Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
benthevigox schreef:Cioccolato schreef:Je kan je gewoon beter aan de regels houden lijkt me met betrekking tot een hengst. Als er wel wat gebeurd heb je de poppen aan het dansen gok ik zo.
Het is een super brave hengst en start ik alleen kleine wedstrijdjes mee .. Weet je of oefenwedstrijden wel mogen ?
benthevigox schreef:Lithya schreef:Heb je bij de pony's l2 dressuur of l springen gestart dan Benthe?
Nee vandaar dat ik met de hengst nog bb start .. Tot dat ik in het L ben en dan mag ik de hengst ook mee officieel gaan springen
Draver_Dirk schreef:benthevigox schreef:
Nee vandaar dat ik met de hengst nog bb start .. Tot dat ik in het L ben en dan mag ik de hengst ook mee officieel gaan springen
Als je nog geen L geklasseerd bent houdt het in dat je ook geen BB met een hengst mag starten. Tegenwoordig is BB een officiele rubriek waar dezelfde knhs regels gelden als bij de hogere rubrieken.
Er hoeft maar één persoon op het voorterrein met losspringen naar de jury te lopen en je krijgt een vervelende brief van de knhs thuisgestuurd.
Dit komt uit het knhs regelment.
[ [url=m/2jNdtw.jpg]Afbeelding[/url] ]
Adrienne93 schreef:Sanne wat een leuk commentaar in de dressuur zeg!! Dat geeft altijd een leuk gevoel!!
Terug komend op het starten van een hengst.
Op zich kan het wel, de ene hengst is de ander niet... ik had ook een hengst in de dressuur en die wist niet eens wat een merrie was geloof ik, pas toen mijn ( niet zo lieve) buurman zonder toestemming een hengstige merrie echt pal voor zn neus hield werd ie wakker en sinds toen was het wel meer man, maar goed opgevoed dus had er weinig last van...
Maar over de kwaliteit in de B heb je wel gelijk Anne! Sommigen zijn echt gevaarlijk ongeacht het geslacht van het paard!
Mijn moeder durft echt niet te helpen inspringen door die malloten! als ze het paard er voor weg trekken trekken ze ook nog eens de kant op waar mensen staan....