Da's wel zuur zo'n blessure
duurt altijd zo lang
sterkte daar nog mee!Ik gebruik m'n zweep ook heel zwak
, en steeds iets minder zwak afhankelijk van de (/geen) reactie van het paard. Ik ken gelukkig geen paard dat ik hárd moet "slaan". Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
duurt altijd zo lang
sterkte daar nog mee!
, en steeds iets minder zwak afhankelijk van de (/geen) reactie van het paard. Ik ken gelukkig geen paard dat ik hárd moet "slaan". M_D_H schreef:echt waar
dit omdat je met (bij goed gebruik) een wieltje laat rollen over het lichaam en zo een grote vlak bestrijkt daardoor is het minder "pijnlijk" dan en stomp knop spoortje die altijd al op de zelfde plaats prik(want daar prik je mee en met een wieltje rol jeis dat "pijnlijker"

maybe2 schreef:het is de B maar???sorry maar wat heeft dat er mee te maken?
sommige mensen in de B gaan verantwoordelijker met de sporen om dan iemand in de M of Z.
ik prik liever even 1x dan 10 keer schoppen.
ismy schreef:maybe2 schreef:het is de B maar???sorry maar wat heeft dat er mee te maken?
sommige mensen in de B gaan verantwoordelijker met de sporen om dan iemand in de M of Z.
ik prik liever even 1x dan 10 keer schoppen.
daar ben ik met je mee eens. Maar in de B heb je niet echt oefeningen waar je het echt mee nodig hebt toch?

)
) M_D_H schreef:ismy schreef:
daar ben ik met je mee eens. Maar in de B heb je niet echt oefeningen waar je het echt mee nodig hebt toch?
niet echt...
maar het ligt denk ik ook wel aan het paard waar je mee rijd
die van mij komt graag om hoog(vooral op concours)
dat was voor mij de reden om spoortjes om te doen(heb ik overgens pas bij de l gedaan)
Gewoon omdat ik hoop dat nu niet gelijk iedereen wielen gaat aanschaffen, want wielen vereisen een heel stil been wil het vriendelijker zijn...