MarianneW schreef:_Anneruth schreef:
En als je in je balk paardrijden.nl in typt? Dat werkte bij mij. Er zijn twee URL's. Ik had er net ook 1: paardrijden.client.tradecast.eu. En dan kom ik bij de oude.
Held
haha!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_Anneruth schreef:Is er hier toevallig iemand hier bij wie de link niet werkte toen je je wilde registreren op de nieuwe site (je krijgt een mail met: klik hier om een wachtwoord te maken en die werkt dus niet dan zegt ie: pagina niet gevonden)? Een stalgenootje loopt daar tegen aan en geen idee hoe dat op te lossen.
Citaat:Daarna loopt de filmer al filmend een rondje om het paard om alle aftekeningen te kunnen zien, filmt het bit en de sporen aan beide zijden en laat zien hoeveel vingers er tussen de neusriem kunnen.
Texas02 schreef:Hebben wij ook niet gedaan, vingers door de neusriem halen.. Dat staat ook nergens, dat dit moet..
Ik vroeg mij wel het volgende af, in de regels staat dit:
Haren zijn gevlochten en/of vastgemaakt in een knot (voor veiligheid).
Nu vind ik dit wel zo netjes voor een wedstrijd, maar hoe heeft dit met veiligheid te maken? Ik rijd normaal altijd met mijn haren in een staart en los vind ik irritant.. Maar hoe is het niet veilig? Ik rijd normaal nooit met vlecht of knot, alleen bij (online) wedstrijden.. Ik vraag me dit al vanaf het begin af..
Texas02 schreef:Hebben wij ook niet gedaan, vingers door de neusriem halen.. Dat staat ook nergens, dat dit moet..
Ik vroeg mij wel het volgende af, in de regels staat dit:
Haren zijn gevlochten en/of vastgemaakt in een knot (voor veiligheid).
Nu vind ik dit wel zo netjes voor een wedstrijd, maar hoe heeft dit met veiligheid te maken? Ik rijd normaal altijd met mijn haren in een staart en los vind ik irritant.. Maar hoe is het niet veilig? Ik rijd normaal nooit met vlecht of knot, alleen bij (online) wedstrijden.. Ik vraag me dit al vanaf het begin af..
xSannee schreef:ja dat mag Getup! Als het voor de jury maar duidelijk is welke letter waar zit.
Caritas schreef:xSannee schreef:ja dat mag Getup! Als het voor de jury maar duidelijk is welke letter waar zit.
In theorie hoef je er niet eens letters op te zetten toch? Het zijn toch gewoon markeringspunten dat je de oefeningen op de juiste plaats inzet? Anders zou knhs mijn filmpje hebben afgekeurd (heb ze een linkje naar het filmpje op YouTube gestuurd) want ik had geen pionnen met B, A en C dus heb andere letters gebruikt.
Citaat:Ik kreeg bij mijn laatste filmpje commentaar dat mijn bakletters niet goed te lezen zouden zijn. Dan zou je wel denken dat het wel uit maakt welke letter waar zit?
Dit staat overigens op de site: De rijbaan waarin je rijdt heeft een afmeting van 20 x 40m (klassen B t/m M2) of 20 x 60 m (klassen Z1 t/m ZZL). Deze moet voorzien zijn van de rijbaanletters.