Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

KirstenHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 15:39

Sita_xx schreef:
Geen online events meer? Of komt er iets anders wat ik nog niet mee gekregen heb haha

Jawel, maar een nieuw platform. Op knhs.nl staat er een kort stukje over en wij hebben het er de afgelopen blz ook over :)

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 15:40

Sita_xx schreef:
Geen online events meer? Of komt er iets anders wat ik nog niet mee gekregen heb haha

Hier hebben we het al best vaak over gehad. :o

Die KNHS gaat wel verder met online wedstrijden, maar via het platform van paardrijden.nl
Zij zullen begin december met tekst en uitleg komen over hoe vanaf dat moment gaat. :j

SweetVanille

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 15:49

Sita_xx schreef:

Gewoon even teruglezen en/of op knhs kijken...

WenK

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 17:08

Ik kreeg zojuist de mail dat de verwachting is dat het nieuwe platform morgen live gaat.

KirstenHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 17:09

WenK schreef:
Ik kreeg zojuist de mail dat de verwachting is dat het nieuwe platform morgen live gaat.

Yes dat zou fijn zijn *\o/* Hopelijk kan ik woensdag filmen.

Caritas

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 17:10

Als je woensdag tijdens kantooruren hebt ingestuurd, is op maandag vragen om een filmcheck te vroeg? :=

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 17:13

Caritas schreef:
Als je woensdag tijdens kantooruren hebt ingestuurd, is op maandag vragen om een filmcheck te vroeg? :=

Ja eigenlijk wel. :=
Ze geven aan dat de uitslagen tot 5 werkdagen na de sluitingsdatum kunnen komen, dus dat is pas donderdag.

Caritas

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 17:26

Kaitlyn schreef:
Caritas schreef:

Ja eigenlijk wel. :=
Ze geven aan dat de uitslagen tot 5 werkdagen na de sluitingsdatum kunnen komen, dus dat is pas donderdag.

Heb 't toch gedaan maar. Zou niet de eerste keer zijn dat paardrijden.nl een OK melding geeft en KNHS bij navraag niets zegt te hebben ontvangen. En antwoord was positief. Benieuwd naar punten en commentaar en of ik een precedent heb geschapen voor de zelfstandige "I don't need noooobody" en ik kan het allemaal alleen en zelluf ruiters.

Fleury

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 17:33

WenK schreef:

Dat zou fijn zijn! Woensdag is voorlopig de enige droog voorspelde dag en hopelijk ligt de bak er dan nog redelijk bij.

xVerax

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 17:38

Caritas schreef:

Ik heb ook wel eens meteen na het insturen een filmcheck aangevraagd hoor, had het vermoeden dat het fout gegaan was.

urosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 17:49

WenK schreef:

:):)

MarianneW, wat tof! Wat waren je punten?

KirstenHorse ik hoop voor jou ook heel hard dat het nog lukt een keer mee te doen! Fijn dat jullie zo lekker gaan momenteel.

Ik ging vandaag rijden, maar was mijn winter rijhandschoenen vergeten, na een krap half uur rijden met normale handschoentjes ben ik bezweken van de pijn :') even wennen weer zo koud _O-

MarianneW

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 18:22

urosa schreef:
WenK schreef:

:):)

MarianneW, wat tof! Wat waren je punten?

KirstenHorse ik hoop voor jou ook heel hard dat het nog lukt een keer mee te doen! Fijn dat jullie zo lekker gaan momenteel.

Ik ging vandaag rijden, maar was mijn winter rijhandschoenen vergeten, na een krap half uur rijden met normale handschoentjes ben ik bezweken van de pijn :') even wennen weer zo koud _O-

Ja het is ook echt heel koud! Ik zou ook bezweken zijn :o

Ik had 205,5 punten :oo nu had ik zelf wel 10 punten lager verwacht, maar ik ben ook wel heel kritisch haha. Ik had echt super leuk commentaar onderin:
Heel netjes voorgesteld met veel gevoel. Ik heb genoten. Probeer met nog iets meer impuls te
rijden, zodat oefeningen er nog makkelijker uit gaan zien. Veel succes en rijplezier verder.

