Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Maar aangezien er zaterdag zo'n 300 starts zijn als het er niet meer zijn....
.
maar daar gaat het nu niet over
hih imaar dat zal het vast niet zijn
superwoman schreef:Herilda schreef:Ik zou het lintje der gewoon inhangenl. Of er door de mederuiters iets mee gedaan wordt ik vraag twee, maar jij hebt in ieder geval een waarschuwing gegeven. Mijn paard haalt ook wel eens uit en daarom rijd ik ook met een rood lintje.[b]Gebeurt nog vaak genoeg dat ze dan alsnog heel dicht langs je rijden...[b] Als mijn paard dan een keer uithaalt dan kan ik er ook niks aan. Der hangt niet voor niks een lintje in.
Jij bent verantwoordelijk voor de gedragingen van jouw paard. Het rode lintje is alleen maar een waarschuwing geen verbod om dicht langs je te rijden. Word hier wel moe van!
Rode lintje is geen vrijbrief dat jouw paard mag schoppen!
MamboBeach schreef:Ik word moe van jou!
Jij weet toch ook wel dat een paard een dier is en altijd onberekenbaar kan zijn, dat heb je nu eenmaal niet in de hand. Daarbij, als je een schop krijgt of iets zit je er gewoon te dicht op.
Eigen schuld, dikke bult!
superwoman schreef:MamboBeach schreef:Ik word moe van jou!
Jij weet toch ook wel dat een paard een dier is en altijd onberekenbaar kan zijn, dat heb je nu eenmaal niet in de hand. Daarbij, als je een schop krijgt of iets zit je er gewoon te dicht op.
Eigen schuld, dikke bult!
Wettelijk gezien ben je gewoon verantwoordelijk voor de gedragingen van je paard, daar kun je niet omheen.
setteke schreef:Tja, gelijk hier, red alert, dus oppassen en als iemand vindt dat je zo'n dier niet mee mag nemen op concours, moet hij dan maar naar Mora? Of een beetje afstand en respect, zoals normaal zou moeten zijn, zelfs als het paard geen rood strikje draagt?
)MamboBeach schreef:superwoman schreef:Wettelijk gezien ben je gewoon verantwoordelijk voor de gedragingen van je paard, daar kun je niet omheen.
Nee hoor! Als ik met de auto rem en jij rijdt achterop ben jij hartstikke fout!
Jij moet de regels ook in acht nemen he en niet te dicht op iemand gaan kleven...
MamboBeach schreef:Nee hoor! Als ik met de auto rem en jij rijdt achterop ben jij hartstikke fout!
Jij moet de regels ook in acht nemen he en niet te dicht op iemand gaan kleven...