Gefeliciteerd Lien! En Nathalie, hoe is 't met Aristo's neus? Verder nog bokkers op wedstrijd geweest afgelopen weekend?
s0173957
Geplaatst: 04-11-13 10:02
Gisteren m'n Z2-debuut met m'n schimmeltje. 200 punten, elke wissel knap in 1 tijd, zeer tevreden. Draf-onderdelen waren wel veel minder, zig-zag appuyementen waren bv een ramp...
Hoi s0173957. Geen slechte punten voor een debuut. Jammer van je drafstuk. Volgens mij ben je nog niet eerder in dit topic verschenen. Klopt dat? Misschien leuk als je jezelf voorstelt met eventueel een foto van jou en je paard?
Aah nog een Belgje hier. Was dat een dressuurdag? Is dat die Pik Solo?
Ik had gisteren 70% en 69%.. Spijtig dat die punten in de winter niet meetellen om over te gaan. Anders mocht ik bijna nationaal starten na 3 wedstrijden
Ik wil me hier ook graag alvast melden. Inmiddels 7 winstpunten met mijn Fries in Z1 en een begin gemaakt met de wissels (lastig !! ) Ik ben 37, kom uit Noord Holland en ben in het bezit van een 11 jarige friese ruin (Nanning x Jillis) van 1.70m. Gekocht als 5 jarige onhandelbare puber maar inmiddels mijn grootste paardenvriend. Ook ik kan alle tips gebruiken om de wissels goed aan te leren
Welkom Hartje en wauuwie! Wat een prachtige foto! Jullie zijn een mooie combi. Tips over wissels zijn hier veel te vinden. S0173957 geeft al een hele goede, tijd en geduld En zorgen dat je voorbereidingen in orde zijn voordat je de hulp voor de wissel geeft is ook een goeie
roosje78
Geplaatst: 04-11-13 15:24
s0173957 schreef:
Tijd en geduld
Haha! En zo waar!
roosje78
Geplaatst: 04-11-13 15:25
Welkom trouwens, beide! We hebben ook nog ergens een huiskamer topic. Daar hebben we het ook over van alles en nog wat!
Nee op dit moment niet. Ik heb alleen een buitenbak en die klets nat dus kan weinig serieus trainen op moment. Normaal gaan we naar een binnen bak maar onze auto waar trekhaak achter zit is verkocht vanwege te veel problemen nu dus auto loos. Leuk sharon_wiz wat wil je weten:)