Een 10 in je proef?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

carmab

Re: Een 10 in je proef?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-09 16:55

En wat gaf de mede jury voor dit onderdeel?

Toveren

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-09 18:11

ik nog nooit, wel een aantal 9-ens!

Alanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-09 18:33

carmab schreef:
En wat gaf de mede jury voor dit onderdeel?

een 8! deze vond het ook perefekt maar durfde denk ik geen 10 te geven

moonprayer

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-09 22:05

dat vind ik altijd zo jammer. sommige jury's zijn bang om sinterklaas te zijn. ik denk niet dat dit hoeft, maar inderdaad als zo'n ruiter gewoon iets neerzet, wat eigenlijk voor die klasse niet beter hoeft en kan, een 10! fantastisch.

niet dat jury's nu allemaal 10en moeten uitdelen.
maar soms krijg ik wel het idee dat 8 echt maximaal is ;)

terwijl ik bij de 3en op mijn coupon krijg, verkeerde galop (ja zover was ik al, ik weet hoe ikd aar wel een voldoende op krijg)

maar ik wil zo graag weten bij de 7's en 8en hoe dit een hoger cijfer kan worden!

laatst had ik wel zoiets, een 7 op uitgestrektedraf, achterhand kwam niet voldoende mee. okai, daar kan ik wat mee! dat is fijn commentaar. de volgende ging beter, en toen had ik een 9. bij een andere jury.

ik denk dat ik te wiebelig zat voor een 10, maar ik zal het nooit weten.

arme schrijvers als ze bij elk punt iets neer moeten zetten wat beter kan, maarja, dat is wel de fijnste coupon.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-09 22:12

moonprayer; je hebt idd jury's waarbij je niets op hoeft schrijven, alleen maar bij 5jes.. Maar ik heb genoeg jury's gehad waarbij mn coupon bijna vol stond, zelfs met 195 punten of meer. Ik vind dat zelf ook veel fijner..
Onderaan de coupon zetten er ook bijna geen jury's opbouwend commentaar, zoals "kwaliteit is er, maar beter afwerken is meer punten" ofzo. Ik vind dat ook heel fijn commentaar omdat je weet dat de jury echt heeft gekeken, en het echt beter wilt hebben..

CCindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-09 10:35

moonprayer schreef:
arme schrijvers als ze bij elk punt iets neer moeten zetten wat beter kan, maarja, dat is wel de fijnste coupon.

Inderdaad! Ik had in juli mijn laatste selectiewedstrijd, het spande erom of ik kringkampioen werd of niet, maar ik was die wedstrijd vijfde! Snapte er niks van. Bekijk ik mijn coupon: 196, allemaal 6'en en 7'ens. Maar.... 0 commentaar, helemaal niks.
Kan ik niet veel mee..

CCindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-09 10:37

__Marloes schreef:
moonprayer; je hebt idd jury's waarbij je niets op hoeft schrijven, alleen maar bij 5jes.. Maar ik heb genoeg jury's gehad waarbij mn coupon bijna vol stond, zelfs met 195 punten of meer. Ik vind dat zelf ook veel fijner..
Onderaan de coupon zetten er ook bijna geen jury's opbouwend commentaar, zoals "kwaliteit is er, maar beter afwerken is meer punten" ofzo. Ik vind dat ook heel fijn commentaar omdat je weet dat de jury echt heeft gekeken, en het echt beter wilt hebben..

Ik heb een paar keer onder mijn coupon gehad: nette constante proef, leuke combinatie enzo :)
En zelfs een keer moest ik na de proef naar de jury toekomen, die heeft me daar gewoon persoonlijk commentaar staan geven :)
Daarna bij de prijsuitreiking zat die jury er nog, dus riepen ze me bij zich, en alles uitleggen wat nog beter kon aan mijn proef.
Zo fijn!
Dat hoeft natuurlijk niet altijd, maar is gewoon heel leuk voor een keer, maar ik vind dat commentaar op je coupon wel een vereiste moet zijn.

moonprayer

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-09 11:57

ja, zou wel fijn zijn inderdaad.

moet ik zeggend at ik wel eens algemeen commentaar gehad heb "het paard heeft wel kwaliteit" of iets in die trant, dat ik dacht... ja het paard wel.. en de ruiter niet haha

UvantesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-09 17:15

Nog nooit meegemaakt, maar zal vast wel kunnen. ;) Als er gewoon geen aanmerkingen meer zijn, dan zou er gewoon een 10 moeten staan toch?:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-09 22:12

CCindy schreef:
__Marloes schreef:

Ik heb een paar keer onder mijn coupon gehad: nette constante proef, leuke combinatie enzo :)
En zelfs een keer moest ik na de proef naar de jury toekomen, die heeft me daar gewoon persoonlijk commentaar staan geven :)
Daarna bij de prijsuitreiking zat die jury er nog, dus riepen ze me bij zich, en alles uitleggen wat nog beter kon aan mijn proef.
Zo fijn!
Dat hoeft natuurlijk niet altijd, maar is gewoon heel leuk voor een keer, maar ik vind dat commentaar op je coupon wel een vereiste moet zijn.

