Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
welshfan97 schreef:GerenGer, heb jij al een FEI papieren/paspoort? Ik heb dat allemaal wel en mag net als jou nog heel volgend jaar internationaal (en dus ook kader), maar kader gaat hem niet worden (en zeker op dit moment nog niet). twijfel of ik wel zou willen starten. er is nu die felix juristen cup en twijfel om gewoon mee te doen voor ervaring al is het wel erg dure ervaring. vroeg me af hoe dat bij jou zit en hoe jij daar over denkt.
sharon_quiz schreef:Romy, wat is fibromyalgie precies? Ik heb er nooit eerder van gehoord. Is het goed te verhelpen? Ik hoop het voor!
sharon_quiz schreef:Roosje, wat betreft de zigzagappuyement is het een handige oefening om op een rechte lijn alleen de stelling, maar niet het appuyement te vragen. Dus gewoon recht houden en wel steeds stelling links en rechts vragen. Als dat makkelijk wordt kan je het opbouwen naar 1 kant op appuyeren, omstellen, maar rechtuit blijven gaan (dus niet de andere kant op appuyeren). Totdat dat ook makkelijk en snel gaat en dan wel het appuyement de andere kant op meenemen.
sharon_quiz schreef:Anouk als je moet verhuizen weet ik nog wel een leuke stal, hahaWeet alleen niet of er plek is bij ons. Er zijn afgelopen weekend een paar nieuwe paarden gekomen.
Wanted2003 schreef:Wij hebben een 2,5 jarige en oude pony zonder ijzers, die doen het nu prima in de wei. Mijn paard heeft wel ijzers en die heeft gewoon op een klein stukje weide gestaan. We willen ze het liefste gewoon zo lang mogelijk buiten houden, zodat ze niet aan de kletter gaan en er dan echt ongelukken gebeuren. Vandaag hebben ze gewoon lekker rustig gestaan met een beetje hooi en al met al toch 3 uur buiten geweest.