Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 14:32

_Anneruth schreef:
Ik heb nog een vraagje: nu staat er (was dit ook al zo?): de gehele proef is de combinatie, inclusief de benen te zien. Ook bij korte zijde bij C. Ik film al de gehele periode vanachter een dichte bakrand. Ga ik in de bak staan bij C en de amazone blijft een meter daar vanaf, dan krijg ik de combinatie ook niet geheel in beeld. Zal hier nu strenger op beoordeeld gaan worden?

Daar is altijd wat coulant mee omgegaan want in principe mocht filmen van achter een dichte bakrand nooit :n er is vanaf begin duidelijk gezegd dat je in zo’n geval de bak wel 2 meter mag inkorten zodat de filmer in de bak kan staan en 2 meter achter C staat... of daar nu strenger op gelet gaat worden weet ik uiteraard niet...

_Anneruth

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 14:34

linda2008 schreef:
_Anneruth schreef:
Ik heb nog een vraagje: nu staat er (was dit ook al zo?): de gehele proef is de combinatie, inclusief de benen te zien. Ook bij korte zijde bij C. Ik film al de gehele periode vanachter een dichte bakrand. Ga ik in de bak staan bij C en de amazone blijft een meter daar vanaf, dan krijg ik de combinatie ook niet geheel in beeld. Zal hier nu strenger op beoordeeld gaan worden?

Daar is altijd wat coulant mee omgegaan want in principe mocht filmen van achter een dichte bakrand nooit :n er is vanaf begin duidelijk gezegd dat je in zo’n geval de bak wel 2 meter mag inkorten zodat de filmer in de bak kan staan en 2 meter achter C staat... of daar nu strenger op gelet gaat worden weet ik uiteraard niet...

Dank!

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 14:35

Afbeelding

Afbeelding

Edit; de regels omtrent data van het filmen veranderen dus niet.
(Dan word het dus toch aankomend weekend een proefje opnemen haha)

saltshaker23

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 14:53

Ik zie niks nieuw op de site van paardrijden.nl, hij lijkt gewoon zo als vroeger, ook niks over een proef kopen? Ben ik de enige?

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 14:54

Afbeelding

Dat ook weer opgehelderd!
Kaitlyn, Als je nu dus 8wp behaald, tellen ze gewoon alle 8 volwaardig en hoef je er dus gewoon maar 2 te behalen op reguliere wedstrijden en geen 5. ;)
Laatst bijgewerkt door linda2008 op 01-12-20 14:55, in het totaal 1 keer bewerkt

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 14:55

sott schreef:
Ik zie niks nieuw op de site van paardrijden.nl, hij lijkt gewoon zo als vroeger, ook niks over een proef kopen? Ben ik de enige?

Ik had net wel de nieuwe versie, maar zie nu weer de oude versie van paardrijden.nl
Er zullen nog wel wat kinderziektes inzitten voordat het helemaal soepel loopt!

Kijk, dat is snel antwoord Linda!

saltshaker23

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 14:57

tessie98xx schreef:
Maar hoe zijn jullie daar gekomen? Via de app of via de website? Bij mij is zowel de app als de website paardrijden.nl hetzelfde als eerst

Dat heb ik ook -O-

xJen

Hoi!

Mag je zelf een proef kiezen die je filmt uit je klasse? Voor het online rijden?

saltshaker23

xSannee schreef:
sott schreef:

Ik had net wel de nieuwe versie, maar zie nu weer de oude versie van paardrijden.nl
Er zullen nog wel wat kinderziektes inzitten voordat het helemaal soepel loopt!

Kijk, dat is snel antwoord Linda!

Ah ok thanks, ik ga heel even wachten dan!

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 14:59

Jennifer3010 schreef:
Hoi!

Mag je zelf een proef kiezen die je filmt uit je klasse? Voor het online rijden?

