Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ynskek schreef:Ik zag hem net ook langkomen ja.
Ik heb vrijdag 14 L1 proeven toegestuurd gekregen waar ik nu dus mee bezig ben. Zaten alleen ook al wat oudere tussen... Morgen ochtend gaan ze retour. We waren gister later thuis.
PSvanLot schreef:Nee hoor, er komen geen events meer.
Je kunt gewoon 1x pw inschrijven, geen verplichte data meer en het kan ook niet vol zitten.
Zo kunnen ze iedereen bedienen.
Je krijgt ook direct je punten en proefje terug als het beoordeeld wordt, de KNHS zit daar niet meer tussen. Veel fijner voor ze.
SweetVanille schreef:Zou jammer zijn, anders heb je straks heel veel ruiters die op +5 blijven steken.. niet iedereen KAN op wedstrijd oa ivm vervoer (Of faalangst, beperking oid..) Dan wordt het weer voor de elitegroep.. Zou leuk zijn als het voor iedereen toegankelijk blijft
SweetVanille schreef:Zou jammer zijn, anders heb je straks heel veel ruiters die op +5 blijven steken.. niet iedereen KAN op wedstrijd oa ivm vervoer (Of faalangst, beperking oid..) Dan wordt het weer voor de elitegroep.. Zou leuk zijn als het voor iedereen toegankelijk blijft
PSvanLot schreef:SweetVanille schreef:Zou jammer zijn, anders heb je straks heel veel ruiters die op +5 blijven steken.. niet iedereen KAN op wedstrijd oa ivm vervoer (Of faalangst, beperking oid..) Dan wordt het weer voor de elitegroep.. Zou leuk zijn als het voor iedereen toegankelijk blijft
Dit lijkt me enigszins overdreven.
Ik begrijp heel goed dat ze er een gemengd gebeuren van maken. 5 niveau's kunnen stijgen vanuit je eigen rijbaan is naar mijn mening nooit het doel geweest van de KNHS met het opzetten van deze manier van winstpunten behalen.
En nu komt er vast als reactie dat er mensen zijn die op eigen club starten en nooit op een ander gaan.
xSannee schreef:dispensatie als je in de B wel gewoon op pad bent geweest en punten hebt gehaald?Ik zou me wel in maximaal 5wp per categorie kunnen vinden.
Ik heb geen eigen vervoer (wil m'n BE wel halen maar heb ook geen trekauto) maar kan heus wel eens iemand regelen om ons naar wedstrijd te brengen.
Als ik dan deels naar locatie kan en deels thuis kan starten wordt het voor mij veel aantrekkelijker om een startkaart te houden!
Ik zou wel begrijpen dat ze er een max aan willen zetten, zodat je niet straks in het M voor het eerst op een locatie start.
bliksemflits schreef:SweetVanille schreef:Zou jammer zijn, anders heb je straks heel veel ruiters die op +5 blijven steken.. niet iedereen KAN op wedstrijd oa ivm vervoer (Of faalangst, beperking oid..) Dan wordt het weer voor de elitegroep.. Zou leuk zijn als het voor iedereen toegankelijk blijft
Dan regel je af en toe wat of zorg je dat je die dingen aanpakt? Zo niet dan niet, is nooit anders geweest en heeft niks met een "elite groep" te maken?
Max 5 winstpunten per categorie kan ik mij ook helemaal in vinden.
PSvanLot schreef:Nee als het goed is, is het zo ingericht dat je er 1 per week kunt insturen.
WenK schreef:PSvanLot schreef:Nee hoor, er komen geen events meer.
Je kunt gewoon 1x pw inschrijven, geen verplichte data meer en het kan ook niet vol zitten.
Zo kunnen ze iedereen bedienen.
Je krijgt ook direct je punten en proefje terug als het beoordeeld wordt, de KNHS zit daar niet meer tussen. Veel fijner voor ze.
Echt een verbetering ja!
Ik ben heel benieuwd hoe het jullie allemaal gaat bevallen. Ik ben iig wel enthousiast al!
Marjolein schreef:PSvanLot schreef:Nee als het goed is, is het zo ingericht dat je er 1 per week kunt insturen.
Thanks, weet je ook hoe ze het willen inrichten met de verschillende proeven? Blijft dat steeds dezelfde of ook afwisseling?
Paardrijden is gewoon een elite sport. Ik denk dat er in deze tijden heel veel is gedaan voor de dressuurbasissport. Voor de andere disciplines en de hogere klasses is er amper wat geregeld vanuit de KNHS. Dus ik knijp in mijn handjes dat ik gewoon proefjes heb kunnen rijden.