Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Tyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-20 03:16

Mooie punten overal.

Ik dacht ga proef en protocol naast elkaar leggen... ben ik mijn filmpje kwijt :(

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-20 04:23

Tyke schreef:
Mooie punten overal.

Ik dacht ga proef en protocol naast elkaar leggen... ben ik mijn filmpje kwijt :(

Ik zet het filmpje altijd direct als ik thuis kom na het filmen op de laptop en 2 externe harde schijven, en laat hem op de telefoon staan tot ik de punten heb.. Ik wil de filmpjes sowieso allemaal houden, want dan kan ik later nog een keer terugkijken of we ook verbeterd zijn.. En ik kijk ook graag even naar het filmpje met het protocol erbij inderdaad :j

Gefeliciteerd met de punten weer allemaal, ik zag hele mooie voorbij komen!! *\o/*

xRoossie95

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-20 13:08

Knhs maakt het wel weer goed met me hoor. Woensdag ingeleverd en vrijdag ochtend al punten *\o/* toevallig weer dezelfde jury als mn zus en ik had zowaar hogere punten _O- al vond ik haar proefje zelf netter gaan denk ik, maar je hoort me niet klagen :')

urosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-20 14:23

Ik kwam erachter dat mijn laatste proefje is beoordeeld door een jury hier uit de buurt. Zij heeft mij in het echt ook al eens beoordeeld in de M1, super leuk :D

xRoossie95, als iemand een keer snel punten terug verdiende was jij het wel haha! Grappig dat jullie zovaak dezelfde jury hebben zeg!

Ik zet het filmpje altijd op YOUTUBE en bewaar hem op mijn telefoon tot de punten terug zijn.

shirleyp

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-20 20:02

Filmpje goedopslaan is wel handig! Nu kun je precies zien wat de jury ziet, die luxe heb je op concours niet.

Ik heb net 8 B-proeven teruggestuurd, opgenomen op 25 en 26 november. Erg wisselende lichting, maar daardoor leuk om te doen! Paar rond de 170, maar ook een paar boven de 200! En daar tussenin natuurlijk :j

Ik heb er nog 4, maar daar had ik even geen puf meer voor :o Die doe ik morgen!

Tyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-20 20:07

Tja had ik inderdaad moeten doen... Maar was bezig met verzenden en telefoon opslag te vol gewoon balen.
Heb KNHS gevraagd of ze filmpje willen sturen ben benieuwd

Ik had een onbekende jury vind ik ook wel weer leuk eens anders dat wie je anders tegen komt.

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-20 00:05

Bij mij zit het gewoon al in het systeem door mijn fotografie hobby.. Als ik thuis kom direct het spul op de laptop en op beide harde schijven, dan pas van de SD kaarten af.. Dat doe ik nu ook bij de filmpjes, alleen ik laat het op de telefoon staan tot ik de punten heb omdat ik dat makkelijker vind, mocht er iets mis gaan en ik moet opnieuw uploaden, dan kan ik dat gewoon doen en staat het er nog op..

MarianneW

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-20 21:40

Mijn filmpjes (en foto's) worden automatisch opgeslagen via Google foto's, zodra ik op de Wi-Fi zit.

Caritas

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-20 23:27

MarianneW schreef:
Mijn filmpjes (en foto's) worden automatisch opgeslagen via Google foto's, zodra ik op de Wi-Fi zit.

Bij mij ook. Bijkomend voordeel: als de filmer de telefoon net niet horizontaal houdt en je dus een beeld hebt wat telkens draait, dan kun je hem met Google foto weer goed zetten zonder kwaliteitsverlies.

Searcher

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 07:54

Mooie punten allemaal. Top.
Ons is het nog niet gelukt een punt in het L2 te halen. Pownie gaat niet heel lekker momenteel.

Ben erg benieuwd naar dat nieuwe platform. Zal wel bijna online komen denk ik, bijna 1 december

MarianneW

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 08:05

Searcher schreef:
Ons is het nog niet gelukt een punt in het L2 te halen. Pownie gaat niet heel lekker momenteel.

