PSvanLot schreef:Daar hebben we het eigenlijk niet over gehad. Ik weet niet hoe ze de proeven gaan inrichten.
Wat ik begreep is het voorlopig nog hetzelfde. Mogelijk dat dat in de toekomst wel gaat veranderen, maar daar is idd niet over gesproken.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
LiselotZorro schreef:Ik vind het wel jammer dat het straks maar tot en met het L2 online kan. Omdat ik toch de indruk heb dat er nu uitgebreider commentaar wordt gegeven. Ik ben het er daarentegen wel mee eens dat het niet zou moeten kunnen dat men thuis van de ene naar de andere klasse rijdt.
Ik heb dat van die 5 wp alleen niet genoemd zien worden door de KNHS of het forum? Iemand die dit weet?
Ik begreep ook dat de meetmomenten mogen blijven na corona. Ik zie dat wel zitten om in de avond te kunnen starten. Kost toch een stuk minder tijd dan een wedstrijd waarbij je op de uitslag moet wachten.
Morniclum schreef:Ik snap dat issue over alle klasses thuis doorrijden dus niet, oa ivm al tig keer eerder genoemde mogelijkheid om alleen thuis te starten als je paard in pension staat op een wedstrijdlocatie. Maar ook omdat een ruiter met 2x Z ieder ander nieuw paard ook niet alle klassen hoeft te doorlopen maar gewoon kan beginnen waar hij of zij zin in heeft.
liespr schreef:Ik ben denk ik een van de weinige die het jammer vind dat de proeven weer gaan afwisselen. Vond het super fijn om me op 1 proef te focussen, merkte dat bepaalde lijntjes daardoor echt beter gingen.
Maar sowieso ben ik erg blij dat we een mogelijkheid om te starten en ik ben benieuwd naar het nieuwe platform!! Hopelijk volgende week weer opnemen
Marjolein schreef:Ik hoop trouwens dat ze er van maken dat je er minimaal 5 niet online mag halen.
Hilli schreef:Marjolein schreef:Ik hoop trouwens dat ze er van maken dat je er minimaal 5 niet online mag halen.
Misschien moeten we het juist verplicht stellen dat je er per klasse eerst tenminste 5 online thuis haalt! Tenslotte moet je eerst je paard goed thuis voor elkaar hebben voor je ermee op stap gaat en hoe kan dat beter dan door online proefjes in te sturen? Als je de accomodatie niet hebt, dan leg je die maar aan. Je moet er wel wat voor over hebben natuurlijk...![]()
Ik denk -en daar zijn al heel veel argumenten voor gepasseerd- dat 'men' veel banger is voor de online proeven en de effecten dan noodzakelijk is. Dressuur is denk ik ook de enige discipline die je wedstrijdtechnisch goed mee naar huis kunt nemen en daar zou de KNHS (en daar zouden rijverenigingen) hun voordeel echt mee moeten doen. Mijn hoofddiscipline -endurance- kan echt niet thuis
Morniclum schreef:Ik snap dat issue over alle klasses thuis doorrijden dus niet, oa ivm al tig keer eerder genoemde mogelijkheid om alleen thuis te starten als je paard in pension staat op een wedstrijdlocatie. Maar ook omdat een ruiter met 2x Z ieder ander nieuw paard ook niet alle klassen hoeft te doorlopen maar gewoon kan beginnen waar hij of zij zin in heeft.
xRoossie95 schreef:tessie98xx schreef:Weer een refresh dag vandaag![]()
Hopelijk dat vandaag dan toch (eindelijk) de punten komen. Ik vind dat het nu wel tijd wordt![]()
Het event van de 19e is al even geleden
Jeetje dat is echt lang geleden. Had je vorige week al wel gecheckt waarom je nog geen punten hebt?