Wedstrijd Bloopers

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

judith__

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-09 22:07

hahaha leuke verhalen allemaal!!

ik was had na een lange vakantie ook een cc had 1 dagje er voor kunnen trainen maar moet zegge dat hij eerlijk liep..
ook bij het los rijden deed hij het boven verwchting! tot we de ring in mochten meneer wou niet verder lopen dan tot de helft van de bak.

na lang proberen moesten we wel gaan starten anders dan liep het te ver uit.

dus ik nog een volte gereden en met goede hoop ging ik draven en wat een opluchtig hij liep verder dan de helft maar toen waren we weer aan de andre kant en ging hij vanuit de draf ineens weer stil staan meneer weigerde weer door te lopen hij wouw weer niet naar de andre bakhelft.

ik had toen de moed opgegeven en besloot me te laten diskwalifiseren dus ik loop na de jury hokje en zeg het..

maar toen ik later in de auto zat bedacht ik me ineens dat dat jury hokje ook aan de andere kant van de bk zat(de kant waar meneer de heletijd niet heen wwou!) en toen zonder dat ik er bij na dacht liep hji gewoon daar heen :o

wat een gemene streek hij wist gewoon dat hij niet meer hoefde te lopen....
wel slim natuurlijk

Kimberly001

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-09 23:32

haha, jaa ik was in almelo, al een aantal jaar geleden, en toen sloeg mijn pony op hol, haha, en toen vloog ik van mijn pony af en vloog ik zoo de ring van de geene die naast mij bezig was met har proef, en toen mocht ze gelukkig een stukjee overnieuw doen hahaha

amawonderboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-09 18:08

hahaa:D
Ik had een keer dat ik alles vergeten was.
Cap, zweep, sporen, laarzen.
Zat ik op mijn pony zonder spullen.
Iedereen lachtte mij uit.
Gelukkig heeft mijn vader alles nog snel thuis uit de zadelkamer gehaald.

friendly

Re: Wedstrijd Bloopers

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-09 18:28

Gevalletje van lichte zenuwen? :P

Jaydee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-09 20:33

Kimberly001 schreef:
haha, jaa ik was in almelo, al een aantal jaar geleden, en toen sloeg mijn pony op hol, haha, en toen vloog ik van mijn pony af en vloog ik zoo de ring van de geene die naast mij bezig was met har proef, en toen mocht ze gelukkig een stukjee overnieuw doen hahaha

Haha oeps. Diegene die in de andere ring was, was niet boos? :P

Kimberly001

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-09 21:15

nee die lachte zich ook kapot toen ik eenmaal weer kon lachen ;)

brenda_daisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-09 17:09

Toen ik nog met mijn kleine pony wedstrijden reed ging hij met zijn kont naar de jury toe halt houden :+

Bon_charmeur

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-09 17:18

als je rechts moet bij C links gaan en de proef erna exact hetzelfde...
hahah groeten met links:S..

haha die fouten zijn zo erg!Q!!:O
ik schaamde me dood

Bon_charmeur

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-09 17:31

oja en niet te vergeten paard dat ik reed sprong over leter A heen waardoor ik viel haha

Fenna_s

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-09 21:27

bij het inrijden dacht het paard dat ze wel even het stroomdraadje op kon eten. :+ waar dus nog stroom op stond.

toot

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-09 21:33

Met crossen een hele l hindernis gesprongen ipv b...
oeps niet goed opgelet met lopen.

Met een afsprong mijn teugels kwijt raken en ze niet te pakken kunnen krijgen totdat ze net achter haar oren zaten ...
ik reed onbeteugeld hahaha

Esther43

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-09 21:46

toen ik heel jong was op de manege reed ik op een pony die altijd bolkte, en waar niemadn op wou.
Elke pony moest meerdere keeren lopen, alleen ''mijn'' pony dus alleen bij mij.
Ik was natuurlijk hardstikke zenuwachtig en ging zo de bak in. Groeten met een big smile en een perfect
proefje gereden met een pony die ook nog nagaf (wist niet wat er gebeurde want wist niet eens wat dan was :+ ).
Die pony had al heel veel wedstrijden gelopen met haar baasje en kende dat dus allemaal al.
Toen zat ik haar lekker te na verzoregn en toen kwam er iemadn bij mijn stal zeggen dat de prijsuitrijkingen waren.
Ik kwam dus binnen en toen waren ze al bij de 3e plaats. Nou, die had ik niet. De 2e plek was voor de dochter van de manege eigenaar en ik had gewonnen met 1 punt verschil wegens het groeten met een big smile :D
Haha, wast was ik toen blij met haar. De weeken erna heeft die pony in een keer veel meer in de lessen gelopen ;)