Nee, de proeven staan vast.
(B proef 6, L1 proef 10, L2 proef 14, M1 proef 18 en M2 proef 22 als ik mij niet vergis)

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 15:02

Voor iedereen die de site nog niet goed ziet; het kan helpen om je geschiedenis even te wissen.
Dat hielp voor mij net wel in ieder geval, want anders laad je internet automatisch de versie die hij "kent"

En inderdaad, de proeven staan vast. Ze staan er ook als je klikt op "video uploaden", dan moet je een proef kiezen en daar staan de nummers bij.

kimwilliam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 15:15

kan je ook proeven kopen via de app op je mobiel? (android)

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 15:20

linda2008 schreef:
[ [url=m/rJT8YZ.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dat ook weer opgehelderd!
Kaitlyn, Als je nu dus 8wp behaald, tellen ze gewoon alle 8 volwaardig en hoef je er dus gewoon maar 2 te behalen op reguliere wedstrijden en geen 5. ;)

Oh ik had toevallig ook een berichtje op hun Facebook gegooid en kreeg hetzelfde antwoord! :j
Duidelijk antwoord inderdaad!

tessie98xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 15:22

[quote="xSannee"]Voor iedereen die de site nog niet goed ziet; het kan helpen om je geschiedenis even te wissen.
Dat hielp voor mij net wel in ieder geval, want anders laad je internet automatisch de versie die hij "kent"

Ondanks het wissen van mijn geschiedenis kan ik ook alleen op de oude site. Geen idee waarom :n

Caritas

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 15:25

tessie98xx schreef:
xSannee schreef:
Voor iedereen die de site nog niet goed ziet; het kan helpen om je geschiedenis even te wissen.

Ondanks het wissen van mijn geschiedenis kan ik ook alleen op de oude site. Geen idee waarom :n

Heb je ctrl + F5 gedaan (harde refresh)?

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 15:28

Kimwilliam: de app is volgens mij (nog) niet geupdate, ik kan wel gewoon op mijn telefoon naar de website en dan kan ik ook een proef kopen als ik wil.

kimwilliam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 15:28

xSannee schreef:
Kimwilliam: de app is volgens mij (nog) niet geupdate, ik kan wel gewoon op mijn telefoon naar de website en dan kan ik ook een proef kopen als ik wil.

bedankt het is gelukt!

tennan

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 15:29

Bij mij is paardrijden.nl via de pc weer terug naar de oude variant :+

tjakka123

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 15:30

Wissen van geschiedenis is niet genoeg bij sommige browsers, cookies verwijderen werkt vaak wel.

Ik lees graag mee, ik zal tzt misschien ook een keertje willen starten. Ik probeer zometeen de website nog wel eventjes, zijn nu nog een aantal menu dingen die nog niet echt werken.

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 15:33

xSannee schreef:

Het kan ook niet meer via de app reageerde de KNHS net op FB.

Sonraffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 15:34

Ik heb zojuist mn eerste proef ingestuurd via het nieuwe platform, ik vond het oude een stuk makkelijker, maar dat zal vast aan mij liggen %)

_Anneruth

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 15:35

Sonraffie schreef:
Ik heb zojuist mn eerste proef ingestuurd via het nieuwe platform, ik vond het oude een stuk makkelijker, maar dat zal vast aan mij liggen %)

O das snel! Ben heel benieuwd hoe snel je nu reactie terugkrijgt.

_Anneruth

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 15:39

Caritas schreef:

Is er ook nog een tip voor als je op je telefoon alleen maar de oude site krijgt? Ik heb de internetgeschiedenis gewist.

Caritas

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 15:40

_Anneruth schreef:
Caritas schreef:

Is er ook nog een tip voor als je op je telefoon alleen maar de oude site krijgt? Ik heb de internetgeschiedenis gewist.

Cookies verwijderen

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 15:40

Sonraffie schreef:

Jeetje jij bent snel! Vanmorgen aangemeld en vandaag meteen gereden?