Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
vibabu schreef:Ik heb ze een keer geteld. Toen stonden er 12Nou heb ik een aardige stuur... maar ik heb ook in m'n achterhoofd dat paardlief slaat naar instructeur... gericht... en als er dan zoveel mensen lopen en hij haalt een keer uit. Rijdt niet prettig. Maar te beroerd om een balk er weer op te leggen.
vibabu schreef:Ik heb ze een keer geteld. Toen stonden er 12Nou heb ik een aardige stuur... maar ik heb ook in m'n achterhoofd dat paardlief slaat naar instructeur... gericht... en als er dan zoveel mensen lopen en hij haalt een keer uit. Rijdt niet prettig. Maar te beroerd om een balk er weer op te leggen.
gomir schreef:Je mag alleen HC starten in klasses waarin je ook officieel startgerechtigd bent (of een lagere klasse). En zeker als de reden van niet mogen starten uit veiligheidsoverwegingen is, zoals met een hengst, is het logisch dat HC dan ook niet mag. Dan is het namelijk niet ineens minder gevaarlijk.
Lithya schreef:Overijssel kampioen?
Met die rode strikjes vind ik wel eens lastig. Zijn er bij die parkeren zelf het paard vlak voor je en gaan dan tegen je te keer dat jij niet op zit te letten.
Ze mogen van mij best wel weer eens even een tijd wat strakker de regels hanteren.
Nann__ schreef:Ik vind het inspringen soms ook echt een ramp.. Vaak veel te veel mensen in een veel te kleine ruimte. In Woudenberg starten wij in de winter heel graag, maar als het gevroren heeft heb je daar echt een mini bakje waar je dan met z'n alle los moet rijden. Godzijdank heb ik een makkelijk paard, maar kan me voorstellen als je een paard hebt wat wel eens slaat dat zo'n locatie afvalt..