijl het gewoon echt niet goed is vind ik gewoon onzin, en nee ik doe het hem ook niet na.
Dat hij zoveel druk op zijn schouders heeft is echt hun eigen schuld door het hele mediatheater dat ze eromheen gemaakt hebben. Als ze gewoon in rust waren gaan trainen en starten had het veel minder spannend geweest
Cayenne schreef:DRESSAGEFAN schreef:ik zie helemaal geen gastenboek op zijn site?
Nee, die hebben ze offline gehaald nadat er onder andere doodsbedreigingen en andere nare verwensingen neer werden gezet..
Martine_R schreef:Zoals ik al eerder heb gepost, niet alleen wij Nederlanders zijn niet te spreken over Rath en deze actie hoor, ook buitenlanders vinden het doodzonde en deze actie gewoon ronduit zielig.
Embe schreef:Martine_R schreef:Zoals ik al eerder heb gepost, niet alleen wij Nederlanders zijn niet te spreken over Rath en deze actie hoor, ook buitenlanders vinden het doodzonde en deze actie gewoon ronduit zielig.
Ik kan niet zo snel iets vinden in Duitsland. Ben nl. erg nieuwsgierig wat ze er daar van vindenWaar heb jij dat gevonden?
Embe schreef:Martine_R schreef:Zoals ik al eerder heb gepost, niet alleen wij Nederlanders zijn niet te spreken over Rath en deze actie hoor, ook buitenlanders vinden het doodzonde en deze actie gewoon ronduit zielig.
Ik kan niet zo snel iets vinden in Duitsland. Ben nl. erg nieuwsgierig wat ze er daar van vindenWaar heb jij dat gevonden?
Wuis schreef:Illusion1990 schreef:Tom Tom's Totilas...
Misschien wil TomTom Rath wel sponsoren, op die manier kunnen ze dan aan het geld komen voor een choreografie.![]()
![]()