Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

DoretteK

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-21 20:50

Sabine_95 schreef:
Ik ben aan het overwegen om toch maar online te gaan starten, wilde mijn 4 jarige dit indoor seizoen graag gaan starten.
Maar het hoe en wat online is mij nog niet helemaal duidelijk, kunnen jullie mij verder helpen?

Onze binnenbak is wel 20 x 40, maar je kunt bij ons niet achter de C staan. Hoe kan ik dit oplossen mag er vanuit de hoek gefilmd worden?
Ik las ook ergens om de bak dan 2 meter kleiner te maken zodat de filmer bij C kan gaan staan?
Maar hoe ga je dan om met de bakletters, die zitten bij ons vast en kan ik niet allemaal net een stukje opschuiven.

Kan je wel wachter A staan of ook niet? Anders kan je de letters nog omdraaien allemaal :)

Sabine_95

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-21 23:12

DoretteK schreef:
Sabine_95 schreef:
Ik ben aan het overwegen om toch maar online te gaan starten, wilde mijn 4 jarige dit indoor seizoen graag gaan starten.
Maar het hoe en wat online is mij nog niet helemaal duidelijk, kunnen jullie mij verder helpen?

Onze binnenbak is wel 20 x 40, maar je kunt bij ons niet achter de C staan. Hoe kan ik dit oplossen mag er vanuit de hoek gefilmd worden?
Ik las ook ergens om de bak dan 2 meter kleiner te maken zodat de filmer bij C kan gaan staan?
Maar hoe ga je dan om met de bakletters, die zitten bij ons vast en kan ik niet allemaal net een stukje opschuiven.

Kan je wel wachter A staan of ook niet? Anders kan je de letters nog omdraaien allemaal :)

Dat gaat helaas ook niet, was anders wel een goeie optie geweest.

Cyrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-21 23:12

Ik had zaterdag weer een proefje opgestuurd en vandaag al de punten binnen. 182 dus M2 +4 nu met Galina.

Ik heb daarna met Afanoso even een M2 proef gereden, gewoon als oefening. Maar die werd me toch een partij geïrriteerd van de neusriemcontrole en het nog langer wachten.. Die had gelijk de kop verkeerd haha.

Galina verliest juist alle focus erdoor.
Het zou echt fijn zijn als dit allemaal aan het einde van het filmpje zou mogen. Het veranderd er toch niet van.

SuperRockyJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 10:05

AtillaFlash schreef:
Op het dashboard staat na toekenning aan jury bij je laatste events de week waarin je hebt ingeleverd, dat event aanklikken en dan zie je staan. Klasse, proef en daarachter de naam van de jury. Als je die balk aanklikt kom je in scherm waar na beoordeling de resultaten en protocol staan.

Waar vind ik dit? Ik heb voor mijn dochters proeven ingestuurd. Ik zie nu bij beide accounts 'beoordeling gepland' staan. Hoe kom ik op het dashboard, en dan bij events? Ik kan dat nergens vinden, maar dat ligt vast aan mij :')

kimmetje26

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 10:16

SuperRocky schreef:
AtillaFlash schreef:
Op het dashboard staat na toekenning aan jury bij je laatste events de week waarin je hebt ingeleverd, dat event aanklikken en dan zie je staan. Klasse, proef en daarachter de naam van de jury. Als je die balk aanklikt kom je in scherm waar na beoordeling de resultaten en protocol staan.

Waar vind ik dit? Ik heb voor mijn dochters proeven ingestuurd. Ik zie nu bij beide accounts 'beoordeling gepland' staan. Hoe kom ik op het dashboard, en dan bij events? Ik kan dat nergens vinden, maar dat ligt vast aan mij :')

je kan ook op je mobiel kijken heb ik geleerd.
Je gaat op een oude protocol staan en dan op die 3 streepjes bovenaan. dan komt daaronder de events te staan en dan kan je daarop klikken en zien welke jury de proef heeft gekregen

SuperRockyJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 10:23

Bedankt voor je snelle reactie, maar ik heb nog geen oude protocollen in paardrijden.nl staan, dit is de eerste keer voor ons via het nieuwe platform. Hiervoor alleen via de 'oude' manier online proeven gereden. Is er ook een andere manier om dit te vinden?

