Gefeliciteerd met jullie punten allemaal!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Buxy schreef:CBarrelracer schreef:hier 2e geworden van de virtual barrel competition, ontzettend blij zit niet ver van nr 1 af met me 13,89 seconden.
aankomende week ga ik mee doen met de barrel race van the cowgirls en daarna de 2e ronde van de virtual barrel competition
Ik denk dat dit ergens anders over gaat
kiki1976 schreef:Mijn dochter wacht ook nog op die van 17-4
Had even een appje gestuurd om na te vragen, waarom er zoveel verschil is.
Diverse die nog op die van 17-4 wachten maar van latere data het al hebben.
Maar ze geven aan dat het echt aan betreffende jury ligt, de ene is super snel en de andere wat trager
NoekAa_ schreef:Vind het toch ook wel gek dat nog niet iedereen z'n resultaat van de 17e heeft.. Die drie werkdagen zijn al wel aardig voorbij.
MyWishMax schreef:Ik ben wel benieuwd hoe het geregeld is voor de juryleden. Of zij ook afhankelijk zijn van d3 knhs voor bijvoorbeeld e filmpjes toegankelijk maken. Want als je op een vrijdag tot middernacht kan inleveren is de knhs al gesloten. Als zij dus moeten wachten op de knhs wordt het automatisch maandag en of zij missen een werkdag om te kúnnen beoordelen ( want maandag niet volledig) of het wordt pas donderdag omdat ze wel 3 dagen de tijd hebben.
Even een hersenspinsel. Ik zou ook niet op het begon van de 4e werkdag al meteen na gaan vragen, want de knhs zal het in moeten voeren en als er dus gisteren nog beoordeeld is na 5 uur wordt het niet meer ingevuld en wordt dat op de 4e dag gedaan.