Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Alice13 schreef:Netjes TCA gefeliciteerd, nu ook direct over of blijf je nog even in de M1?
Alice13 schreef:Waar rijdt iedereen de selectie? Volgens mij zijn er meerdere die begin januari selectie hebben. Die van mijn kring Salland is al geweest geloof ik. Vorig jaar had ik binnen niet als prettig ervaren en ervoor gekozen om dit jaar niet mee te doen.
Onze training gaat wel heel fijn. Vandaag ook zo relax en prettig gereden.
Alice13 schreef:Waar rijdt iedereen de selectie? Volgens mij zijn er meerdere die begin januari selectie hebben. Die van mijn kring Salland is al geweest geloof ik. Vorig jaar had ik binnen niet als prettig ervaren en ervoor gekozen om dit jaar niet mee te doen.
Onze training gaat wel heel fijn. Vandaag ook zo relax en prettig gereden.
Laura1982 schreef:Ik rij ook geen selecties we zijn nog niet genoeg bevestigd dat dit zin heeft. Ik heb voor 2017 pas weer wedstrijd staan in februari. Nu lekker thuis aan het trainen ook al wat dingen voor het M2 aan het oefenen. De travers is echt nog erg moeilijk voor ons hij raakt dan helemaal over de kook en blokkeert volledig Hoe lossen jullie dit op behalve eruit en weer opnieuw proberen of even wat anders tussendoor doen.