Inge_ schreef:Lovelance op bokt maakt ook touwhalsters, voor 7.50
Die heb ik ook
 Ben er erg tevreden over 
 Ook over service/contact 
                                                         Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Inge_ schreef:Lovelance op bokt maakt ook touwhalsters, voor 7.50
 Ben er erg tevreden over 
 Ook over service/contact 
                                                         Inge_ schreef:Volgens mij kun je die al van de site afhalen Geluksvogel

) Er zei iemand dat springruiters ook bitloos rijden, en waarom het dan niet in de dressuur zou mogen, dáár was mijn reactie op! Er is echt niemand die mij  kan  wijsmaken dat er (nu) op hoog niveau met touwhalster/hoofdstel (of hoe ze ook precies heten) gesprongen word . 
 en ja, ik weet dat er meer bitloze hoofdstellen zijn  naast de Hackamore 
    (nog steeds niet aanvallend bedoeld, gewoon reactie op mijn bericht! 
 )                                                         T@nj@ schreef:Dat zijn er al 2 die mee zouden doen als die regel er niet zou zijn. Maar ik begrijp het waarom dus wel.
risje schreef:T@nj@ schreef:
En nee ik doe niet mee met de dressuurwedstrijd.
Waarom niet, omdat ik dus met hack rijdt en dat niet mag.
Snap de regel wel en heeft ook goede argumentatie, maar denk wel dat er daardoor minder deelname is.
Ik zou in elk geval wel meedoen wanneer het wle was toegestaan.

Inge_ schreef:@ Lizzle, doe je zelf ook mee?
 ) Maar misschien met de Fries, moet dan nog een beetje met het touwhalster oefenen, hem kost het allemaal iets meer moeite 
 )                                                         
                                                         Basje98 schreef:Maar kun je het niet in een tijdschrift (laten) zetten, hoefslag, paard en sport, amazone... noem maar op??
Ik denk dat er iets meer reclame gemaakt moet worden, ik ben er ook alleen maar door toeval op gekomen..
                                                         PeruaansePas schreef:De link naar de poster/flyer werkt niet. Ik heb al een mail gestuurd.