Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ynskek schreef:Als ik het goed begrepen heb kun je voor meerdere proeven in een keer afrekenen. Hoe lang je met deze aankoop mag doen staat mij niet helemaal bij maar als ik het goed heb kun je ze wel over meerdere weken verspreiden.
Het staat ook niet vast voor welke combinatie je ze gebruikt als je bijvoorbeeld meerdere paarden hebt kun je in een keer 2 startbewijzen kopen zodat je met beide paarden een keer kan starten.
Kaitlyn schreef:ynskek schreef:Als ik het goed begrepen heb kun je voor meerdere proeven in een keer afrekenen. Hoe lang je met deze aankoop mag doen staat mij niet helemaal bij maar als ik het goed heb kun je ze wel over meerdere weken verspreiden.
Het staat ook niet vast voor welke combinatie je ze gebruikt als je bijvoorbeeld meerdere paarden hebt kun je in een keer 2 startbewijzen kopen zodat je met beide paarden een keer kan starten.
Mag ik dan ook het filmpje van het dochtertje van een vriendin van mij insturen? Of komt dat dan niet goed, omdat ik geregistreerd sta met mijn paard?
Dat kon eerder wel.
Had haar account gekoppeld aan mijnknhs, deed inschrijven voor haar, haar filmen en insturen.
ynskek schreef:Als ik het goed begrepen heb kun je voor meerdere proeven in een keer afrekenen. Hoe lang je met deze aankoop mag doen staat mij niet helemaal bij maar als ik het goed heb kun je ze wel over meerdere weken verspreiden.
caro29 schreef:Misschien een rare vraag maar er staat toch nog nergens dat het geopend is, werkzaam is en dat je al kan opgeven?
WenK schreef:caro29 schreef:Misschien een rare vraag maar er staat toch nog nergens dat het geopend is, werkzaam is en dat je al kan opgeven?
https://www.knhs.nl/nieuws/2020/dressuu ... drijdennl/
WenK schreef:caro29 schreef:Misschien een rare vraag maar er staat toch nog nergens dat het geopend is, werkzaam is en dat je al kan opgeven?
https://www.knhs.nl/nieuws/2020/dressuu ... drijdennl/
xSannee schreef:Ah duidelijk!
Hierin staat dus ook bevestigd dat je max 5 wp per categorie online mag halen straks, naast echte wedstrijden!
Kaitlyn schreef:xSannee schreef:Ah duidelijk!
Hierin staat dus ook bevestigd dat je max 5 wp per categorie online mag halen straks, naast echte wedstrijden!
Dit lijkt wel pas in te gaan als reguliere wedstrijden weer mogelijk zijn?
Maar als je dan 8 winstpunten in een klasse online hebt kunnen rijden en de reguliere wedstrijden kunnen weer, moet je dan eerst nog 5 winstpunten op wedstrijd rijden?
linda2008 schreef:Kaitlyn schreef:xSannee schreef:Ah duidelijk!
Dit lijkt wel pas in te gaan als reguliere wedstrijden weer mogelijk zijn?
Maar als je dan 8 winstpunten in een klasse online hebt kunnen rijden en de reguliere wedstrijden kunnen weer, moet je dan eerst nog 5 winstpunten op wedstrijd rijden?
Ja precies wat mij dus ook niet duidelijk is..
anjii schreef:Ik lees het juist dat je, als je wilt promoveren, minimaal 5 winstpunten moet halen op ander terrein. Volgens mij mag je wel 25 winstpunten online rijden maar dan mag je niet promoveren. Totdat je die 5 op concours hebt behaald.
linda2008 schreef:WenK schreef:
Help! Haha
Er staat “Wil je promoveren naar een hogere klasse, dan moet je altijd minimaal vijf winstpunten op een reguliere wedstrijd hebben behaald. Dit geldt zowel voor de klasse B, L1 als L2.”
Dat is dus vanaf moment dat er weer reguliere meetmomenten/wedstrijden zijn. Maar die regel geldt nu dus niet?
Stel dat ik nu 10wp in L2 online behaal, mag ik dan zodra er weer reguliere wedstrijden zijn wel M1 starten? Of moet ik dan ook eerst 5wp L2 behalen?
(Voor mij persoonlijk overigens niet belangrijk want ik wil voorlopig toch L2 blijven rijden. Maar zijn er genoeg die wel willen promoveren...)
MyWishMax schreef:Het lijkt mij dat als je 8 punten hebt op het moment dat de wedstrijden weer mogen je inderdaad die 5 nog op echte wedstrijden moet halen. Maar als je er al 10 hebt ben je al startgerechrigd onder de oude regels en mag je wel promoveren.