_Sascha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-09 16:56

hahaha ...nou die heb ik nog wel :')
eerste eventing wedstrijd met een manege paard...was een oud sgw paard dus moest wel lukken dacht ik O:)
In de geimproviseerde startbox (twee staanders aan beide kanten met blak ertussen) voelde ik dat ie bijna ging zitten XD al zn gewicht naar achteren en bij 3,2,1...KEIHARD uit die startbox racen 8)7
dus hij in volle galop op een boomstam af..1e ging ie overheen, 2e weigerde hij _O-
bleef godzijdank zitten, nou nog maar een keer proberen dan... Zelfde verhaal..
Dus toen ben ik er maar mee opgehouden, en vroeg of ik misschien een ander paard mocht pakken (was toch maar een onderlinge wedstrijd op de manege:P)
nou ging helemaal goed..totdat we bij de waterbak kwamen. Je mocht kiezen tussen boomstam of waterbak, maar als je de waterbak sprong en het ging goed, kreeg je 2 punten erbij bij de dressuurproef..dus toch maar proberen..
Lag ik er bijna alsnog naast := heb me daarna echt doodgelachen om het filmpje dat mn moeder had gemaakt!

Angelina89

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-09 22:34

Mijn zus had de eerste wedstrijd met een oude pony van haar, mijn vader liet hem los en daar ging ie! Dwars door alle banen heen, toen schrokken we ons wild, maar nu lachen we er gelukkig om :)

future4eveah

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-09 20:49

ik moest B afwenden en E Linkerhand
ja je raad het al, ik reed vrolijk naar rechts :D
na een paar passen had ik het door dus snel omgedraait en doorgereden
krijg ik mijn coupons terug 177 punten (waren 2 strafpunten af)
dus ik O gelukkig anders had ik toch geen winst gehad
Nee idd maar ...
meisje met de eerste prijs had 178 punten

dus al had ik goed gereden was ik wel 1e geweest :o

corientjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-09 21:01

_Sascha_ schreef:
hahaha ...nou die heb ik nog wel :')
eerste eventing wedstrijd met een manege paard...was een oud sgw paard dus moest wel lukken dacht ik O:)
In de geimproviseerde startbox (twee staanders aan beide kanten met blak ertussen) voelde ik dat ie bijna ging zitten XD al zn gewicht naar achteren en bij 3,2,1...KEIHARD uit die startbox racen 8)7
dus hij in volle galop op een boomstam af..1e ging ie overheen, 2e weigerde hij _O-
bleef godzijdank zitten, nou nog maar een keer proberen dan... Zelfde verhaal..
Dus toen ben ik er maar mee opgehouden, en vroeg of ik misschien een ander paard mocht pakken (was toch maar een onderlinge wedstrijd op de manege:P)
nou ging helemaal goed..totdat we bij de waterbak kwamen. Je mocht kiezen tussen boomstam of waterbak, maar als je de waterbak sprong en het ging goed, kreeg je 2 punten erbij bij de dressuurproef..dus toch maar proberen..
Lag ik er bijna alsnog naast := heb me daarna echt doodgelachen om het filmpje dat mn moeder had gemaakt!

Dat filmpje hoort in het bloopertopic :D
Ben benieuwd :P

Yvettee_4

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-09 21:09

hier ook bestwel grote blooper;
was in 2007 maar herinner me het nog goed haha,
ik had een onderlinge wedstrijd op m manege, western wedstrijde, het onderdeel was trail, je moest een L achterwaarts lopen en toen widle ik uhm achteruit zetten maar hij liep door me heen, ik reed dus richting de jury en kreeg hem maar niet terug.
toen stond de jury ook nog is ff opp met hun stoeltjes en d8 ik ooo nu heb ik het verknald. ze zeiden rijd maar door naar het volgenden.
maaaaar uiteindelijk was ik gewoon eerste :O
nog even een fototje
Afbeelding

bfsunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-09 21:15

Mijn eerste onderlinge wedstrijd met mijn eigen pony(had al meerdere gereden toen hij nog niet van mij was, maar deze was wel speciaal) was ik halverwege het parcours beugels en teugels kwijt door een noodsprong! Gelukkig kon ik hem op mijn zit rijden, dus een volte gemaakt en netjes verder gesprongen, geen barrage, maar de andere deelnemers hadden meer dan 4 strafpunten! Dus was gewoon eerste!! Was best trots op mijn ventje! :(:)

