Lijkt goed Laura! Kan me voorstellen dat je trots bent

Snap ik Pantykous, maar dan nog is het wel heel veel geld voor een 15-jarig paard met dit verhaal

Marijke: Vinkega zondag geen optie? Daar gaan wij heen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Capriootje schreef:Moonlight; Zeker geen slecht rondje na zo'n lange tijdMaar wat Eef zegt ben ik het wel mee eens, het oogt wat strak en onrustig. Heb het idee alsof je té langzaam wilt waardoor je geen fijn ritme/grondtempo hebt. Vooral in de B mag dat best wel ietsje hoger als je dan lekkerder rijd en alles soepeler gaat. Dan krijg je ook minder gekke afstanden. Zal zeker met wat dressuur werk wel verbeteren, is er een reden dat je zo veel in verlichte zit rijd? Gewoon uit interesse hoor!
Capriootje schreef:Ja snap ik dat je dan die keuze maakt![]()
Moet inderdaad met kleine stapjes, kan je niet van de 1 op de andere dag voor elkaar hebben. Fijn dat het al z'n vruchten afwerpt! Met wat voor bitje rijd je?
Capriootje schreef:Ik voer alleen Havens, Pavo wat 'slechte' ervaringen mee gehad. Niet met die sportsfit dus daar kan ik je niks over vertellen.
Haddy krijgt 's morgens 1 kilo sportbiks, 's avonds een schep Green Vet Muesli met 2 kopjes Kentucky E Lite (haver) bij. Na het werken krijgt hij iets extra's en onbeperkt voordroogDit is nog behoorlijk veel, maar anders houd ik hem niet op gewicht nog. Denk dat ik uiteindelijk wel kan gaan minderen met vooral de biks. Voer dat liever ook niet teveel.
Wat voer je nu ?