Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

LiselotZorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 11:41

Morniclum schreef:
Ik snap dat issue over alle klasses thuis doorrijden dus niet, oa ivm al tig keer eerder genoemde mogelijkheid om alleen thuis te starten als je paard in pension staat op een wedstrijdlocatie. Maar ook omdat een ruiter met 2x Z ieder ander nieuw paard ook niet alle klassen hoeft te doorlopen maar gewoon kan beginnen waar hij of zij zin in heeft.

Uhm wij mogen beginnen "waar we zin in hebben" omdat we bewezen hebben dat we het niveau met verschillende paarden aan kunnen en weten wat het inhoudt. Dat is nog wel even wat anders dan in je eigen bakje een proefje opnemen wanneer het uitkomt en het tig keer over kunnen doen.

Gefeliciteerd met de punten!

tessie98xx

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 11:44

Dank jullie wel!

pol013

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 11:49

LiselotZorro schreef:
Morniclum schreef:
Ik snap dat issue over alle klasses thuis doorrijden dus niet, oa ivm al tig keer eerder genoemde mogelijkheid om alleen thuis te starten als je paard in pension staat op een wedstrijdlocatie. Maar ook omdat een ruiter met 2x Z ieder ander nieuw paard ook niet alle klassen hoeft te doorlopen maar gewoon kan beginnen waar hij of zij zin in heeft.

Uhm wij mogen beginnen "waar we zin in hebben" omdat we bewezen hebben dat we het niveau met verschillende paarden aan kunnen en weten wat het inhoudt. Dat is nog wel even wat anders dan in je eigen bakje een proefje opnemen wanneer het uitkomt en het tig keer over kunnen doen.

Gefeliciteerd met de punten!

Nou ja, jij hebt om 'met meerdere paarden Z te zijn' vast ook tig keer een proefje over gedaan. Thuis en in wedstrijd verband. Dus is het dan erg als een ander dat dan ook doet. Als is het op een iets andere manier? Ze zullen toch uiteindelijk het gevraagde verschillende keren moeten tonen om de klassen te doorlopen.
En dan leggen ze een andere route af dan jij? Waarom is dat erg?
Als jij denkt dat jij beter af bent op jouw manier, dan blijf je dat toch lekker doen. Tegen de tijd dat je die andere persoon dan ergens op wedstrijd tegen komt, komt vanzelf de beste (manier) boven drijven.
En als je die persoon nooit tegen komt op wedstrijd is het toch ook prima? Heb je er ook geen last van.

Daarbij zeg jouw ervaring ook niets over de routine van het betreffende paard. Die kun je volgens de zo gevreesde methode ook 1 keer Z uitbrengen op locatie en verkopen. Komt de koper er vervolgs achter dat het paard maar matig om kan gaan met een vreemde omgeving. Zelfde praktische probleem
(waar andere oplossingen voor te bedenke zijn: vraag er bij verkoop gewoon naar en vraag desnoods om een proefrit)

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 12:06

Ik wil me nergens in mengen := maar deze discussie is inmiddels al zo vaak voorbij gekomen... kunnen we allemaal niet gewoon accepteren dat er verschillende meningen over zijn? :o
Eens of oneens, om welke reden dan ook, daar kunnen andere deelnemers of juryleden toch niets aan doen? Je kunt hooguit je beklag doen bij KNHS, zij zijn degene die dit wel of niet gaan doorvoeren in welke vorm dan ook.....

xRoossie95

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 12:14

Ja maar we moeten toch wat nu we niet kunnen refreshen -O- :+

mcjv

xRoossie95 schreef:

We kunnen de Social media gaan refreshen, vandaag komt meer info :)

Kaitlyn

xRoossie95 schreef:

Ik ben anders nog steeds aan het refreshen :Y)

SweetVanille

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 12:16

LiselotZorro schreef:
Dat is nog wel even wat anders dan in je eigen bakje een proefje opnemen wanneer het uitkomt en het tig keer over kunnen doen.

Wauw, wat denigrerend. Voel je jezelf nu beter? >;)
De arrogantie..

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 12:22

Ik vind het een beetje dezelfde discussie als de dressuurpaard vs ander bloed discussie. Doe gewoon waar jij je fijn bij voelt dan is dat voor jou de beste weg. Online hoeft niet makkelijker of moeilijker te zijn dan regulier. Met een dressuurgefokt paard hoef je het niet makkelijker of moeilijker te hebben dan met een Tinker/Haflinger/etc. Als het bloed van het dressuurpaard je ligt kan dat makkelijker voor jou zijn dan een koudbloed. Als het nuchtere meer jouw ding is kun je het best wel eens makkelijker hebben met die koudbloed. En zo dus ook op wedstrijd. Met mijn oude merrie ging ik t liefst weg, de beste punten reed ik elders, dan lette ze op mij ipv het feit dat alles anders was dan altijd en dus doodeng. Daar was online echt niet fijn mee geweest. Mijn jonge dier nu houdt van bekende zaken, die zou het goed doen online. Zoveel combinaties zo veel voorkeuren hoor.