Tanja_14

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 11:20

SuperRocky schreef:
Bedankt voor je snelle reactie, maar ik heb nog geen oude protocollen in paardrijden.nl staan, dit is de eerste keer voor ons via het nieuwe platform. Hiervoor alleen via de 'oude' manier online proeven gereden. Is er ook een andere manier om dit te vinden?

Nee volgensmij kan dat dan niet, ik heb het toen tenminste nooit kunnen vinden haha

xRoossie95

Re: Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 12:03

Ah dat verklaart dan ook waarom ik het de vorige keer ook niet kon zien :') Snapte het toen ook al niet haha. Maar de volgende kan ik het dus wel zien *\o/* Hoop donderdag weer te filmen

bliksemflits

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 12:14

@cyrina gefeliciteerd met je winstpunt :)

kimmetje26

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 12:34

Ik heb gister mijn punten terug gekregen van zaterdag de 26e. Was de 2e keer dat ik ooit M2 heb gestart. we begonnen erg goed, maar kreeg in de galop een gigantische storing en kreeg dat niet opgelost. toch doorgereden en ingeleverd.
Kreeg ik hem gister terug had ik alsnog 180 punten met zelfs een 3 en een 1!
Had dat totaal niet verwacht. Er stond ook erg mooi commentaar bij.

Vlak daarna kreeg ik mijn proef van afgelopen weekend terug en daar was ik heel erg tevreden over.
Dat bleek ook wel we hadden 193,5

mega mega trots op mijn "kleine" draakje!

roosjenat

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 14:01

Zaterdag L1 proefje gefilmd en net de punten terug. We hebben een winstpunt erbij.

Ook commentaar waar ik veel mee kan dus daar gaan we nu lekker aan werken. Fijne jury!

marieke_483

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 14:35

Gefeliciteerd met de mooie punten allemaal! :D

Ik heb ook lekker snel mijn punten weer terug: 181. Helaas niet helemaal waar ik op gehoopt had, maar nu ik het terugkijk ben ik het met de punten eens. Mijn gevoel was vooral goed omdat ze erg lekker actief en op de hulp liep, maar nu ik het terug kijk zie ik dat ik zelf niet zo heel netjes aan het rijden was :+
Veel dingen (behoorlijk) niet op de letter, scheef inzetten en andere slordigheidjes die zo een halve tot een hele punt schelen. De komende tijd maar weer goed letten op het rijden op de letters, haha!

Mijn oefendressuur proefje is ook teruggekomen: 176,5 punten voor de eerste keer M1! *\o/* De schouderbinnenwaarts een 5 en een 6 en de contragalop (wat we nog maar +/- 3x even hadden meegepakt met trainen) ook een 5 en een 6. Verder veel nuttig commentaar en een fijn filmpje met ingesproken trainingstips waar we mee aan de slag kunnen. Ben dus erg blij dat ik hier ook aan mee heb gedaan!

helmab

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 17:54

*\o/* Gefeliciteerd met jullie mooie punten en wat fijn zeg als je wat kan met commentaar wat bij staat daar heb je wat aan.

Ik ben nog in afwachting op punten had ook Zaterdag ingestuurd L1

bliksemflits

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 18:52

Gefeliciteerd met je puntjes allemaal, maar vooral leuk om te horen dat er fijn commentaar bij staat :D

Ik kan onverwachts aanstaande maandagavond nog een keertje filmen! Zaterdag hebben we les dus dat komt mooi uit :)

jesss_amigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 20:33

Net mijn protecol ontvangen! Super snel (gister gestuurd)

185 punten voor mijn L1 debuut *\o/*

Heel blij mee en punten kloppen ook precies bij mijn gevoel. Zaten zeker wat foutjes in (hier en daar een 5je) maar de onderdelen waar ik heel blij mee was dan ook 8en voor gekregen.

En erg leuk commentaar onderaan het protecol, over mijn stille inwerking (mooier compliment kan ik niet krijgen)

Kortom: happy me *\o/*

Sonraffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 22:06

jesss_amigo schreef:
Net mijn protecol ontvangen! Super snel (gister gestuurd)

185 punten voor mijn L1 debuut *\o/*

Heel blij mee en punten kloppen ook precies bij mijn gevoel. Zaten zeker wat foutjes in (hier en daar een 5je) maar de onderdelen waar ik heel blij mee was dan ook 8en voor gekregen.