Ben erg benieuwd naar dat nieuwe platform. Zal wel bijna online komen denk ik, bijna 1 december

Vanuit de knhs is gesproken over begin december, dus kan nog een paar dagen duren. Afwachten maar, ze doen vast hun best ;)

Ik ga vandaag weer in de refresh modus. Wie wachten nog meer op de punten?

DewiFoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 09:07

MarianneW schreef:
Searcher schreef:

Vanuit de knhs is gesproken over begin december, dus kan nog een paar dagen duren. Afwachten maar, ze doen vast hun best ;)

Ik ga vandaag weer in de refresh modus. Wie wachten nog meer op de punten?

Ja ik ga vandaag lekker weer een dagje refreshen *\o/*

SilviaKok

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 09:20

Nieuwe platform wordt morgen (01-12-2020) pas gelanceert, dus echt dan pas kunnen we meer weten.
Verder moet je rekening houden met kinderziektes bij het lanceren van iets nieuws. hou dus rekeking met storing en dergelijk.

ik wacht nog op uitslag 26e, hoop een puntje maar verwacht het niet.
Nu M1 + 9. Wil eigenlijk stoppen met dit paard, (geen klik met paard) maar ook zo dichtbij het M2....
We hebben het M1 echt wel moeten sprokelen... En we rijden maar 2x per week, dus allemaal niet even gedaan.

LiselotZorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 09:26

Ik ben echt heel benieuwd naar het nieuwe platform! Ga zelf nog niet gelijk starten denk ik, besloten om maar gewoon M2 te gaan starten en heb de proef nog niet eens bekeken, dus eerst dat eens meenemen in de training.

KirstenHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 11:13

Ik ben ook erg benieuwd naar het nieuwe platform en hoop dat er snel meer duidelijkheid is. Mijn lease is afgelopen, maar ik heb woensdagavond nog een extra uurtje mogen inplannen. Duimen dat we dan een proefje op kunnen nemen :) Hij gaat sinds een week echt ontzettend lekker na ruim twee weken een beetje miscommunicatie gehad te hebben. Dubbel balen dat de lease stopt, maar het is niet anders. Duimen dus dat we woensdagavond kunnen filmen en anders pakken wij de draad in het voorjaar weer lekker op :j

Succes met het refreshen allemaal!

Caritas

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 11:13

Hier ook in afwachting van punten van de 26e.
Over het nieuwe platform: in de kalender van KNHS staat het wel een online event voor 6 december waarbij staat filmen vanaf 1 december.

SweetVanille

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 11:19

Caritas schreef:
Over het nieuwe platform: in de kalender van KNHS staat het wel een online event voor 6 december waarbij staat filmen vanaf 1 december.

Die staat er al bijna een week :)

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 11:29

Ik ben ook benieuwd! Ik hoop dat ze inderdaad deze week starten, en dan wil ik graag donderdag of vrijdag filmen! Maar we gaan het zien of het lukt! *D

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 12:03

Ik ben ook weer aan het refreshen. :D

tessie98xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 12:06

Ik ook! :j

MarianneW

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 13:08

Wowww ik heb mijn punten binnen en echt zo'n onwijs leuk protocol!! Jury heeft echt overal wat bijgeschreven, zelfs bij 8en. Echt super leuk om zulk opbouwend feedback te krijgen, want daar kan ik echt iets mee.

Sita_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 14:53

We hebben een jong paard die nu we klaar is voor een proefje. Ik zag tot half dec datums staan, maar die zijn vol. Weten jullie of er nog datums komen?

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 14:57

Die data zijn nog niet geopend, en het is (nog) niet mogelijk in te schrijven. Dus nog niet vol :-)

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 14:58

Caritas schreef:

Het gaat zo straks niet meer werken met events, dus dat zal nog wel aangepast worden. Er komen geen events meer.

Sita_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 15:37

Geen online events meer? Of komt er iets anders wat ik nog niet mee gekregen heb haha