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 12:26

WenK schreef:
Ik vind het een beetje dezelfde discussie als de dressuurpaard vs ander bloed discussie. Doe gewoon waar jij je fijn bij voelt dan is dat voor jou de beste weg. Online hoeft niet makkelijker of moeilijker te zijn dan regulier. Met een dressuurgefokt paard hoef je het niet makkelijker of moeilijker te hebben dan met een Tinker/Haflinger/etc. Als het bloed van het dressuurpaard je ligt kan dat makkelijker voor jou zijn dan een koudbloed. Als het nuchtere meer jouw ding is kun je het best wel eens makkelijker hebben met die koudbloed. En zo dus ook op wedstrijd. Met mijn oude merrie ging ik t liefst weg, de beste punten reed ik elders, dan lette ze op mij ipv het feit dat alles anders was dan altijd en dus doodeng. Daar was online echt niet fijn mee geweest. Mijn jonge dier nu houdt van bekende zaken, die zou het goed doen online. Zoveel combinaties zo veel voorkeuren hoor.

Amen! _/-\o_

_Anneruth

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 12:37

Ik zie dat de pagina van paardrijden.nl is aangepast en ik heb zojuist een account aangemaakt. *\o/*

xRoossie95

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 12:39

_Anneruth schreef:
Ik zie dat de pagina van paardrijden.nl is aangepast en ik heb zojuist een account aangemaakt. *\o/*

Hoop niet dat je opnieuw moet inloggen. Heb al 2 accounts en vergeet steeds m'n wachtwoord :')

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 12:43

xRoossie95 schreef:
_Anneruth schreef:

Hoop niet dat je opnieuw moet inloggen. Heb al 2 accounts en vergeet steeds m'n wachtwoord :')

Ik kan niet inloggen met mijn huidige gegevens en ik kan ook geen nieuw account aanmaken.. Ben benieuwd hoe andere dit doen ?

tennan

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 12:45

_Anneruth schreef:

Kun je dan ook al inloggen met dat account? Daar blijft 'ie bij mij haken...

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 12:46

Ik kan niet inloggen met mijn relatienummer en wachtwoord op de site, dus zal wel opnieuw aanmelden worden? :')

Denk dat we nog even wat meer geduld moeten hebben. In de app store staat ook nog geen nieuwe versie van de app, en ik ga ervan uit dat je ook kunt aanmelden op die app.

KirstenHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 12:47

Hier is het account aanmaken gelukt en ik ben ingelogd :j Ziet er goed uit!

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 12:49

Je moet dus een nieuw account aanmaken?

_Anneruth

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 12:50

tennan schreef:
_Anneruth schreef:

Kun je dan ook al inloggen met dat account? Daar blijft 'ie bij mij haken...

Je moet je aanmelden met je relatienummer en dan ergens op klikken om een wachtwoord aan te maken.

KirstenHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 12:51

Heb ik wel gedaan. Het paardrijden.nl account wat we eerder hadden was ook niet verbonden aan je relatienummer als ik het me goed herinner. Dat is het nu wel. Dit zie ik als ik een proefje wil uploaden. Lijken gewoon dezelfde regels :)

Spoiler:
Afbeelding
Afbeelding

tessie98xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 12:52

Maar zien jullie dit in de app? Bij mij is die namelijk nog hetzelfde

_Anneruth

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 12:52

Kaitlyn schreef:
Ik kan niet inloggen met mijn relatienummer en wachtwoord op de site, dus zal wel opnieuw aanmelden worden? :')

Denk dat we nog even wat meer geduld moeten hebben. In de app store staat ook nog geen nieuwe versie van de app, en ik ga ervan uit dat je ook kunt aanmelden op die app.

Ik ben net op de site aan het lezen, ik krijg de indruk dat het niet meer via de app gaat.
Afbeelding

vaaleriee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 12:53

Ik heb het proefje gekocht en in de winkelwagen gedaan. Maar ik kan niet afrekenen, hij blijft laden. Misschien ben ik te snel en kan dit nog niet. Even de KNHS afwachten :) Leuk dat het kan, ik dacht dat het tot het L2 kon maar dat had ik verkeerd begrepen.

vaaleriee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 12:54

vaaleriee schreef:
Ik heb het proefje gekocht en in de winkelwagen gedaan. Maar ik kan niet afrekenen, hij blijft laden. Misschien ben ik te snel en kan dit nog niet. Even de KNHS afwachten :) Leuk dat het kan, ik dacht dat het tot het L2 kon maar dat had ik verkeerd begrepen.

Oh, ik heb net afgerekend en een proefje gekocht. Ben benieuwd!

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 12:55

Ik kan er ook in! Zoals ik het lees koop je een proef en dan kun je een filmpje insturen die maximaal 1 week oud is.

Of er dan een max deelnemers per week aan zit kan ik niet zien?

Wel per deelnemer 1 proef per week.

Vaaleriee; zolang er nog geen echte wedstrijden zijn mag het nog tm M2

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 12:55

Account aanmaken en inloggen is bij mij inmiddels ook gelukt.
Maar je kunt nu direct kiezen voor "video uploaden". Maar je hoeft dus niet meer in te schrijven?
(in het eerste beeldje stond nog: 1. inschrijven, 2. video uploaden, 3. beoordeling ontvangen).

edit; ik lees iets over proefje kopen. haha wij zouden pauze nemen maar ik ben nu toch wel erg nieuwgierig... misschien 1 proefje om te testen? :Y) O:) hihi
Laatst bijgewerkt door linda2008 op 01-12-20 12:56, in het totaal 1 keer bewerkt