Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

_Anneruth

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 21:26

MarianneW schreef:
_Anneruth schreef:

En als je in je balk paardrijden.nl in typt? Dat werkte bij mij. Er zijn twee URL's. Ik had er net ook 1: paardrijden.client.tradecast.eu. En dan kom ik bij de oude.

Held *\o/*

haha!

_Anneruth

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 21:51

Is er hier toevallig iemand hier bij wie de link niet werkte toen je je wilde registreren op de nieuwe site (je krijgt een mail met: klik hier om een wachtwoord te maken en die werkt dus niet dan zegt ie: pagina niet gevonden)? Een stalgenootje loopt daar tegen aan en geen idee hoe dat op te lossen.

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 21:52

Dat had ik ook. Heb alles nieuw geladen ( uurtje later) en toen ging het wel.

MarianneW

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 22:00

_Anneruth schreef:
Is er hier toevallig iemand hier bij wie de link niet werkte toen je je wilde registreren op de nieuwe site (je krijgt een mail met: klik hier om een wachtwoord te maken en die werkt dus niet dan zegt ie: pagina niet gevonden)? Een stalgenootje loopt daar tegen aan en geen idee hoe dat op te lossen.

Ja dat heb ik ook. Ik kreeg het niet opgelost, ook niet in geheime browser.

Edit: oh ik dacht ik probeer het ook nog eens, maar nu doet hij het wel!

_Anneruth

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 22:06

Dank, ik geef het door!

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-20 03:21

Citaat:
Daarna loopt de filmer al filmend een rondje om het paard om alle aftekeningen te kunnen zien, filmt het bit en de sporen aan beide zijden en laat zien hoeveel vingers er tussen de neusriem kunnen.

Is dat laatste stukje nieuw? Heb een paar keer voor een ander gefilmd, maar nog nooit de vingers/neusriem gedaan.

Ik kan ook niet helemaal terugvinden hoe dat zit met Artikel kopen. Moet je dan ook die betreffende week insturen (zoals voorheen dus inschrijven voor evenement datum x) of random insturen?

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-20 05:57

Hebben wij ook niet gedaan, vingers door de neusriem halen.. Dat staat ook nergens, dat dit moet..

Ik vroeg mij wel het volgende af, in de regels staat dit:
Haren zijn gevlochten en/of vastgemaakt in een knot (voor veiligheid).

Nu vind ik dit wel zo netjes voor een wedstrijd, maar hoe heeft dit met veiligheid te maken? Ik rijd normaal altijd met mijn haren in een staart en los vind ik irritant.. Maar hoe is het niet veilig? Ik rijd normaal nooit met vlecht of knot, alleen bij (online) wedstrijden.. Ik vraag me dit al vanaf het begin af..

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-20 09:41

Texas02 schreef:
Hebben wij ook niet gedaan, vingers door de neusriem halen.. Dat staat ook nergens, dat dit moet..

Nu vind ik dit wel zo netjes voor een wedstrijd, maar hoe heeft dit met veiligheid te maken? Ik rijd normaal altijd met mijn haren in een staart en los vind ik irritant.. Maar hoe is het niet veilig? Ik rijd normaal nooit met vlecht of knot, alleen bij (online) wedstrijden.. Ik vraag me dit al vanaf het begin af..

Ja dat snap ik ook niet zo goed, zie op springwedstrijden bij zoveel meisjes en vrouwen die staarten op de rug.
Zelf vouw ik altijd mijn haar onder mijn cap, vind een knot niet lekker zitten en haar wat op mijn rug ligt vervelend tijdens het rijden.

tjakka123

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-20 10:03

Texas02 schreef:

Misschien met haar dat in je gezicht kan waaien? Of dat het ergens blijft hangen (ik zou niet weten hoe, maar het kan vast haha). Ik heb mij dat ook altijd afgevraagd, ik dacht dat het voor 'de netheid' was. :')

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-20 10:11

Miss_lizzje: hoe ik het begreep gister;
wanneer je het artikel koopt maakt niet uit, die kun je vooraf kopen, maar ook pas op het moment dat je het filmpje wilt inleveren. Het artikel heeft dus geen invloed op de dag van filmen/inleveren.

Echter; het filmpje moet opgenomen worden in een bepaalde week. Deze week bijv. 1 t/m 6 december. Dus als je op 1 van die dagen filmt, moet je hem ook uiterlijk op 6 december inleveren.

100% zeker weet ik het niet, maar zo begreep ik het!

Staart/haar weet ik ook niet zo goed haha! Ik rijd normaal altijd met een staart, maar voor de proef netjes m'n haar gevlochten.
Ik heb nog niet ontdekt hoe ik een knot fijn onder m'n cap krijg _O-

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-20 10:46

Maar als ik nu een artikel gekocht heb, moet ik dan tot uiterlijk 6 december filmen en inleveren?

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-20 10:47

Getup schreef:
Maar als ik nu een artikel gekocht heb, moet ik dan tot uiterlijk 6 december filmen en inleveren?

