_Snow_White schreef:Succes Katja!
Ik mag nu ook eindelijk bekend maken dat Zhivago een vriendje krijgt. Wynton komt in December ook naar Canada
Ik heb het zaterdag gehoord van Joop idd, gaaf!
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Ik had me hier al vorig jaar geloof ik aangemeld omdat ik toen net Young Riders gestart was met mijn merrie (in België dan) maar toen had ik even niet zo veel meer te melden
Weinig wedstrijden gereden omdat mijn trailer-chauffeur (aka mijn vader) even niet met de auto mocht rijden door een operatie, dan weer examens aan de universiteit en dan paard geblesseerd
. Zo heb ik dus vorig jaar maar 5x op les kunnen gaan en ik denk 5x gestart op 1,5 jaar tijd... Maar nu ben ik mijn eigen merrie weer aan het opbouwen na 6 maanden en mag ze nu weer eindelijk volledig werken al ben ik nog lang niet aan de oefeningen bezig (was al heel blij dat ze haar wissel nog sprong). Wel leuk is dat ik sinds een kleine 2 maanden een tweede paard mag uitbrengen bij de YR, dit is ook een merrie die al Inter 1 heeft gelopen. Daar ben ik nu al 2x mee gestart en zaterdag net 59,55% in de PSG gereden maar daar heb ik nog wat tijd mee nodig om haar te leren kennen. Nu kan ik hier dus weer onder m'n meeleessteen uitkomen

Katja schreef:Ik heb vorige week LT in Emmeloord gestart en had na een paar mindere wedstrijden weer iets meer de flow te pakken en had bijna 63%.
Gisteren naar Velddriel geweest met beide vossen in de GP. Met de één gewonnen ondanks dat hij met losrijden niet zo fijn ging. Met de andere ging het iets minder. Hij moest heel nodig plassen maar wilde dat niet op het voorterrein doen. In de ring had hij blijkbaar meer privacy dus op X ging hij plassen bij binnenkomen en daarna vond hij de X eng want er lag een plas. Maar met bijna 59% best blij want een half jaar geleden dacht ik dat hij nooit de zware tour oefeningen ging leren.