Charly1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-09 21:17

Met mijn pony een M sproef gereden zonder ijzers op gras ..
na de middengalop niet meer kunnen remmen en over het witte hekje heen gesprongen, om de juryauto heen en aan de andere kant weer terug de ring in gesprongen :P..
En gaan minpunten :D de jury vond het zo grappig

corientjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-09 21:19

Ook was het een keertje heel glad
Overgang galop-draf
Floep op d'r kont
Ik had me opa en oma, me neefje, me broertje, me zusje, me vader, me moeder en een vriend mee genomen
Was in Beilen
Iedereen OOHH!! :P
Helaas geen foto van (die vriend fotografeerde :P)

intercity3

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-09 01:55

Wat staat hier een grappige verhalen tussen :P

Ik heb zelf geen super bloopers meegemaakt, maar ben wel op m'n tweede onderlinge wedstrijd van m'n paard afgevallen, maar dat was op zich geen groot probleem.

Gypsylady

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-09 02:22

Met het groeten ging mijn paard stijgeren
Wel netjes op de plaats kon dus zo weg rijden
Mijn vriendin die voorlas riep nog dat we niet aan hoge school dresuur deden
Kon die opmerking wel waarderen spanning was opslag verdwenen
Ben toen nog 2e geworden de rest van de proef ging prima
Heb ook als is een keer geprobeerd om een proef zo snel mogelijk af te leggen
Hij was soms een beetje opstandig en kreeg ik hem niet weer terug in de draf
Nou ja dan maar doorgaan in de hoop dat ik hem terug krijg
Niet dus bijna de hele proef in galop afgelegt
Ook heb ik met een buiten wedstijd alle jury leden even begroet
Ook die van de andere ringen
Hij nam het bit tussen z'n tanden en ging er vandoor dwars door al de ringen
Het is allemaal goed gekomen met hem ben uiteindelijk Z2 mee geworden

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-09 22:40

Was L parcours aan het springen.. Ik dacht echt dat ik goed parcours gelopen had.. Niet dus.
Ik na hindernis 9 rustig naar draf en bijna naar stap.. Wou afgroeten. Hoor ik ineens HINDERNIS 10!! Ik kijken.. Zie ik recht voor mijn neus nummer 10 staan. Ik gauw naar galop en hoppa eroverheen.. Was op 1 honderste binnen de tijd. En in de barrage de snelste :+

Andere keer in het parcours knapte mijn beugelriem.. Dacht kan wel doorrijden, maar die riem klapperde heel erg. Pony ervandoor.. Toen ik verkeerde hindernis sprong werd ik uitgebeld. Klonk er heel droog: Wegens fout parcours moet je de ring verlaten. Jaa, dat snapte ik. Maar duurde wel even voordat ik mijn pony terug had. :')

xxemmaaaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-09 18:35

toen ik nog best wel klein was, deed ik mee aan een springwedstrijd, ik zou net over de laatste hindernis gaan. knapt mijn beugelriem... dus ik gleed zo naar een kant, en maar hopen dat hij niet zou springen, maarjaa tuurlijk gaan we er dan juist overheen..

xxemmaaaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-09 18:45

simsimba schreef:
WinterWortel schreef:
Nog even iets leuks, alleen niet tijdens een wedstrijd.. Met les laatst, even tussendoor stappen met lange teugel, mijn paard moet hoesten en laat ineens een dikke scheet.. Drie andere paarden sprongen de lucht in van schrik en holden snel die bak door, prachtig gezicht! :+ En iedere keer als mijn paard daarna ging hoesten was het van: HAKKEN LAAG, TEUGELS STRAK, DAAR GAAT HIJ WEER!! :P Heb slap van het lachen op mijn paard gezeten, net als de rest van de les trouwens :D

GENIAAL. hahhahaa ik zou me helemaal kapot lachen :')