ik ben verliefd 

SG1985: Probeer niet te hoge doelen te stellen en vooral genieten van je paard!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Het zijn ook erg leuke foto's geworden.
Ik heb ook ervaring met mensen die je inderdaad kleiner maken ipv hogerop helpen en stimuleren. Gelukkig nu ook een hele fijne, opbouwende instructrice, maar het heeft me wel een enorme knauw gegeven en ik merk het nog steeds. Bijv. onzekerheid als er "vreemde" mensen naar me kijken of ik met anderen in de bak rijd (want stel dat ze iets van me vinden of ik in de weg rijd...).
en wordt het echt tijd om die grote roze olifant die "wedstrijd starten" heet eens recht aan te gaan kijken. Heel veel zin in, ook doodeng

Avalon_ schreef:Wij hebben onze eerste wedstrijd ook overleefd. De onzekerheid is van mijn vooruit-zittende houding af te lezen. Maar ik heb gelachen, genoten en ben heel trots op ons. Nog een paar keer en dan laten we zien wat we thuis ook kunnen.
Door de spanning was ik hem een aantal keren kwijt, maar hij liet zich elke keer heel erg goed herpakken. Flink op die spanningsmomenten afgerekend in de punten. Maar als we die straks kwijt zijn komt het vast goed!
[ [url=m/YOCp4E.jpg]Afbeelding[/url] ]
Losrijden
[ [url=m/gFQOky.jpg]Afbeelding[/url] ]
Inzet halsstrekken
[ [url=m/EgL62W.jpg]Afbeelding[/url] ]
Tijdens de proef
Avalon_ schreef:spottedponie schreef:Inderdaad heel herkenbaar haha
maar je fotos zien er al goed uit!
Bedankt!!
Veel herkenning, hoe gaan jullie om met spanning/onzekerheid?

) en ik neem sindsdien regelmatig prijzen mee naar huis! Ik hoop dat ik iemand hier mee kan helpen
Ik heb er zin in. Heb heel duidelijk tegen pony en mezelf gezegd dat het voor de ervaring is, niet voor t winnen of voor de punten.

Zijn heeeeeel kleine momentjes maar zo aangalopperen vind ik zo ongelooflijk knap en maakt me zo trots!