Oakland1990 schreef:Ik ben het met je eens hoor
Forums zijn echt niet gemakkelijk als je er niet met je gedachte bij bent
Excuus dus
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Oakland1990 schreef:Ik ben het met je eens hoor
Excuus dus

Oakland1990 schreef:M10 is inderdaad het niveau vlak voor de PSG. Maar er zit nog een verschil tussen bijvoorbeeld de M3 (die een minder complex is dan M9 en M10) en PSG, en na M3 mag je in principe ook naar PSG...
Het zou me niet verbazen als het niet zo was. ) Oakland1990 schreef:Kan M3 en M9 niet gewoon in Niveau4? Dus als je één keertje M10 rijdt mag je al over, of ben ik nou zo verkeerd aan het denken?
En als dat zo zou zijn, lijkt het me dat je daar gewoon 15 wp in moet rijden... Maar zoals ik al zei, ben niet zeker, dus zal vanavond eens even kijken.

Hoogste niveau dat ik vind is ZZ-licht.

Si_monee schreef:En super guus dan?
die is volgens mij lang niet 1.48 en doet ook aan piaffe en passage: grand prix niveau
voorlopig nog niet althans
Si_monee schreef:En super guus dan?
die is volgens mij lang niet 1.48 en doet ook aan piaffe en passage: grand prix niveau

Urielle schreef:Omdat in het buitenland de klasse E niet bestaat en dat dus gewoon kleine paarden zijn
Sjolvir schreef:Urielle schreef:Omdat in het buitenland de klasse E niet bestaat en dat dus gewoon kleine paarden zijn
Of grote dikke pony's (afh. van wat je een paard of pony vind) Qua maat is het misschien soms een paard, maar
soms pony uiterlijk. En soms qua maat een pony en paarden uiterlijk. (en dan krijg je nog de ras discussie)
Maar goed E pony is inderdaad internationaal paard dus mag de ZZ licht en verder gewoon in!
Dat zijn ook net hele dikke pony's, hangt puur van het paard af, niet van de stokmaat. Dus beetje "stom" om dat hier er tussen te gooien
)