Sita_xx schreef:Geen online events meer? Of komt er iets anders wat ik nog niet mee gekregen heb haha
Jawel, maar een nieuw platform. Op knhs.nl staat er een kort stukje over en wij hebben het er de afgelopen blz ook over

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sita_xx schreef:Geen online events meer? Of komt er iets anders wat ik nog niet mee gekregen heb haha
Kaitlyn schreef:Caritas schreef:Als je woensdag tijdens kantooruren hebt ingestuurd, is op maandag vragen om een filmcheck te vroeg?
Ja eigenlijk wel.![]()
Ze geven aan dat de uitslagen tot 5 werkdagen na de sluitingsdatum kunnen komen, dus dat is pas donderdag.
WenK schreef:Ik kreeg zojuist de mail dat de verwachting is dat het nieuwe platform morgen live gaat.
urosa schreef:WenK schreef:Ik kreeg zojuist de mail dat de verwachting is dat het nieuwe platform morgen live gaat.
![]()
MarianneW, wat tof! Wat waren je punten?
KirstenHorse ik hoop voor jou ook heel hard dat het nog lukt een keer mee te doen! Fijn dat jullie zo lekker gaan momenteel.
Ik ging vandaag rijden, maar was mijn winter rijhandschoenen vergeten, na een krap half uur rijden met normale handschoentjes ben ik bezweken van de pijneven wennen weer zo koud
KirstenHorse schreef:Sita_xx schreef:Geen online events meer? Of komt er iets anders wat ik nog niet mee gekregen heb haha
Jawel, maar een nieuw platform. Op knhs.nl staat er een kort stukje over en wij hebben het er de afgelopen blz ook over
PSvanLot schreef:Nee hoor, er komen geen events meer.
Je kunt gewoon 1x pw inschrijven, geen verplichte data meer en het kan ook niet vol zitten.
Zo kunnen ze iedereen bedienen.
Je krijgt ook direct je punten en proefje terug als het beoordeeld wordt, de KNHS zit daar niet meer tussen. Veel fijner voor ze.
WenK schreef:Ik kreeg zojuist de mail dat de verwachting is dat het nieuwe platform morgen live gaat.