Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
moonprayer schreef:arme schrijvers als ze bij elk punt iets neer moeten zetten wat beter kan, maarja, dat is wel de fijnste coupon.
__Marloes schreef:moonprayer; je hebt idd jury's waarbij je niets op hoeft schrijven, alleen maar bij 5jes.. Maar ik heb genoeg jury's gehad waarbij mn coupon bijna vol stond, zelfs met 195 punten of meer. Ik vind dat zelf ook veel fijner..
Onderaan de coupon zetten er ook bijna geen jury's opbouwend commentaar, zoals "kwaliteit is er, maar beter afwerken is meer punten" ofzo. Ik vind dat ook heel fijn commentaar omdat je weet dat de jury echt heeft gekeken, en het echt beter wilt hebben..

CCindy schreef:__Marloes schreef:moonprayer; je hebt idd jury's waarbij je niets op hoeft schrijven, alleen maar bij 5jes.. Maar ik heb genoeg jury's gehad waarbij mn coupon bijna vol stond, zelfs met 195 punten of meer. Ik vind dat zelf ook veel fijner..
Onderaan de coupon zetten er ook bijna geen jury's opbouwend commentaar, zoals "kwaliteit is er, maar beter afwerken is meer punten" ofzo. Ik vind dat ook heel fijn commentaar omdat je weet dat de jury echt heeft gekeken, en het echt beter wilt hebben..
Ik heb een paar keer onder mijn coupon gehad: nette constante proef, leuke combinatie enzo
En zelfs een keer moest ik na de proef naar de jury toekomen, die heeft me daar gewoon persoonlijk commentaar staan geven
Daarna bij de prijsuitreiking zat die jury er nog, dus riepen ze me bij zich, en alles uitleggen wat nog beter kon aan mijn proef.
Zo fijn!
Dat hoeft natuurlijk niet altijd, maar is gewoon heel leuk voor een keer, maar ik vind dat commentaar op je coupon wel een vereiste moet zijn.
Van mij mag dat idd ook een vereiste zijn.
Als je 170 of lager rijdt, is het commentaar bij de oefening voldoende lijkt me. Of indien er door spanning en/of fouten lage punten worden gescoord maar de combinatie veelbelovend lijkt. floorsil schreef:ik denk niet dat dit mogelijk is. officieel wel maar denk dat het in de praktijk nooit gegeven wordt.
bij ons heeft laatst iemand een 8 gehaald op een onderlinge wedstrijd dat is bij ons hoog.
smeetjoew schreef:Nou, dan zou ik het wel beperken tot kwaliteitsvolle combinaties.Als je 170 of lager rijdt, is het commentaar bij de oefening voldoende lijkt me. Of indien er door spanning en/of fouten lage punten worden gescoord maar de combinatie veelbelovend lijkt.
Maar vereisen kun je nooit. Commentaar staat ook op je coupon.
.