M_Vainqueur schreef:Maar, er zijn natuurlijk ook nog mensen die een spoortje om hebben voor die ene keer dat die wél nodig is en verder dan dingetje er maar bij hangt. Zo heb ik echt totaal géén spoor nodig om vooruit te rijden of actief te rijden(is mijn kuit alleen al bijna te veel) maar op het moment dat die weer eens iets uitvreet dan vind ik het wel fijn dat ik alleen door met mijn spoor aan te raken hij zich een hoedje schrikt en weer op mij let. En zo zijn er genoeg mensen die met spoor rijden en gewoon precies weten wat ze er mee doen.Maar daar tegen over klopt het dat er te veel zijn die met spoor rijden om uberhaupt vooruit te komen. Tsja...wat zal ik daar over zeggen? Niks, dat heeft iedereen al gedaan;) (ben het totaal met ze eens!)
dat is ook mijn reden van een spoortje 
die van mij wil b.v. nog wel eens omhoog komen, en als ik hem dan een tik met de zweep zou geven dan slaat hij juist achterover(de zweep pikt hij niet altijd) prik ik hem ff vlug met mijn spoortje schrikt hij zich een hoedje en staat hij zo weer op de grond 
ideaal dus...
(dit is een v.b., die kleine draak vreet nog veel meer uit waar een spoortje wel praktisch bij is en een zweepje dus niet
)
voor de rest rij ik hem ook alleen op mijn been...