[HK]Wedstrijd springende bokkers.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Deeks93

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-16 15:57

Anne_GTI schreef:
Adrienne93 schreef:
Ah oke! die hoek kom ik eigenlijk nooit...

Ik ook weinig. Meestal rijden we in Salland/vechtdal/NOV. Is dichterbij.

ah salland en vechtdal start ik veel!
Salland is mijn kring namelijk haha...

Toevallig nog in Haarle, Bathmen of Ommen te vinden?

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-16 17:32

Pony moet eerst weer goed zijn. Morgen naar de dierenarts

Nann__

Re: [HK]Wedstrijd springende bokkers.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-16 18:06

Wat is er met m Anne?!

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-16 18:21

Irritatie op de tussenpees. Net niet zuiver in de overgang stap draf linksom. 6 weken gestapt. Denk dat ie wel goed is. Sekreet moet nodig weer aan het werk. Die doe je geen plezier met stappen en weiland.

Draver_Dirk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 12:27

Gisteren in de eerste manche geplaatst voor de finale L-C op de regiokampioenschappen Drenthe. Vandaag de eerste manche Z-DE afgelast i.v.m. slechte terrein door teveel regen. De finale L-C gaat vandaag wel door, maar afgemeld. Het was gisteren al een glibberpartij en vandaag is het nog een beetje erger. We gaan geen ongelukken opzoeken om een rondje te kunnen springen. Morgen gaat de Z-DE wel door, dus ben benieuwd hoe de bodem dan is.

WAAR IS DE ZOMER????????

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 12:49

Dijkgat is ook afgelast -O- ;(

Bunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 12:57

Ik moet morgen ook. Maar het is sinds gisterenmiddag droog hier (en het zonnetje komt door), dus ik hoop dat het wel door kan gaan. :=

Lithya

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 13:19

Las het ja, zowel van de Drentse als Dijkgat. Wij moeten afwachten of ons veulen wordt uitgenodigd voor de afstammelingenkeuring. Ik hoop het toch zo van niet, want wil graag in Tolbert starten.

Yontheke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 13:30

Dit weekend geen jumping maar dan 6 weken achtereen opeens weer wel...

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 22:07

Hoe was het bij de dierenarts Anne?
Ik mag sinds vorige week weer klein beetje galop mee pakken in de training met Bella. Over een week of 4 nog een keer controleren en dan mag ze hopelijk weer volledig aan het werk.

Ik voel me al de hele dag beetje ellendig :o Ruiter is geblesseerd en nu noodgedwongen ruiterwissel voor mijn mannen. Heb ook alle vertrouwen in de nieuwe amazone, maar ik ben gewoon te autistisch voor zulke acute veranderingen en ik vind het zo rot voor mijn vaste ruiter. Dus ik kon er vannacht niet van slapen en nu voel ik me al de hele dag lamlendig :=

Lithya

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 23:04

Dierenarts goed nieuws Anne?

Balen Gomir dat je ruiter is uitgeschakeld. Mooi dat Bella de goede kant op gaat!

Weet iemand hoe het kan dat bij de knhs mijn klasseringen achter lopen op mijn uitslagen?

Bunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 23:33

Lithya schreef:
Weet iemand hoe het kan dat bij de knhs mijn klasseringen achter lopen op mijn uitslagen?

Nope, maar dat is bij mij ook zo. :') Trekt binnen een paar weken recht. :D

Om vervolgens weer scheef te gaan omdat je intussen weer nieuwe wedstrijden hebt gereden. :=

Anne_GTI

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-16 11:38

Yes pony mag weer opbouwen. Pees was mooi strak. Wel apart gezicht... kind rijdt dressuur met crosshorloge met timer. :+

paljaslaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-16 12:19

Fijn Anne!

Gister twee foutloze rondjes in de B gereden. Niet helemaal tevreden want hij was weer niet aan het been. Tweede rondje 'm een paar keer naar voren geschopt en dat hielp wel wat. Dus werk aan de winkel en voorlopig in de B blijven totdat ie weer tiptop aan mijn been is.

Bunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-16 14:26

Nou, dat ging als een tierelier bij ons. :') Losrijden ging top, heerlijk vertrouwd over de eerste hindernis en toen naar de tweede: ze liep echt mooi in balans, we kwamen perfect uit én toch besloot ze op het allerlaatste moment te stoppen. Dus ik dacht: 'okee, we staan stil', maar toen voelde ik haar achterhand doorglijden. Dus ze kwam voor omhoog en toen lagen we met een soort achterwaartse flikflak op de grond. := Pony is op m'n billen gaan staan, dus die zijn blauw. :') Verder alles top met beide: daarna nog even gesprongen op het voorterrein en dat ging helemaal goed en zonder twijfel! Gewoon een stom ongeluk, want op zand niet was gebeurd. Achjaaaa, ook weer meegemaakt. :P Had wel een heel goed gevoel over vandaag, dus dat is wel jammer!

Nu hopen dat ik m'n broek nog schoon krijg. :')

Yontheke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-16 17:12

Anne, fijn dat de pony weer aan de slag mag!

Laura, op zich wel fijn gereden dan?

Bunn, heftig joh! Gelukkig alles goed gekomen.

