Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

....??:S
coen_vh schreef:Vind het beetje raare regeling....
Dan gaan alle Z ruiters natuurlijk M/L of wat dan ook mag starten want dan 'kan' je in principe meer winnen.... Daarnaast heeft het in mijn ogen geen voordeel omdat als je L rijdt en dus over mag (bij 10wp) naar de M maar je paard is er nog niet klaar voor... Dan kun je gewoon door rijden tot de 30wp en tegen die tijd is je paard denk ik wel klaar....??:S
dan lager gaan starten....

larissa1984 schreef:coen_vh schreef:Vind het beetje raare regeling....
Dan gaan alle Z ruiters natuurlijk M/L of wat dan ook mag starten want dan 'kan' je in principe meer winnen.... Daarnaast heeft het in mijn ogen geen voordeel omdat als je L rijdt en dus over mag (bij 10wp) naar de M maar je paard is er nog niet klaar voor... Dan kun je gewoon door rijden tot de 30wp en tegen die tijd is je paard denk ik wel klaar....??:S
Z ruiters mogen geloof ik niet lager starten, en die willen eerder denk ik promoverendan lager gaan starten....
maargoed het is wel een handige regeling als je paard bijvoorbeeld een blessure heeft gehad en een tijdje eruit is geweest