Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
mcjv schreef:Jeutje Charlotte446, dat ziet er goed uit! Wat heb je ook een mega tuin zeg.
Briela heeft vandaag voor het eerst sinds 2,5 week haar weer uit kunnen leven in de paddock. Voorheen was het 3 x per dag stappen zodat ze verdeeld over de dag uit haar box kwam (paarden worden bij ons buitengezet door stalhoudster). En wat was ze blij!!
We hopen dinsdag ongeveer onze eerste les weer te rijden, en dan een klein beetje draf mee te pakken. [ [url=m/u4VQ1n.jpg]Afbeelding[/url] ]
venivedivici schreef:Blue_Berry enkel verzwikt maar echt heel erg
Shelly21 schreef:Vandaag weer gereden. Gisteren ging hij er bij mij ook zo van tussen. Even laten weten dat dit niet de bedoeling is. Ook echt bokken daarbij. Nou heletijd bleef ik de handen vol hebben aan hem.
Vandaag weer opgestapt. Hij wilde weer gaan. Voelde hem gelukkig op tijd aan, dus na 2 passen was hij weer terug bij mij. Daarna wel fijn gereden maar hij is zo fris ook echt schrikkerig. Hem goed aan het werk gezet. Veel overgangen stukje schouder voor etc. Hij liep wel heel fijn.
MarianneW schreef:Ik heb me ooit aan het begin van dit topic gemeldben altijd mee blijven lezen, maar nooit meer gereageerd, ik liep altijd achter met bijlezen
![]()
Gisteren hebben wij ons B debuut gereden en dat ging erg goed. We waren twee keer 2e (vd 9) met 205,5 en 209,5 punten.
Ik wens jullie ook allemaal zo'n debuut toe!
Hopelijk valt het weer komende week (en alle weken daarna..) mee en kunnen de wedstrijden voor jullie ook doorgaan
MarianneW schreef:Ik heb me ooit aan het begin van dit topic gemeldben altijd mee blijven lezen, maar nooit meer gereageerd, ik liep altijd achter met bijlezen
![]()
Gisteren hebben wij ons B debuut gereden en dat ging erg goed. We waren twee keer 2e (vd 9) met 205,5 en 209,5 punten.
Hopelijk valt het weer komende week (en alle weken daarna..) mee en kunnen de wedstrijden voor jullie ook doorgaan
Charlotte446 schreef:PrimaDonna_ schreef:Mijn les ging super fijn! Don liep echt weer zoals 2 weken terug. Proefjes geoefend, eigenaresse had gefilmd maar het filmpje is te groot dus ze is even aan het uitvogelen hoe ze hem me kan sturen.
2de proefje was Don wel al best moe dus moest ik der flink doorrijden.
Ook besproken dat ik voor mijn wedstrijd niet al te lang ga inrijden omdat ik anders geen paard meer over heb...
Mooi dat je les goed ging! Ben benieuwd naar het filmpje
Ik hoop dat de wedstrijd niet uit gaat lopen, Pride is ook op een gegeven moment niet meer vooruit te branden als ik te lang rij.
Geen paardennieuws van mij vandaag maar huisnieuws. Na twee jaar (1 jaar klussen) ziet de tuin er nu zo uit![]()
[ [url=m/IBUEqz.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zo zag het eruit
[ [url=m/qolPlH.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ziet er misschien niet spectaculair uit maar Pff we hebben er zoveel rotzooi uitgehaald... Een aantal half ingestorte schuurtjes, verschrikkelijk veel puin, ook heel veel puin opgegraven, nog een grote kas die ooit is afgebroken en onder de grond begraven, met al het glas.
We hebben een dijkwoning en hebben er de afgelopen tijd 80 kuub zand, 55 kuub grond en 60 kuub tempex (piepschuimblokken) in gereden.
mcjv schreef:Jeutje Charlotte446, dat ziet er goed uit! Wat heb je ook een mega tuin zeg.
Briela heeft vandaag voor het eerst sinds 2,5 week haar weer uit kunnen leven in de paddock. Voorheen was het 3 x per dag stappen zodat ze verdeeld over de dag uit haar box kwam (paarden worden bij ons buitengezet door stalhoudster). En wat was ze blij!!
We hopen dinsdag ongeveer onze eerste les weer te rijden, en dan een klein beetje draf mee te pakken. [ [url=m/u4VQ1n.jpg]Afbeelding[/url] ]
Blue_Berry schreef:PrimaDonna_ schreef:Mijn les ging super fijn! Don liep echt weer zoals 2 weken terug. Proefjes geoefend, eigenaresse had gefilmd maar het filmpje is te groot dus ze is even aan het uitvogelen hoe ze hem me kan sturen.
2de proefje was Don wel al best moe dus moest ik der flink doorrijden.
Ook besproken dat ik voor mijn wedstrijd niet al te lang ga inrijden omdat ik anders geen paard meer over heb...
Wil je het filmpje/een stukje ervan met ons delen?
Ben benieuwd
Shelly21 schreef:Vandaag weer gereden. Gisteren ging hij er bij mij ook zo van tussen. Even laten weten dat dit niet de bedoeling is. Ook echt bokken daarbij. Nou heletijd bleef ik de handen vol hebben aan hem.
Vandaag weer opgestapt. Hij wilde weer gaan. Voelde hem gelukkig op tijd aan, dus na 2 passen was hij weer terug bij mij. Daarna wel fijn gereden maar hij is zo fris ook echt schrikkerig. Hem goed aan het werk gezet. Veel overgangen stukje schouder voor etc. Hij liep wel heel fijn.
![]()
Joltsje schreef:@primadonne via wetransfer versturen misschien? Ben ook wel benieuwd naar de fotos.
Hier vandaag mijn zoon even meegenomen naar t paard. Hij is bang voor de shet maar vind die van 1.75 wel gezellig haha. Ik ging even longeren. Hij lag in een deuk als paard door de waterplassen ging. Dikke lol. 'Nu weer naar die kant' nu weer naar de andere kant. Dressuurmatig weinig gedaan dus haha.
En dekens en shabrakken gewassen bij de benzinepomp. Nu heb ik weer een voorraadje.
[ [url=m/HVESB1.png]Afbeelding[/url] ]
roosjenat schreef:Afgemeld voor zondag. Bleek savonds te zijn terwijl ik Sochtends dacht (bb is savonds en derest Sochtends ) en savonds gaan mijn ouders al uiteten.
Nu gaan we met wodan op pad dit weekend om te oefenen.
[ [url=m/jOEVB1.jpg]Afbeelding[/url] ]
ynskek schreef:Joltsje das handig bij de pomp... Wij hebben ook zo iets bij de pomp maar ik vraag me altijd af hoe dat nou werkt met wachten en zo