Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 12:55

vaaleriee schreef:
Ik heb het proefje gekocht en in de winkelwagen gedaan. Maar ik kan niet afrekenen, hij blijft laden. Misschien ben ik te snel en kan dit nog niet. Even de KNHS afwachten :) Leuk dat het kan, ik dacht dat het tot het L2 kon maar dat had ik verkeerd begrepen.

Ze houden het t/m M2 zolang er geen wedstrijden of meetmomenten zijn toegestaan, en houden het erin t/m L2 als die wel weer zijn toegestaan. Zo heb ik het begrepen in ieder geval!

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 12:56

linda2008 schreef:
Account aanmaken en inloggen is bij mij inmiddels ook gelukt.
Maar je kunt nu direct kiezen voor "video uploaden". Maar je hoeft dus niet meer in te schrijven?
(in het eerste beeldje stond nog: 1. inschrijven, 2. video uploaden, 3. beoordeling ontvangen).

Volgens mij kun je gewoon filmen, dan een proef kopen en dan inleveren.

Maar ook; eerst een proef kopen, dan filmen en dan inleveren.

Ik kan overigens ook nog niet
afrekenen haha, even geprobeerd. Maar dat komt vast zo!
Laatst bijgewerkt door xSannee op 01-12-20 12:57, in het totaal 1 keer bewerkt

vaaleriee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 12:56

Kaitlyn schreef:
vaaleriee schreef:
Ik heb het proefje gekocht en in de winkelwagen gedaan. Maar ik kan niet afrekenen, hij blijft laden. Misschien ben ik te snel en kan dit nog niet. Even de KNHS afwachten :) Leuk dat het kan, ik dacht dat het tot het L2 kon maar dat had ik verkeerd begrepen.

Ze houden het t/m M2 zolang er geen wedstrijden of meetmomenten zijn toegestaan, en houden het erin t/m L2 als die wel weer zijn toegestaan. Zo heb ik het begrepen in ieder geval!

Ja dat las ik inderdaad een paar pagina's terug. Fijn voor ons :)

_Anneruth

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 12:57

Wat ik alleen nog niet snap is dat ik via de website op mijn telefoon geen upload mogelijkheid heb. Moet dat dan weer via de app?

tessie98xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 12:58

Maar hoe zijn jullie daar gekomen? Via de app of via de website? Bij mij is zowel de app als de website paardrijden.nl hetzelfde als eerst

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 12:59

Ik kan wel uploaden via de website met mijn telefoon. Heb net een proefje besteld!

_Anneruth

Via de website

vaaleriee

tessie98xx schreef:
Maar hoe zijn jullie daar gekomen? Via de app of via de website? Bij mij is zowel de app als de website paardrijden.nl hetzelfde als eerst

Via de website: www.paardrijden.nl

_Anneruth

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 13:00

Kaitlyn schreef:
Ik kan wel uploaden via de website met mijn telefoon. Heb net een proefje besteld!

Heb je apple of android?

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 13:00

De website Tessie!
En dan via m'n laptop. Op mijn telefoon is de website (en de app ook) nog hetzelfde.

Het zal later wel voor iedereen zichtbaar veranderd zijn. Volgens mij is het echt net omgezet :+

Mij is het ook gelukt om te bestellen nu! De site ziet er goed uit!!
Laatst bijgewerkt door xSannee op 01-12-20 13:02, in het totaal 1 keer bewerkt

_Anneruth

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 13:02

Als ik wil inloggen op paardrijden.nl op mijn telefoon vraagt hij om mijn email en wachtwoord, niet op mijn relatienummer en wachtwoord.

DoretteK

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 13:03

Wat zijn jullie allemaal snel zeg :')

De regel dat je moet laten zien dat er twee vingers onder de neusriem passen is wel nieuw toch? Goede regel, daar niet van O:)

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 13:05

Ik heb via de laptop opnieuw geregistreerd met relatienr, toen heb ik de mail op mijn telefoon geopend om een wachtwoord in te stellen. En nu doen beide (tel en laptop) de nieuwe site (app inderdaad nog niet).

Ik heb ook een proefje kunnen bestellen, alleen snap ik niks van hoe het zit met filmen. Moet ik nu voor een bepaalde datum iets hebben ingestuurd? Of mag ik ook over 2 weken filmen en insturen bij wijze van spreke? Iemand al enig idee?

