Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

smeetjoew schreef:Joh, beetje ballen hebben hoor. We hebben hier over de L1 waar een miniem stukje wijken wordt gevraagd tov de vorige klasse. That's it. Het gaat hier niet om de grand prix.
Gewoon doen. Weet je meteen weer waar je aan moet werken. Die instelling heb ik al twee jaar en het verloopt tot nu toe nog niet heel slecht.
Vind het gros hier wel erg betuttelen.
helemaal mee eens! 
lx3 schreef:Oké, bedankt allemaal. Dit topic zet gewoon door hoor. Maar dit is een vervolg zegmaar. Hihi.
Ik heb afgelopen Zaterdag mijn eerste x L1 gestart.
Met de punten : 184 en 187. Nu ben ik hier erg tevreden over voor zijn eerste L1 proefje.
Meningen?
jhersisia schreef:Ik zou eerst zorgen dat hij niet meer stijgerd en het wijken onder de knie heeft want vanaf l1 kan je ook worden terug geplaats als je teveel verlies punten rijd. Ik zou dus les nemen bij een goede instructeur(insturctrisce) en die jou laten adviseren of je er klaar voor bent.
Suc6
Daarbij moet je voor een verliespunt wel heel bagger rijden, als je zo de bak door gaat snap je zelf ook wel dat je beter kunt afgroeten.
Scum schreef:Welke mening ben je naar op zoek?