Dat vind ik ook super fijne jury's die zoiets willen doen :j Van mij mag dat idd ook een vereiste zijn.

smeetjoew

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-09 22:45

Nou, dan zou ik het wel beperken tot kwaliteitsvolle combinaties. ;) Als je 170 of lager rijdt, is het commentaar bij de oefening voldoende lijkt me. Of indien er door spanning en/of fouten lage punten worden gescoord maar de combinatie veelbelovend lijkt.

Maar vereisen kun je nooit. Commentaar staat ook op je coupon.

kelly_Utah

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-09 11:42

floorsil schreef:
ik denk niet dat dit mogelijk is. officieel wel maar denk dat het in de praktijk nooit gegeven wordt.
bij ons heeft laatst iemand een 8 gehaald op een onderlinge wedstrijd dat is bij ons hoog.

Ik heb een keer en 9 gehaald..
Maar dat was ook alleen maar voor een volte, maar vlgens mij is een 10 niet mogelijk,..

Estribo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-09 13:01

ik heb wel is een 10 gehaald, maar dat was wel op een onderlinge wedstrijd bij ons op de club. Ik denk dat ze officieel niet zo gauw een 10 zullen uitdelen..
Er zijn ook van die 5en/6en jury's die geven op mindere onderdelen maar een 5 en voor iets dat goed is dan een 6 :=
ik vind dat een jury voor iets dat echt niet goed is heel laag mag beoordelen, maar daar tegenover vind ik wel dat ze voor iets dat heel goed is ook hoog moeten punten, maar dat gebeurt niet vaak. Misschien bang dat ze te hoog punten..

CCindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-09 16:10

smeetjoew schreef:
Nou, dan zou ik het wel beperken tot kwaliteitsvolle combinaties. ;) Als je 170 of lager rijdt, is het commentaar bij de oefening voldoende lijkt me. Of indien er door spanning en/of fouten lage punten worden gescoord maar de combinatie veelbelovend lijkt.

Maar vereisen kun je nooit. Commentaar staat ook op je coupon.

Ik zou de persoonlijke uitleg ook niet willen vereisen, maar commentaar op je coupon toch zeker wel :j.
Bij de Brabantse kampioenschappen afgelopen weekend had ik ook weer een coupon zonder commentaar,
onderdeel wijken was bij de ene jury een 6, en bij de andere een 3 :?
En er was niks mis mee. Maar bij die 3 stond natuurlijk ook weer geen commentaar..

Le_onie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-09 16:16

Laatst moest ik nog schrijven bij een jury, waarbij een 8 echt he-le-maal geweldig was en wat bijna niet beter kon.

Een meisje was aan het wijken, paard had er echt veel talent voor wat de jury ook zei, zegt ze: Wauw wat kan dat beest wijken, kan haast niet beter ! een 8.
Nou als ik in de auto zit vraag ik dan waarom, om er natuurlijk iets van de leren. Maar nu vroeg ik, het is toch ge-wel-dig, kan niet beter en was helemaal top ? Dan hoort het een 10 te zijn !

Mevrouw stond wel even met de mond vol tanden haha ! Maar ik vind het wel terecht, en de schrijfster mogen best ook hun mening inbrengen ! Later hebben we er een 9 van gemaakt :D

naomi_mickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-09 20:55

Ik heb een aantal x een 9 gehad. maar een 10.. Nognooit gezien bij ons :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 13:00

Ik heb volgens mij wel een aantal keer een 10 gehaald voor verzorging, maar dat is niet echt moeilijk. :))

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 13:43

Guernica schreef:
Ik heb volgens mij wel een aantal keer een 10 gehaald voor verzorging, maar dat is niet echt moeilijk. :))

Leg uit...

kim91

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 13:47

ik heb een 10 gehaald voor halsstrekken.

JeltjeW

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 13:52

Mijn hoogste is ook een 9, voor hals strekken en overgang galop.
Maar een 10 komt bij ons ook zelden voor, heb het hier in de kring nog nooit gehoord. :n

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 14:29

Sjonniej schreef:
Guernica schreef:

Leg uit...

Het is iets waar wat niet echt een vaardigheid vereist zeg maar. De rest van de onderdelen in een proef zijn veel moeilijker.

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 14:51

Toch is het mij nog nooit gelukt en poets me altijd een eind in de rondten.

Htoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 18:21

Nog noooit gehad, wel dat er bij was gezet fatastisch! maar dan had ik meestal een 8

Oeless

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 18:24

Ik heb 1 keer een 10 gehaald, voor de uigestrekte draf. :)
Was ik erg blij mee, helaas nooit weer een 10 gehaald. :+

Hebbesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-09 18:44

Mijn hoogste wat ik ooit heb gehaald is een 9 voor het halsstrekken. En de nodige achten. Maar een 10 heb ik nog nooit gehoord.

Laatst op wedstrijd nog, stond er KEURIG, resultaat een 7. Dan denk ik, als het zo keurig is dan is het toch een 8?