Had anders ook mijn winstpunt wel gehad.
Waarschijnlijk had de jury zelf ook een witte en weet
ze hoe moeilijk het is om die wit te houden.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

wouterpaard schreef:Misschien ook handig erbij te zetten waarom? je vindt dat haflinger altijd gevlochten moeten worden.
Niet erg praktisch bij een haf met manen aan 2 kanten knotjes

annetmulder schreef:Laatst tijdens een oefenwedstrijd waren wedstrijdruiters aanwezig in normale kleding.......Dit werd niet afgestraft!
Niet sportief t.o. de ruiters & paarden die wel tip top verzorgd waren! Dit vond ik ook niet sportief.
TheHorseInn schreef:wouterpaard schreef:Misschien ook handig erbij te zetten waarom? je vindt dat haflinger altijd gevlochten moeten worden.
Niet erg praktisch bij een haf met manen aan 2 kanten knotjes
Das zo
This wel zo netjes
Als in ieder geval de manen maar mooi getrokken enzo zijn
Je ziet vaak genoeg een haflinger met manen die afgeknabbeld enzovoort zijn

ik had tijdens het losrijden een regenjas aan om mezelf nog een beetje droog te houden, maar voordat ik de proef in ging heb ik mijn regenjas uitgetrokken.
)
.
Citaat:Ik heb laatst in de stromende regen moeten rijden, ik had tijdens het losrijden een regenjas aan om mezelf nog een beetje droog te houden, maar voordat ik de proef in ging heb ik mijn regenjas uitgetrokken.
Ik was de eerste combinatie die gewoon in rijjas startte, alle ruiters voor mij hadden nog regenjassen enz. over hun rijjasje aan...
Ik heb natuurlijk geen idee wat ze daarvoor aan commentaar gehad hebben maar ik had gewoon een 7, maar bij mijn weten is het niet toegestaan om met een (bijv. knalpaarse) regenjas over je kleding te starten (wel met een doorzichtige). Dus eigenlijk vind ik dat die combinaties een lager punt moeten krijgen voor verzorging, tenzij de jury besluit dat we met regenjas mochten starten (dan had ik het wel prettig gevonden als ze me gewaarschuwd hadden toen ik me meldde.... )
. Dus die spuit ik meestal even af en ga er met een borstel overheen. 
Heel flauw, moesten inrijden in modderbak, tja... moet toch inrijden... weg dik 2 uur werk. En dan wenst mevrouw de jury dat je paard nog wit is ook.

heeel duidelijk haha! 
Palmbierlove schreef:Ik vind het ook altijd heel vaag... Dan doe je extra je best voor de verzorging, je wast je paard, je kamt de manen en staart, of je maakt knotjes of een hengstenvlecht en je krijgt standaard een 7 of 8, terwijl iemand die er niks aan heb gedaan ook gewoon standaard hetzelfde krijgt..
dat vind ik nou gewoon oneerlijk
En hij geniet ook nog eens van al die aandacht, whaha.
De betreffende jury was helemaal fan van mijn frontriem (van Scipita hier op bokt), en daarbij was mijn bontje op zijn witte delen bijna oogverblindend wit..
Maar kennelijk nog niet wit genoeg haha