Nu al zin in de volgende wedstrijd!

Romanoff

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 18:25

Gefeliciteerd weer met de punten!

Dat is mooie feedback MarianneW!

Ik wacht nog steeds... normaal duurt het niet zo lang haha. Maar wacht weer geduldig verder af.

Caritas

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 18:32

Wat goed, Marianne!

Pien1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 18:42

Ik wacht ook nog geduldig op de punten. Verwacht er niet heel veel van maar ik vind het wel heel fijn wat de jury als feedback geeft. Vorige keer kreeg ik ook echt fijne opbouwende feedback.

Wat een mooie punten zie ik voorbij komen verder zeg! Gefeliciteerd allemaal. Voor degene met wat minder punten; volgende keer gaat het vast beter :)

JiKaLeNiPau

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 18:43

WenK schreef:

Die heb ik nog niet en ook geen inlogmail en wachtwoord. Heb maar even gemaild naar de KNHS

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 19:03

Ik heb ook geen mail gehad van de Knhs. Ik hoor het vanzelf wel. Heb wel de mail gehad dat er iets gaat veranderen

JiKaLeNiPau

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 19:05

caro29 schreef:
Ik heb ook geen mail gehad van de Knhs. Ik hoor het vanzelf wel. Heb wel de mail gehad dat er iets gaat veranderen

Als het morgen in gaat is het wel handig om die mail te hebben toch?

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 19:07

KirstenHorse schreef:
Sita_xx schreef:

Jawel, maar een nieuw platform. Op knhs.nl staat er een kort stukje over en wij hebben het er de afgelopen blz ook over :)

Nee hoor, er komen geen events meer.
Je kunt gewoon 1x pw inschrijven, geen verplichte data meer en het kan ook niet vol zitten.

Zo kunnen ze iedereen bedienen.

Je krijgt ook direct je punten en proefje terug als het beoordeeld wordt, de KNHS zit daar niet meer tussen. Veel fijner voor ze.

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 19:08

WenK en ik hebben meegedaan aan de test met 9 andere juryleden, daarom zijn wij wat eerder van alles op de hoogte dan anderen.

Romanoff

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 19:31

PSvanLot schreef:
Nee hoor, er komen geen events meer.
Je kunt gewoon 1x pw inschrijven, geen verplichte data meer en het kan ook niet vol zitten.

Zo kunnen ze iedereen bedienen.

Je krijgt ook direct je punten en proefje terug als het beoordeeld wordt, de KNHS zit daar niet meer tussen. Veel fijner voor ze.

Ideaaal!! :D

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 19:33

WenK schreef:

Ik zag hem net ook langkomen ja.

Ik heb vrijdag 14 L1 proeven toegestuurd gekregen waar ik nu dus mee bezig ben. Zaten alleen ook al wat oudere tussen... Morgen ochtend gaan ze retour. We waren gister later thuis.

_Anneruth

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 19:34

WenK schreef:

O dat zou echt fijn zijn! *\o/*

@MarianneW: top punten en mooi commentaar. Dat kan je in je zak steken.

bliksemflits

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 19:34

Marianne wat een prachtige punten jij ook al! :D

Ik ben heel benieuwd naar het nieuwe platform! Ik heb volgende week eerst de zadelmaker nodig, paard heeft wat teveel spiertjes aangemaakt :D Daarna doen wij ook weer mee! Moet nog 2 punten in de L1 en zou toch leuk zijn om het jaar af te sluiten met die 10 punten!

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 19:40

Betekend dit ook dat je meerdere proeven per week kan rijden?

Ik ben erg benieuwd hoe het gaat werken allemaal en hoe snel de verwerking gaat zijn.