Ik vond de overstap meevallen, wel moet je paard echt al beter voor elkaar zijn meer opgericht en meerop het achterbeen. Persoonlijk rijdt ik een klasse liever wat langer door maar dat is ieder voor zich natuurlijk.
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

De reden voor mij om dit niet te doen, maar eerder een wedstrijdstop in te lassen en thuis door te trainen is dat het starten ook steeds veel tijd en geld kost
. Kan ook zo ineens iets eng vinden en dan op de kletter gaan. 1,5 maand geleden lag ik door zo´n actie ook een paar weken eruit met hersenschudding 
Yvank_ schreef:Net weer gestart 1e en 2e prijs beide proeven 197 punten
Alice13 schreef:Ik ben langzaam een nieuwe outfit bij elkaar aan het sparen. Vorige week een nieuwe zweetdeken besteld, vandaag nieuw wedstrijd shirt gekocht. Als ik M1 ben mag ik van mezelf nieuwe laarzen en een nieuw jasje

Yvank_ schreef:Ik heb 4 jasjes
Net weer gestart was 1 proef 1,5 km van stal haha. Hij vond bak en drukte doodeng dus werd knal en knal heet. Tikkende tijdbom stuur dat maar rond... paar flinke fouten maar door dat hij zo heet was ook gave stukken. Toch nog 3e met 186!
haike schreef:Ik weer fijn aan het opbouwen, merk ze de galop nog wel lastig vind dus doe rustig aan

_Sofie schreef:Hoi![]()
Mag ik me hier ook melden?
Ik ben Sofie, 19 jaar, en heb samen met een vriendin een 7 jarige KWPN ruin. We zijn nu vier keer L1 gestart en hebben de punten voor het L2 binnenMet m'n instructrice ga ik nog even overleggen wat handig is: gelijk doorstarten of eerst even thuis verder trainen. In principe zitten alle 'knopjes' voor het L2 er op. Hoe hebben jullie de overstap L1 - L2 ervaren?
FriesWytske schreef:Beide juryleden waren eensgezind. Had nl. bij beide 181 punten. Dit geeft de burger weer moed. Op naar het indoorseizoen.
Yvank_ schreef:Nou netjes toch
Ik heb vandaag meegedaan met de Pink ride25 km gereden voor Pink Ribbon samen met mijn buurmeisje. We hebben totaal €680 opgehaald.
te halen. En dan een paar maanden wedstrijd pauze en in 2016 nog een keer L2 starten en dan over naar het M1. Maar dat is voor mijn doen wel heeeeel positief bekeken. Waarschijnlijk denk ik daar na aanstaand weekend geheel anders over. Maar dat is voor later.

ga ook elk jaar met hem vakantie een week boscrossen vind die geweldig.
Heb nog niet overlegd met m'n instructrice.
Succes op concours zaterdag.
Leuk zo'n clinic.
Zondag mag ie lekker in de paddock en toen is er een pony op z'n rug gesprongen. Hij heeft er best wel last van helaas. We wilde de masseur sowieso al laten komen, dus nu gebeld en ze kan vrijdag al komen. Tot die tijd maar rustig longeren. Wel jammer, zou eigenlijk zondag op springwedstrijd gaan, had er wel zin in
Maar ja, gezondheid van Vic staat voorop