Wat vinden jullie het meest frustrerende?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Fitzroy

Re: Wat vinden jullie het meest frustrerende?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-10 18:26

Ik bedoelde natuurlijk in de afwikkeling van de schade ;)

Impilixus__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-10 18:39

Het aller allers ergst vind ik nog, dat je als groom hardstikke je best doet en je vervolgends gewoon klinklaar word afgeb*kt. de wetstijd ruiters waarmee ik ga naar wetstrijd zijn dus niet gefrustreerd opmijn en zeggen netjes dankje-wel als het allemaal netjes geregeld is( doormij ) en als ze me willen afbekken zoeken ze het maar uit, ja ook midden in de wetstrijd, je grote b*k laat je maar lekker thuis.

ennu zijn lang alle wetstrijd ruiters niet zo en ik wil ook niemand aanvallen, spank me if i do! :)
maar er zijn genoeg grooms die dit gedrag meer dan zat zijn.

hihi van veel dingen zoals een los ijzerof een geknapte singel blijf ikzelf rustig onder, de wereld gaat heus niet ten onder als je eventjes naar de jury moet om te vragen of je als laats mag, kan dit niet ? tja daarom neem ik sommige dingen reservemee ( lees : compleet hoofdstel,witdekje,singel,sporen etc. )

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-10 20:02

Echt waar, neem je zoveel reservespullen mee?
Ik had idd pas nog dat ik een sporenbandje kapot trok. Gelukkig kon ik nog een paar sporen lenen ter plekke, want anders had ik niet kunnen starten.

Nimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-10 20:25

@inposant dat groom afbekken is omdat ik me niet op mn paard wil afreageren. Soms zit t even tegen en moet t er even uit, gelukkig snapt mn groom dat, sterker nog moet van haar mn frustraties tegen haar eruit gooien en niet tegen mn paard. Andersom is t hetzelfde, als ik haar help mag ze zich opmij afreageren. Ene oor in andere oor uit en daarna hebben we t altijd weer gezellig.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-10 20:40

Mijn moeder en ik werken altijd de frustratie op elkaar uit, en dat kan echt effe klote klinken (van twee kanten dus) maar we weten dat van elkaar en wij maken ons daar niet druk om, als we een keer klaar zijn dan is het ook echt klaar en gaan we weer verder alsof er niets gebeurt is. :D

mimeslosydy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-10 20:42

iemand die vanaf de zijlijn nog enkele aanwijzingen geeft is niks mis mee, maar mensen die midden in een kleine drukke bak les gaan geven is erg vervelend.[/quote]

nee oke maar dat doet ze niet ;)
alleen als er maar één ander iemand bij is ofzo anders blijft ze gewoon aan de kant staan en roept ze afentoe wat

LDRD

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-10 21:52

Fitzroy schreef:
Ik bedoelde natuurlijk in de afwikkeling van de schade ;)

Ook zeer divers uiteraard, want het hangt altijd zeer af van alle feitelijke omstandigheden ;) .

Golan

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-10 21:59

Ik was een keer bijna klaar met m'n proef, ging heel goed, komt de jury uit de auto om te vragen of ik opnieuw wil beginnen, hij was niet op aan het letten :+

_Kruimel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-10 22:00

Dat er hele drukke paarden zijn met inrijden, daar word mijn pony ook wel druk van en val ik er dus ook wel eens vanaf en dat ze met de wedstrijd niet luistert.

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-10 01:43

Golan schreef:
Ik was een keer bijna klaar met m'n proef, ging heel goed, komt de jury uit de auto om te vragen of ik opnieuw wil beginnen, hij was niet op aan het letten :+

Dat heb ik idd ook een keer gehad, maar dan na 5 oefeningen - dat vond ik al frustrerend.
Laat staan als je bijna met je hele proef klaar bent, dan baal je pas echt :=

IsabellH

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-10 17:31

Ik vind het vooral vervelend als er zo veel tijd tussen je 1e en 2e proef zit :(
Moet je hem weer weg zetten,,

Splinter

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-10 17:49

- programma wat flink in- of uitloopt
- toeschouwers die in de weg staan
- slechte parkeergelegenheid
- slechte bakbodem
- veel tijd tussen 2 proeven óf direct 2 proeven na elkaar

Ach en echt frustrerend is het allemaal niet, ik doe het voor de lol en als ik er geen lol meer in heb ga ik niet meer hoor :+

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-10 18:04

Splinter: Oeh ja! Dan heb je een 20*40 losrijpiste voor 2 of 3 proeven die tegelijk aan de gang zijn en dan gaan de mensen ook nog ín de bak staan :x frustrerend! :x of in de bak aansingelen enz, ga dan toch effe buiten :x

x3_Ine_x3

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-10 19:24

of als je een redelijk lage tijd rijd (jumping) dat je denkt dat je wel niet meer naar binnen zal moeten voor de ereronde.
je gaat je paard afzadelen en op camion zetten.

als je terug naar de piste gaat om te kijken naar de overige combinaties roepen ze je naam toch nog af.

en dan heb je natuurlijk geen tijd meer om je paard nog op te zadelen, dus moet je zomaar naar binnen...

