Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Scum schreef:Dat houdt dus in dat je ook niet meer via inschrijfsysteem mag, of met coupons. Tot aan die tijd moet iedereen gewoon doen wat ze zelf willen.
Kruidenpotje schreef:Scum schreef:Dat houdt dus in dat je ook niet meer via inschrijfsysteem mag, of met coupons. Tot aan die tijd moet iedereen gewoon doen wat ze zelf willen.
Waarom zou het niet meer via Inschrijfsysteem mogen? Volgens mij kan het werken door in te laten schrijven via Inschrijfsysteem en het digitale KNHS formulier na te sturen via de mail (zoals je vroeger je coupons nastuurde na inschrijving via Inschrijfsysteem). Zolang er geen deugdelijk werkend KNHS systeem is kan de KNHS toch niet verbieden dat verenigingen zoiets als Inschrijfsysteem gebruiken????
Scum schreef:Kruidenpotje schreef:quote Scum:Dat houdt dus in dat je ook niet meer via inschrijfsysteem mag, of met coupons. Tot aan die tijd moet iedereen gewoon doen wat ze zelf willen.
Waarom zou het niet meer via Inschrijfsysteem mogen? Volgens mij kan het werken door in te laten schrijven via Inschrijfsysteem en het digitale KNHS formulier na te sturen via de mail (zoals je vroeger je coupons nastuurde na inschrijving via Inschrijfsysteem). Zolang er geen deugdelijk werkend KNHS systeem is kan de KNHS toch niet verbieden dat verenigingen zoiets als Inschrijfsysteem gebruiken????
Daar heb ik ook geen antwoord op. Maar in de zaal vroeg iemand of het toegestaan was om het systeem te omzeilen en dus met een ander systeem (zoals inschrijfsysteem of een eigen systeem op hun website) verder te gaan. Aangezien het digitaal inschrijven toch niet klaar is en ze geen zin hadden in die word documenten.
Het antwoord was dat het niet mocht. Een toelichting waarom werd niet gegeven daarover.