Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

KirstenHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 18:46

Caritas schreef:
urosa schreef:
Met dit nieuwe format snap ik ook niet zo goed waarom je van te voren zou kopen aangezien het niet meer vol kan zitten?

Ja, precies dit. Waarom zou je dat doen als iedereen gewoon elke week mee kan doen? Is dat omdat ze hopen dat iedereen er gelijk 10 koopt zodat ze nu geld hebben? (Zoals met de horeca tegoedbonnen)
Nu kun je meerdere dagen filmen, thuis op grootbeeld bekijken en de beste inzenden.

Wat je in je laatste zin benoemd kon natuurlijk altijd al. Het is volgens mij gewoon de bedoeling dat je wel tussen de data filmt. Voor deze week dus bijvoorbeeld tussen 1 december en 6 december en die datum moet ook in je filmpje genoemd worden. Je hoeft ook niet perse van te voren te kopen, je kan op 1 december filmen en op 6 december kopen en inleveren. Dat maak ik er in elk geval uit op.

minka

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 18:47

Het is mij ook niet helemaal duidelijk hoe het nieuwe systeem werkt, kan ook geen informatie vinden. Of is dit al besproken in dit topic? Heb 5 pagina’s overgeslagen, dus misschien moet ik gewoon even teruglezen hoor

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 18:49

Kijk even op de site van paardrijden.nl, daar staat al het een en ander uitgelegd

Ik heb er 1 gekocht , omdat ik dit voor t eerst doe en het hele proces van startpas aanvragen ook best lang duurde. Dus uitgeprobeerd en t werkt dus hihi. Is voor wedstrijddebuut van mn dochter met de eigenwijze welsh A, dus we gaan filmen.

Volgende keer eerst filmen , dan kopen :')

Caritas

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 19:09

KirstenHorse schreef:
Wat je in je laatste zin benoemd kon natuurlijk altijd al. Het is volgens mij gewoon de bedoeling dat je wel tussen de data filmt. Voor deze week dus bijvoorbeeld tussen 1 december en 6 december en die datum moet ook in je filmpje genoemd worden. Je hoeft ook niet perse van te voren te kopen, je kan op 1 december filmen en op 6 december kopen en inleveren. Dat maak ik er in elk geval uit op.

Ja, haha, dat is ook zo. :o? _O-

SweetVanille

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 19:27

Vind het hartstikke onduidelijk. Nergens een uitleg. Bij wachtwoord aanmaken krijg ik op mobiel foutmelding pagina en op computer wit scherm... Kan dus helemaal niks.. niks verbetering tot nu toe.

Edit; werkt alleen als ik eerst de hele app verwijder. Handig!
Laatst bijgewerkt door SweetVanille op 01-12-20 19:30, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoeska27

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 19:29

Ik krijg bij het aanmelden de mededeling dat ik niet bekend ben als jurylid, wat heb ik de afgelopen jaren dan gedaan :D Komt vast goed, nu heb ik morgen vrij en dat is ook wel lekker.

SweetVanille

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 19:32

Hoe wordt gecontroleerd of je niet elke dag een proefje instuurt? Aangezien er geen datum bij staat, en je filmpjes naar verschillende jurys gaan?

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 19:43

KirstenHorse schreef:
Ik vind het promoveren ook vaag omschreven. Dan mag Pietje in juni wel promoveren met 10 online behaalde winstpunten, maar in juli starten de reguliere wedstrijden weer en mag Jantje met 9 online behaalde winspunten nog even 5 winstpunten op fysieke locatie bij elkaar rijden om te promoveren? En het lijkt verder dan niet te gelden voor het M, want ze hebben het over het promoveren tijdens reguliere wedstrijden alleen over het B en L. Ik ben het een beetje kwijt eerlijk gezegd :o Ik wacht het rustig af :j

Dat komt omdat zodra er weer reguliere wedstrijden zijn het online starten nog maar tm L2 is. Dus dan is dat voor de M niet meer van toepassing.

Romanoff

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 19:44

Ik heb nog niks terug van 26 nov. Komt dit nog wel via de Knhs app of?

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 19:56

SweetVanille schreef:
Hoe wordt gecontroleerd of je niet elke dag een proefje instuurt? Aangezien er geen datum bij staat, en je filmpjes naar verschillende jurys gaan?

Net zoals ze regulier controleren dat je niet 2 x op 1 dag start. Ze verwerken je resultaten gewoon en het systeem zal (vermoed ik) een melding geven als de resultaten te veel zijn voor de betreffende periode.

wythlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 19:57

Kan ik de app dus verwijderen van mijn telefoon?

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 19:59

wythlove schreef:
Kan ik de app dus verwijderen van mijn telefoon?