Elise95

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-10 20:30

Associale ruiters, want dan gaat mijn paard er vandoor. Ze heeft namelijk een paardenfobie :Y) .

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-10 22:23

vandaag op wedstrijd stond een mevrouw in de baan die haar leerling les stond te geven,lekker de hele tijd klakken met de tong,en dat meisje ging gewoon ook stappen op de hoefslag,en de lesgeefster werd nog boos ook toen iemand vroeg of ze op de binnenhoefslag wilde stappen.......alsof de hele baan van hun is

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-10 22:27

Dat noem ik gewoon asociaal. Op wedstrijdterrein maak je je paard toch gewoon los en gaat je proef rijden? Of zie ik dat nu verkeerd?

Daisies

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-10 20:44

Als het of verschrikkelijk inloopt, of verschrikkelijk uitloopt. of dat er bijv 1 uur zit tussen 2 proeven..

xSaarSaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-10 20:48

Daisies schreef:
Als het of verschrikkelijk inloopt, of verschrikkelijk uitloopt. of dat er bijv 1 uur zit tussen 2 proeven..

Ik had ook laatst een keer dat het verschrikkelijk uitliep bij de prijsuitrijking, waardoor ik al een hele tijd te wachten stond, terwij mijn paard al was losgereden.

Of dat ze een keertje tijdens het losrijden even de muziek gingen testen, alleen deden ze dat niet al te subtiel. :+

RamboBink

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-10 22:09

inderdaad het in- of uitlopen van een wedstrijd.

Maar ook dat sommige gewoon les krijgen op de dag van de wedstrijd. Als het goed is geef je jezelf op om te laten zien wat je geleerd hebt en dat te laten beoordelen.

En vaak zie je iedereen nog flink (proberen te) glimlachen als ze nog in de ring zijn.. en dan draaien ze nog netjes om, om hun paard aan het eind te belonen. En zodra dat ze dan terugdraaien krijgt het paard 2 sporen tussen zijn ribben, wordt voor alles uitgemaakt, en vaak ook nog een zweep over zich heen!

Elise95

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-10 22:11

Wat ook irritant is dat je dan aankomt in de inrij bak. Ja, we zijn wat ingelopen je mag nu starten. Dan baal je.

Riverdance1

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-10 22:18

toen ik me singel was vergeten
als mensen door het hele wedstrijd terijn heen schreeuwen bijvoorbeeld met voorlezen of zo of inderdaad uit gebreid les krijgen moet je gewoon voor elkaar hebben als je op wedstrijd ben
en als mensen in de weg rijden:o
uuhm als er kinderen in de mond van een pony lopen te rukken zagen trekken :(
dat was het wel zo'n beetje :P
Laatst bijgewerkt door Riverdance1 op 01-03-10 22:26, in het totaal 2 keer bewerkt

xSaarSaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-10 22:19

RamboBink schreef:
inderdaad het in- of uitlopen van een wedstrijd.

Maar ook dat sommige gewoon les krijgen op de dag van de wedstrijd. Als het goed is geef je jezelf op om te laten zien wat je geleerd hebt en dat te laten beoordelen.

En vaak zie je iedereen nog flink (proberen te) glimlachen als ze nog in de ring zijn.. en dan draaien ze nog netjes om, om hun paard aan het eind te belonen. En zodra dat ze dan terugdraaien krijgt het paard 2 sporen tussen zijn ribben, wordt voor alles uitgemaakt, en vaak ook nog een zweep over zich heen!

Indd!
Dat vind ik ook altijd zo vervelend.
Of van die verwende mensen, die de hele dag anderen lopen te commanderen. :=
Achja, ik zoek gewoon vriendinnen op, en dan trek ik me niets aan van de andere mensen, als die vervelend doen.

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-10 00:05

Ik had vorige week een irritatie. Had me voor aankomend weekend ingeschreven maar had me werkrooster nog niet. Toen ik m kreeg voor deze week bleek dat ik zondag moet werken. De wedtrijd betrof zaterdag EN zondag. Dus ik vragen of ik sowieso zaterdag gepland kon worden, kon niet. Alleen M. Dat was wel erg jammer. Nu heb ik m af moeten zeggen... Was gelukkig nog wel op tijd, das dan wel weer een pluspunt ;)

dropje_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-10 12:41

ik vind het frustrerend als andere ruiters gewoon keihard tegen je aanrijden met het inspringen en gewoon totaal niet opletten! :( :(

en dan nog geen eens sorrie zeggen ofzo terwijl jij gelijk met een nijdig paard zit wat geen enkel paard meer in dr buurt duld...