DoretteK, geen idee of die nieuw is, maar wij deden dat eigenlijk al (neus- en sperriem)

KirstenHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 13:05

Hier ook een proefje gekocht! Morgenavond filmen *\o/*

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 13:06

linda2008 schreef:
Ik heb via de laptop opnieuw geregistreerd met relatienr, toen heb ik de mail op mijn telefoon geopend om een wachtwoord in te stellen. En nu doen beide (tel en laptop) de nieuwe site (app inderdaad nog niet).

Ik heb ook een proefje kunnen bestellen, alleen snap ik niks van hoe het zit met filmen. Moet ik nu voor een bepaalde datum iets hebben ingestuurd? Of mag ik ook over 2 weken filmen en insturen bij wijze van spreke? Iemand al enig idee?

DoretteK, geen idee of die nieuw is, maar wij deden dat eigenlijk al (neus- en sperriem)

Ja ik weet ook niet hoe het nu zit en kan dat niet terug vinden. Zoals ik nu heb besteld zou ik mijn proefje van vorige week nog een keer kunnen insturen (doe ik niet hoor :D ).

xVerax

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 13:10

DoretteK schreef:
Wat zijn jullie allemaal snel zeg :')

De regel dat je moet laten zien dat er twee vingers onder de neusriem passen is wel nieuw toch? Goede regel, daar niet van O:)

Is voor mij ook nieuw inderdaad.. vind dat wel een lastige voor mijn filmer om met 1 hand dat te laten zien. Het kan namelijk makkelijk, maar door de vorm van mijn anatomische hoofdstel plus de combi van mijn paard die dat niet zo gezellig vindt als je aan haar neus zit is dat wel iets waar je 2 handen voor nodig hebt :+

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 13:12

Ik ben heel benieuwd wanneer ik de eerste proeven mag ontvangen via het nieuwe dashboard. Heb er in ieder geval al wel zin in

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 13:13

Proefje mag maximaal 1 week oud zijn Linda!

Mijn pony houd niet van gefriemel aan d'r hoofd als ik er op zit, dus die moet ik even oefenen met m'n filmen _O-

dell_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 13:14

Hoe weet je je relatienummer?

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 13:14

xSannee schreef:

Dat begrijp ik. Op het moment van insturen mag het maximaal 1 week oud zijn. Maar hoe lang heb je om iets in te sturen als je al een proefje hebt gekocht? Moet ik nu voor zondag iets opnemen en insturen? Vervalt mijn aangekochte proef anders? Of kan ik ook pas volgende week opnemen en insturen? Dat kan ik nergens terug vinden...

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 13:15

dell_1 schreef:
Hoe weet je je relatienummer?

Startpas (MijnKNHS)

GiGi_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 13:15

xSannee schreef:

Mijn pony houd niet van gefriemel aan d'r hoofd als ik er op zit, dus die moet ik even oefenen met m'n filmen _O-

Waar kun je dat teruglezen dat het filmpje maximaal een week oud mag zijn? Voorheen was dat sowieso maar is dat nu nog steeds?

mcjv

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 13:16

Ik heb ook een proefje gekocht en ga van de week filmen! :D

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 13:19

Linda; oh zo! Dat weet ik niet inderdaad! Sorry dan las ik het verkeerd!

Sunniva; stond in de veelgestelde vragen of bepaling oid, heb het net doorgelezen. Zit nu alleen op m'n telefoon dus kan het even niet terugzoeken.

GiGi_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 13:20

linda2008 schreef:
xSannee schreef:

Dat begrijp ik. Op het moment van insturen mag het maximaal 1 week oud zijn. Maar hoe lang heb je om iets in te sturen als je al een proefje hebt gekocht? Moet ik nu voor zondag iets opnemen en insturen? Vervalt mijn aangekochte proef anders? Of kan ik ook pas volgende week opnemen en insturen? Dat kan ik nergens terug vinden...

Inderdaad is het een week na aankoop of lopen de weken van maandag tot zondag.
Iemand die een proefje aagekocht heeft hier een antwoord op? Staat er na aankoop iets bij?