Ja, weg ermee *\o/*

shirleyp

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 20:06

Anoeska27 schreef:
Ik krijg bij het aanmelden de mededeling dat ik niet bekend ben als jurylid, wat heb ik de afgelopen jaren dan gedaan :D Komt vast goed, nu heb ik morgen vrij en dat is ook wel lekker.

Dathad ik ook! Iets met dat het handmatig moet worden geverifieerd? Regelen ze vast morgen wel! Heb morgenavond wel tijd om wat te jureren, zou leuk zijn als dat al kan!

Superfijn trouwens dat we naar een vergoeding per proef gaan en er iets meer tijd per proef wordt gerekend *\o/* Ik vind het fijn dat ik er veel bij kan zetten en krijg daar ook positieve reacties op, maar dat kostte wel echt teveel tijd eigenlijk...

urosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 20:10

Wel tof van de KNHS dat het echt 1 december al werkt ook.

Hier ook zin om zondag wat in te gaan leveren. Vind het ook zo fijn dat je nu dan gewoon een email krijgt als de beoordeling binnen is.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 20:13

Anoeska27 schreef:

Heb ik ook en de komende 3 dagen vrij. Hoor het wel wanneer ik weer boven water kom bij hun

NadjaNadja
Hoofdmoderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 20:14

Erg leuk en fijn inderdaad dat de KNHS dit vandaag al heeft kunnen realiseren! :j Ik ben heel benieuwd hoe het vanaf nu gaat verlopen. Zou mooi zijn als het nu allemaal nog wat sneller gaat :)

Krijgen de jury's nu ook nog wat toegestuurd? Of krijgen die nu bijvoorbeeld een soort database te zien met filmpjes die nog beoordeeld moeten worden en dat ze daar dan zelf uit pakken?

wythlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 20:16

Krijgen de juryleden dus geen filmpjes meer toegestuurd maar de mogelijkheid om te beoordelen naar waar ze zin en tijd voor hebben? Begrijp ik dat goed?

Blacksquad

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 20:42

Na maaaanden stil dit topic te hebben gevolgd en met jullie refresh-stress te hebben meegeleefd, maar eens besloten om account aan te maken bij Bokt
Ook omdat ik zelfs mijn eigen naam tegenkwam op de vorige pagina! Haha, maar fijn dat mijn vragen aan de KNHS van pas kwamen voor jullie. Ik ga dit weekend maar weer filmen!

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 20:50

wythlove schreef:
Krijgen de juryleden dus geen filmpjes meer toegestuurd maar de mogelijkheid om te beoordelen naar waar ze zin en tijd voor hebben? Begrijp ik dat goed?

We krijgen vanaf vandaag gemiddeld 10 filmpjes per week via het nieuwe systeem om te beoordelen, maar het kan nu ook zijn dat ze "binnen druppelen" en niet meer allemaal tegelijk komen. En de ruiters hoeven niet meer te wachten tot alles beoordeeld is, zodra we ok ok drukken dan is dat zichtbaar voor de ruiter begreep ik. Maar ik heb de nieuwe info nog niet volledig doorgelezen.

shirleyp

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 20:57

Volgens mij zeg jij dat zo goed Anoeska :j

Caritas

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 21:03

Romanoff schreef:
Ik heb nog niks terug van 26 nov. Komt dit nog wel via de Knhs app of?

Misschien zitten we wel in dezelfde batch, ik heb nl ook nog niets. Ben wel benieuwd want in begin augustus voor het laatst een proefje ingestuurd.

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 21:03

Net even mezelf erin verdiept en je zegt het inderdaad goed Anoeska :)

MarianneW

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 21:04

Hmm ik wilde ook eindelijk eens naar de site kijken, maar het lijkt alsof ik de oude site krijg. Heb alle geschiedenis en cookies al verwijderd. Maar zelfs de link uit het artikel van de knhs werkt niet bij mij. Jammer :D

_Anneruth

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 21:14

MarianneW schreef:
Hmm ik wilde ook eindelijk eens naar de site kijken, maar het lijkt alsof ik de oude site krijg. Heb alle geschiedenis en cookies al verwijderd. Maar zelfs de link uit het artikel van de knhs werkt niet bij mij. Jammer :D

En als je in je balk paardrijden.nl in typt? Dat werkte bij mij. Er zijn twee URL's. Ik had er net ook 1: paardrijden.client.tradecast.eu. En dan kom ik bij de oude.

MarianneW

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 21:15

_Anneruth schreef:
MarianneW schreef:

En als je in je balk paardrijden.nl in typt? Dat werkte bij mij. Er zijn twee URL's. Ik had er net ook 1: paardrijden.client.tradecast.eu. En dan kom ik bij de oude.

Held *\o/*