Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
.

ze woont erg ver dus ik laat haar dan niet alleen voor die van mij komen, maar nu wilde een stalgenootje ook dus dat is mooi geregeld! FairLady_ schreef:gwenn ik moet de 25e direct na jouw starten.
_KellyAV schreef:Ik doe op het moment lekker rustig aan met Varro, ik wil voor de zomer sws M1 starten maar hij moet nu gewoon eerst beter aanvoelen. Vind hem nog lang niet goed genoeg.
Even spammennnn![]()
[ITP] Knappe Varro poseert tijdens de fotomeeting op het strand!
vonneke schreef:Wat een gave foto's!!!!
Gisteren met de jurycursus meegereden. Ging best aardig.
Hij mist op dit moment zijn balans. Snap niet goed waar dat vandaan komt. Hij is gemasseerd maar dat doen we vaker. Ik rijd sinds kort met een Fairfax singel en een sedelogic pad. Zou het dat misschien zijn? Dat hij zo los is dat ie niet weet hoe hij zich moet houden hihi?
Morgen komen ze ook het zadel controleren want dat zakt wat scheef.
Hopelijk dan weer wat verbetering.
_coquette_ schreef:Vonneke: Zou inderdaad kunnen dat hij even niet meet weet wat hij met die lossigheid aan moet. En inderdaad balans problemen heeft.
Ik rijd ook nooit kampioenschappen mee. Het is dan meestal toch al duidelijk wie er kampioen word. Dat is het nadeel van zo'n klein gebied. Het zijn vrijwel altijd dezelfde ruiters die naar Ermelo mogen. + de selecties liggen ver uit elkaar. Waardoor je behoorlijk ver moet rijden. Incl. tunnel en tol.
Gijs zo even op de wei zetten. Daarna even rijden. Moet echt weer in de bak want heb heel de week niet echt getraind. Zaterdag op wedstrijd geweest, zondag buiten, maandag bak, dinsdag springen, woensdag buiten.... en heb morgen les. Dus heb bakarest

Maar normaal rijd ik als ik wedstrijd heb meestal 2 dagen ervoor, dat de wedstrijddag de 3e rijdag is zeg maar.