Ik wordt er helemaal ongeduldig van zeg! }>
Aktie!!!! Ik wil AKTIE!!! }>

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
ranna schreef:Ik wil niet drammen mensen, nou ja, misschien toch wel een klein beetje, maar wanneer horen, lezen, merken we nu iets inhoudelijks van de wijzen uit het oosten die in Ermelo zijn geweest.
Ik wordt er helemaal ongeduldig van zeg! }>
Aktie!!!! Ik wil AKTIE!!! }>
ranna schreef:Ja maar, WWWiske, toen wist ik nog helemaal niets van het drama wat stond te gebeuren!
Ben er 7 jaar tussenuit geweest en 5 jaar vreemd gegaan in de Westernsport. Uiteraard weer de dressuurmatige kant want tja... eens een dressuurprikker.......![]()
WWWiske schreef:Maar het is toch niet de DCD die hierover beslist? het was toch de ledenraad van de tak recreatiesport van de KNHS, die dit allemaal verzonen had en met het merendeel van de stemmen in de ledenraad een hoop beslist?
En heeft iemand dan de namen van de mensne die zitting hebben in deze DCD?
CGJ12 schreef:Ik zou zo zeggen.............
Bel even met de KNHS en vraag maar naar mevrouw
Metty Kraaij ...........
Die weet het precies...............
yokie schreef:
ranna schreef:Wanneer is die DCD vergadering?
M.a.w. wanneer weten we meer?
Wil graag op tijd weten of ik me nog weer moet voorbereiden om harde acties te voeren zoals een handtekening zetten of zo>;)
yokie schreef:Foei Rockey
t/m maart dit jaar mag je in elke (paarden) klasse met hoedje rijden, vanaf 1 april is een veiligheidscap/helm verplicht voor de klasses B t/m M2.
En hoe het volgend jaar eruit komt te zien, dáár zijn we nog druk mee bezig
rockey schreef:ik heb het allemaal niet gevolgd, heel slecht![]()
maar nu heb ik dus een vraag, ik ben op dit moment M1, zal eind van dit jaar of begin volgend jaar vast wel in het Z zitten, ik hoef dan met indoor brabant geen hoedje meer te laten maken begrijp ik er uit? (als ik er 1 maand mee kan rijden doe ik het liever niet, aangezien die krengen erg duur zijn)
want tot welke klasse moet je nu met cap rijden, en per wanneer?