Nee het maakt niet uit wanneer je het artikel koopt. :)
Deze mag je ook gebruiken voor de nieuwe filmweek.

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-20 11:06

Ok mooi :D
Mogen ipv bakletters aan de muur / hek ook pylonnen met letters er op?

Hoop in een binnenbak te kunnen filmen, maar anders moet het in de 50 X 50 buitenbak. Neem paaltjes en lint mee ( anders: doei pony) en kan ook de paaltjes op de plek van de letters zetten ( moet ik dus even letters knutselen).

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-20 11:09

ja dat mag Getup! Als het voor de jury maar duidelijk is welke letter waar zit.

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-20 11:09

Pylonnen met letters zijn ook toegestaan :j

Caritas

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-20 11:14

xSannee schreef:

In theorie hoef je er niet eens letters op te zetten toch? Het zijn toch gewoon markeringspunten dat je de oefeningen op de juiste plaats inzet? Anders zou knhs mijn filmpje hebben afgekeurd (heb ze een linkje naar het filmpje op YouTube gestuurd) want ik had geen pionnen met B, A en C dus heb andere letters gebruikt.

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-20 11:14

Super , bedankt!
Hadden vorige week n keer geoefend ( ze heeft nog nooit een proefje gereden). Ging op zich goed qua richting en overgangen. Totdat onze pony besloot overal te moeten galopperen of flink gas te geven in draf. Stout :') :+

_Anneruth

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-20 11:21

Caritas schreef:
xSannee schreef:

In theorie hoef je er niet eens letters op te zetten toch? Het zijn toch gewoon markeringspunten dat je de oefeningen op de juiste plaats inzet? Anders zou knhs mijn filmpje hebben afgekeurd (heb ze een linkje naar het filmpje op YouTube gestuurd) want ik had geen pionnen met B, A en C dus heb andere letters gebruikt.

Ik kreeg bij mijn laatste filmpje commentaar dat mijn bakletters niet goed te lezen zouden zijn. Dan zou je wel denken dat het wel uit maakt welke letter waar zit?
Dit staat overigens op de site: De rijbaan waarin je rijdt heeft een afmeting van 20 x 40m (klassen B t/m M2) of 20 x 60 m (klassen Z1 t/m ZZL). Deze moet voorzien zijn van de rijbaanletters.

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-20 11:25

Het lijkt mij ook het meest logisch als de bakletters wel kloppen, maar of het wordt afgekeurd als dat niet zo is dan weet ik dat niet.
Als ik mijn eigen filmpje terugkijk zijn de letters naast A niet leesbaar, dus F en K, maar dat komt gewoon door de hoek waarin je filmt (vanaf C) en je ziet wel dat die letters daar hangen.

xRoossie95

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-20 11:26

Ik heb ook 1x commentaar gehad op de bakletters. Maar verder niet. En vanaf de tweede ronde online proefjes heb ik alles in een bak gereden met de letters 'andersom' _O- Je kon niet lekker filmen bij de C dus deden we dat bij A. Alleen konden we de letters niet verplaatsen omdat ze vastgeschroefd zaten. Nooit wat van gehoord hoor :')

Caritas

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-20 11:28

Citaat:
Ik kreeg bij mijn laatste filmpje commentaar dat mijn bakletters niet goed te lezen zouden zijn. Dan zou je wel denken dat het wel uit maakt welke letter waar zit?
Dit staat overigens op de site: De rijbaan waarin je rijdt heeft een afmeting van 20 x 40m (klassen B t/m M2) of 20 x 60 m (klassen Z1 t/m ZZL). Deze moet voorzien zijn van de rijbaanletters.

Oh, dan zou ik voor een volgende keer de grote de dressuurpionnen moeten gebruiken. We mogen nl die prikbordjes niet meer gebruiken omdat we een nieuwe bodem hebben en je anders het onderzeil kapot maakt. Maar wel stom want heb mijn filmpje aan de knhs laten zien, via Whatsapp, en ze zeiden dat het helemaal prima was. Overigens heb ik mijn punten van de 26e nog niet binnen....

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-20 11:29

Of gewoon A4 met letters erop over de andere heenplakken.

Ik ga zondag een poging doen in de binnenbak , daar hangt alles en deur bij C kan open.

_Anneruth

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-20 11:36

@Caritas: was jij nu ook degene die had gefilmd met je telefoon op een hindernis paal? Ik ben nog steeds nieuwsgierig of je daar wat van hoort.

Ik probeer de hele ochtend al een artikel te kopen maar zodra ik wil afrekenen dan blijft ie hangen. Zijn er hier meer die daar last van hebben?

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-20 11:45

Het is fijn als er in ieder geval iets is op de plek van de letter, al is het een zwarte cirkel ofzo. Ik had er laatst eentje zonder letters en dan moet je echt heel erg goed opletten bij bepaalde oefeningen.

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-20 11:47

Ik zou zo graag voor een proefje richting kerst in een foute kersttrui willen rijden :+

Weet alleen niet of her gewaardeerd gaat worden _O-