Un Ami mankte gisteren in het midden van de springles opeens heel erg. Van stappen met lange teugel naar weer oppakken en aandraven. Hij deed niets verkeerd naar mijn gevoel. Vandaag de dierenarts en smid erbij. Dierenarts vermoedt een diepe hoefzweer omdat er wel wat pulsatie is maar hij absoluut niet reageert op de tangen. Nu 3 dagen binnen en 4 keer per dag weken in warm water en soda en dan aankijken wat dat geeft. Ik heb er een hard hoofd in maar zal maar doen wat de DA zegt.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-16 17:24

Gomir wat balen zeg van je ruiter!
Pantykous ik zag je topper donderdag in Tolbert! Hij is leuk. Wanneer haal je hem weer op?
Anne fijn dat de pony weer mag! Ik reed ook met crosshorloge tijdens de revalidatieperiode. Ideaal.
Jeetje Bunn, dat zijn nare vallen!
Fijn dat Mick weer wilde Laura!
Lithya weet je al of veulen door is?

Ik heb donderdag voor het eerst weer gesprongen met Ultra op concours. Rondje L, had er van te voren niet al te veel van verwacht. Hij liep een fijn rondje met een balk welke te wijten was aan mezelf, ik dacht dat ik er aardig aan moest rijden om de afstand te halen maar dat had ik niet hoeven doen :P Challenge was ook mee voor een rondje Z maar die wilde niet zo graag in de regen lopen en had drie af. Verwend nest :P

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-16 19:19

Super Anne!
Ik heb met Bella mijn telefoon als timer. Voordat ik aandraaf de timer op 10 minuten en dan na paar minuten stappen nog een keer :P

Het was ook wel baggerweer donderdag Mistid :o

Klinkt pijnlijk bunn, gelukkig goed afgelopen

Yontheke sterkte met je paard, hopelijk valt het allemaal mee!

Lithya

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-16 21:21

Balen Yontheke. Hopelijk knapt ie snel op.

Voor jou ook vervelend Bunn.

Zoals het nu lijkt kom ik in Tolbert de boel op stelten zetten Mirthe. Ligt er trouwens vaak een sloot in?

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-16 21:30

Gezellig! Met concours Haulerwijk neem ik aan? Of op donderdag?

Voor L en hoger ligt er altijd een overbouwde sloot in het parcours. De open sloot is tot nu toe altijd facultatief geweest, of die met Haulerwijk in het parcours zit weet ik niet. Zal dan alleen op zondag evt voor het M, Z en ZZ zijn.

Lithya

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-16 21:41

Ja Haulerwijk concours. Dan weet ik dat ik daar nog even mee aan de gang moet. Hij sprong hem eerder wel altijd.

Je ruiter lang uit de roulatie?

Bunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-16 10:54

Thanks allen! Maar jeetje: zo'n val doet op dag twee veel meer pijn. Gruwelijk veel zeer in m'n nek en ik was vanmorgen ontzettend misselijk. Toch een harde klap gemaakt dan ik dacht. :=

Anne_GTI

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-16 17:12

Kalm aan Bunn. Niet stil gaan zitten maar rustig bewegen.

Bunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-16 17:38

Doe ik. Vanmiddag wel de huisartsenpost aan de lijn gehad, want ik kan drie meter lopen en dan wordt ik er weer bleeegh van. Moest het toch nog even uitzitten met wat paracetamol en 'n spiercrèmepje, omdat buiten misselijkheid echt niets duidt op iets ergers, zoals een hersenschudding oid. Heb denk ik gewoon een raar lijf. :')

Zal je zien dat ik morgen ineens weer een marathon kan rennen, zo gaat het bij mij ook wel weer. :')

Nann__

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-16 21:10

:wave:

Balen Gomir dat je ruiter is uitgeschakeld.. Ik kan me helemaal voorstellen dat je ermee zit hoor, ik zou daar ook niet zo goed tegen kunnen zo'n omschakeling in één keer. :')

Laura, wel fijn dat je tweede rondje beter ging! Wie neem je eigenlijk mee naar de instructieweek? Had het er nog over met een stalgenootje die jou kent haha.

Bun, oh bah wat eng! Ik vind op gras starten altijd wel een beetje eng.. Sterkte in ieder geval.. Werken pijnstillers wel een beetje? Heb je een bad? Anders wilt een warm bad ook nog wel eens werken.

Yontheke, wat gek dat hij in eens kreupel liep. Werkt het weken een beetje? Heb je al het gevoel dat het iets beter gaat? Sterkte in ieder geval met je paard!

Mistid, fijn dat het zo goed ging! Zonde van t balkje.. En in de regen rijden is mijn paard ook niet zo fan van haha.

Mijn paard geniet nog van een kleine vakantie. :') Vanaf morgen gaan we weer aan de bak. Woensdag weer springles. Wilde zaterdag een rondje BB springen, elke keer begint het mega vroeg terwijl je dan hoopt dat het juist wat later begint zodat je langer kan slapen. Nu wilde ik juist dat het vroeg was, beginnen ze beide in de middag en dan kan ik niet.. :\ Hoop volgende week weer een keer te starten.