Catlady schreef:Nadiine__x schreef:Ik vind het heerlijk zo grote dikkerd onder me bibs! En ze is mega betrouwbaarenigste nadeel is dat ik niet regelmatig kan springen want daar is ze echt te zwaar voor. Nou ben ik een dressuur en bosruiter. Maar een sprongetje op ze tijd vind ik wel erg leuk.
Ik ben zelt 1.82m en heb de lengte in mijn benen zitten. Dus ik heb snel het idee dat ik mee kan lopen. Ook weeg ik rond de 90 kilo dus de kleintjes vallen gewoon af, breed ofniet dat vind ik niet eerlijk.
Heb nu een jonkie lopen van 1,5 jaar oud. Hij is een kruising tussen een kwpn (jazz) en een barock pinto.
Hij heeft perzik billetjes en dikke/grove benen, geen sokken en een smal koppie. Mega koel in de kop en een echte kroelkont.
Hij is nu al groter dan de fries van een pensionklant die meet 1.62/1.65 ongeveer
Dus dit word mijn opvolger voor pluis
Hij kan echt dansen! Dus ben heel benieuwd
[ [url=m/9Y0Rw9.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/jRAnjy.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik verwacht dat deze de 1.75 wel gaat aantikken
Niet rot bedoelt, maar ik zou zelf niet met 90 kilo erop gaan zitten. En dan nog het gewicht van het zadel erbij, dat is gewoon heel zwaar.. Dus 10/15 kilo afvallen en dan pas op een paard zitten. Hoe lichter hoe beter. En met 90 kilo zou ik gaan sporten en grondwerk doen.
Een beetje volwassen man is ook 90 kilo, ze hoeven niet eens dik te zijn om dit gewicht te hebben. Sluit je deze mensen dan ook uit? Beter 90 kilo meegaand gewicht dan 60 kilo tegenwerkend gewicht. Er is vast een topic waar men eindeloos kan neuzelen en zeuren over gewicht. Ik hoop hier vooral tips en tricks te lezen en resultaten van bokkers voorbij te zien komen.
Niets mis mee hoor Nadine