Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Veel plezier met je fotoshoot!
Ik moet nog wat onderzoeken afwachten voor meer duidelijkheid want momenteel is het voor mij allemaal een beetje vaag en erg onduidelijk wat nu precies de oorzaak is. Als ik meer duidelijkheid heb, zal ik alles hier wel uitleggen, maar als ik het nu uitleg, zullen jullie er wss niets van begrijpen (omdat ik het dus ook nog niet begrijp)... 
Fijn dat ze wel weer lekkerder liep, en succes zaterdag, hoe het ook zal aflopen, jullie zijn in ieder geval weer een ervaring rijker 
En een handige actie van je moeder
Is je shoot vandaag nog doorgegaan?
de shoot is gisteren gedaan, hij wou alleen niet echt stil staan, tot mn moeder met een scherm begon te wapperen
er zijn hele mooie foto's uitgekomen, ben super benieuwd als ik ze krijg
Jammer dat ook jij een dipje zit, zo zonde dat je dan niet weet waar het vandaan komt...
En nu vind ik het echt heel erg leuk. Leuk topic heb je aangemaakt!
Heb echt dagen met een rotgevoel gezeten en kwam er gewoon niet uit. M'n moeder opperde om even een praatje te maken met een stalgenoot (is ook instructrice) die weet waar ze over praat en die gewoon zegt waar het op staat. Dit luchtte heel erg op. Wat ze zei was echt heel erg waar. Paardlief heeft anderhalf jaar, rot gezegd, mogen doen waar ze zelf zin in heeft en sinds enkele maandjes (na instructrice-wissel) moet ze eigenlijk opeens aan het werk waardoor ze zoiets begint te krijgen van ja, daaaag
Tot de conclusie gekomen dat ik er toch écht doorheen moet. Vanaf de zijlijn toekijken lost, uiteraard, niks op. Ik heb afgesproken dat ik de komende tijd even weer de slof eraan ga hangen, zodat dat 'gekloot' ook echt een keertje gaat stoppen en dan niet pas wanneer Roos er genoeg van heeft. Ook hebben we geregeld dat stalgenoot Roos 1 keer per week gaat bijrijden zodat er in ieder geval 1 dag is waarbij ze écht aan het werk moet zonder dat ze eronderuit komt. Ik ben 16, tot m'n 14e alleen op de manege gereden en buitengereden met een verzorgpaard, toen een eigen paard gekregen die heel anders blijkt te zijn dan we dachten
Ik heb gewoon nog (te) weinig ervaring om dit snel op te lossen en vandaar dat zij haar nu gaat bijrijden zodat ik echt houvast heb
Ben zelf heel tevreden met deze oplossing, was fijn om er even over te praten en sindsdien ook echt weer motivatie om het op te lossen.
Je moet veel fotoshoots doen, dan leren ze van zelf wel om stil te staan! Ondertussen heb ik er al zoveel gedaan en de mijne kunnen nu al een tijdje stil staan xD
Soms heeft Hyrano dat ook wel eens nodig haha!
Springen en cross vind ik best eng! Hopelijk heb je nog wat leuke foto's van de fotografen! Jammer dat je moeder haar hoofd heeft gefilmd 

Ben benieuwd wat ze te zeggen heeft. Succes ook met de verhuizing.
Nu hoop ik dat dat plakijzer iets gaat betekenen voor hem. Heb de foto's en de uitleg ook al doorgestuurd naar 2 andere klinieken waar er hoefsmeden zijn zodat ik hun mening ook eens heb.
Heel veel sterkte en hou ons op de hoogte!
Eerste 2 dagen merkte ik dat ze het wel lekker vond om niks te doen maar nu merk ik wel dat ze zin heeft om iets te gaan doen maar de hoeveelheid water houdt het een beetje tegen helaas! Alhoewel, vandaag lekker aquatraining gedaan haha. Eerst vond ze het niks maar daarna vond ze het spetteren toch wel een beetje leuk. Was zelf echt helemaal doorweekt maar ach

De bak ligt er heel wat beter bij maar als ie nat is kunnen we er niet in rijden. Hij kan heel veel hebben maar dit kon ie niet aan
dacht dat het hier erg was
misschien moeten we maar een keer een L1 meeting gaan houden

zo erg is het bij ons gelukkig niet.
En jouw foto's, wauw
Prachtig zijn ze zeg 
En die slof werkt dan waarschijnlijk beter inderdaad, liever een keer iets harder en effectief inwerken dan de hele tijd te blijven klooien. En een scooter is handig inderdaad
Wauw het was aardig nat bij jullie zeg 
En hopelijk komen jullie snel uit je dipje 
Maar het klinkt zo inderdaad als een heel fijn plekje voor Bu, ook een fijn idee dat ze het nog herkende!
Maargoed ik durfde in ieder geval haha, en het was goed voor de afwisseling. Verder gaat alles zijn gangetje en heb ik niet echt iets bijzonders te vertellen.
Ik ben er heel tevreden van. Wel goed dat de fysio is geweest, Fleur! Hopelijk merk je verbetering? 
Maar nu mag ik het ook gewoon niet meer.
Donderdag kunnen we naar Roosendaal, daar gaan 2 hoefsmeden met begeleiding van een DA kijken wat ze kunnen doen aan zijn hoeven. Dus ik hoop dat ik daarna gewoon weer kan beginnen, maar dat is dus afwachten
Wel lief dat je erachter vraagt Mara!
, Voor 3 maanden terug heb ik er een springer bijgekocht Diamond B ( Wittinger VDL x Nummer Uno ) Zij is een 7 jarige springer en heb haar voor 2 weken geleden verkocht aan geweldige mensen !
( Diamond had ik gekocht voor de verkoop ).

Aan de andere kant ben je zo te lezen nog steeds wel lekker bezig met 'm gelukkig 
Morgen weer les, ben heel benieuwd! Het leuke was, nu ze d'r lijf weer lekkerder kon gebruiken leek ook m'n zadel weer beter te liggen