En erg leuk commentaar onderaan het protecol, over mijn stille inwerking (mooier compliment kan ik niet krijgen)

Kortom: happy me *\o/*

Jaloers, mn ene proef wacht ik al 8 dagen voor de beoordeling en de volgende heb ik vanmorgen ingestuurd... laat die dan wel snel terug zijn :z

Sonraffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 08:24

Afbeelding

Dit is de proef die ik gister had ingestuurd! *\o/*
Heb nu alleen nog die ene proef die al 9 dagen op beoordeling wacht en nu nog maar 1 puntje nodig voor de B
Dus wie weet :D

RedRoses

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 09:48

Wow Son wat een goede punten! Gefeliciteerd!
Ik wacht sinds zaterdag op mijn punten, ik heb zo weinig geduld :o

streep

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 10:35

blij om te lezen dat er nog meer mensen wachten op hun proef. Ik heb de mijn de 30 ste ingestuurd en ik ben zo benieuwd. Maar we wachten rustig af.

RedRoses

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 11:14

streep schreef:
blij om te lezen dat er nog meer mensen wachten op hun proef. Ik heb de mijn de 30 ste ingestuurd en ik ben zo benieuwd. Maar we wachten rustig af.

Zo lang al? Ik dacht dat er een max van 5 werkdagen op zat. Dan zou je het wel een dezer dagen moeten ontvangen toch? Of heb ik het verkeerd gelezen mbt de 5 werkdagen?

appel_6

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 11:16

RedRoses schreef:
streep schreef:

Zo lang al? Ik dacht dat er een max van 5 werkdagen op zat. Dan zou je het wel een dezer dagen moeten ontvangen toch? Of heb ik het verkeerd gelezen mbt de 5 werkdagen?

Is idd 5 werkdagen,

Maar tel maar uit,
Donderdag de 31ste dag 1
Maandag de 4de dag 2
Dinsdag de 5de dag 3
Woensdag de 6de dag 4
Dus hij zou er morgen moeten zijn :')

Maar dat is als ze oudejaarsdag wel als werkdag rekenen :')

Ik wacht ook al sinds de 30ste :+

Ik wil van het weekend misschien weer filmen. Paard heeft ineens een vuurpijl in zn reet, dat kan 2 kanten uitvallen, of ik kan hem niet bewerken en schiet constant in galop of hij loopt de sterren van de hemel :')
Ik mag voor het avs dan proef 7 doen. Maar die is zo onlogisch om te onthouden :')

En dan knal ik er gelijk proef 10 maar achterheen. Onder het mom van ‘dan is ie toch al schoon’

De volgende zal dan pas weer in februari zijn
Laatst bijgewerkt door appel_6 op 06-01-21 11:19, in het totaal 1 keer bewerkt

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 11:19

Rekenen ze die 5 werkdagen niet aan het einde van de week/evenement? Dus de 30e valt in de week van 28/12 tm 3/1?
Dus dan is maandag dag 1?

Ik dacht dat de KNHS het zo tegen iemand hier in het topic had gezegd, maar kan het zo 1 2 3 niet terugvinden.

Gefeliciteerd met je punten Sonraffie! Hopelijk in de andere proef ook nog een winstpuntje erbij *D

appel_6

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 11:20

Goedemorgen,

het duurt 5 werkdagen na de eventdatum voor je de uitslagen hebt, de filmpjes worden naar verschillende juryleden gestuurd de een is sneller dan de ander.
Als je een dagpas had komen de uitslagen niet in de app maar kun je ze zien op de desktopversie door het vinkje alleen actieve paarden weergeven uit te zetten.

^Femke

Verhip je hebt gelijk!

Dus vrijdag zou ie dan binnen moeten zijn? :')

RedRoses

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 11:24

Good to know! Dan maar stoppen met het eeuwige e-mail refreshen en maar geduld opbrengen tot vrijdag -O-

appel_6

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 11:27

Wie weet hebben we dezelfde jury redroses :Y)

Ik ga ook stoppen met refreshen ik zie het wel :x