Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
tamaramt schreef:@rosa;oh, ik ben er niet over aan het dromen hoor![]()
Ik vind het zeker geen must om stang en trens te rijden in het z maar ik wil het wel eens proberen om te zien of het positief verschil brengt
_Rosa schreef:Haha iedereen is aan het dromen over S&Tmereltjuhxxx schreef:Ik kom ook weer even onder mijn steen vandaan. Zat de laatste tijd echt in een dip met rijden en had daarom niet zo'n zin om hier te reageren tussen al die succes verhalen. Heb sinds 2 weken een nieuw bit (was al 4 jaar aan het modderen met bitten en hij liep nergens echt fijn op, vaak tong zichtbaar en verzet), en sindsdien loopt hij super constant en licht in de aanleuning. Dus zaterdag toch maar op wedstrijd geweest, 1e proef kreeg ik hem er net niet fijn door en veel spanning, dus 173 punten. 2e proef liep hij super fijn en kon er voor het eerst echt aan blijven rijden in de proef, werd beloond met 193 en een 3e prijs!
Om terug te komen op het stang en trens verhaal, ik heb al zo veel problemen gehad met het vinden van een gewoon bit (hoop dat dit effect blijft), dat ik niet zo goed durf te beginnen aan stang en trens, heb er namelijk zelf ook geen ervaring mee. Denk dat wij voorlopig nog maar op trens blijven!
Volgens mij heeft iedereen wel eens een flinke dip
Fijn dat je nu een goed bit hebt gevonden (welke is het geworden?). En wat een mooie punten!! Dat zal je goed doen
Amiigo schreef:Ik heb zaterdag én zondag wedstrijd.. Zondag laatste selectie en als ik die win wordt ik kringkampioen..
Als ik dit weekend 3 wp rijdt ga ik de 18e Z1 proberenappuyeren doet die vort goed. Alleen ik moet meer na denken met rijden, ik doe teveel lalalala
haha
Spannend Cindy! Komt vast goed
cindy1000 schreef:Amiigo schreef:Ik heb zaterdag én zondag wedstrijd.. Zondag laatste selectie en als ik die win wordt ik kringkampioen..
Als ik dit weekend 3 wp rijdt ga ik de 18e Z1 proberenappuyeren doet die vort goed. Alleen ik moet meer na denken met rijden, ik doe teveel lalalala
haha
Spannend Cindy! Komt vast goed
Alvast succes!
Ik ga eerst as zondag 2 weken naar chersonisos met vriendlief. En mn paardje heeft lekker 2 weken vakantie