Ik dacht ga proef en protocol naast elkaar leggen... ben ik mijn filmpje kwijt
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Tyke schreef:Mooie punten overal.
Ik dacht ga proef en protocol naast elkaar leggen... ben ik mijn filmpje kwijt

toevallig weer dezelfde jury als mn zus en ik had zowaar hogere punten
al vond ik haar proefje zelf netter gaan denk ik, maar je hoort me niet klagen
Die doe ik morgen! MarianneW schreef:Mijn filmpjes (en foto's) worden automatisch opgeslagen via Google foto's, zodra ik op de Wi-Fi zit.
Searcher schreef:Mooie punten allemaal. Top.
Ons is het nog niet gelukt een punt in het L2 te halen. Pownie gaat niet heel lekker momenteel.
Ben erg benieuwd naar dat nieuwe platform. Zal wel bijna online komen denk ik, bijna 1 december

MarianneW schreef:Searcher schreef:Mooie punten allemaal. Top.
Ons is het nog niet gelukt een punt in het L2 te halen. Pownie gaat niet heel lekker momenteel.
Ben erg benieuwd naar dat nieuwe platform. Zal wel bijna online komen denk ik, bijna 1 december
Vanuit de knhs is gesproken over begin december, dus kan nog een paar dagen duren. Afwachten maar, ze doen vast hun best
Ik ga vandaag weer in de refresh modus. Wie wachten nog meer op de punten?
Hij gaat sinds een week echt ontzettend lekker na ruim twee weken een beetje miscommunicatie gehad te hebben. Dubbel balen dat de lease stopt, maar het is niet anders. Duimen dus dat we woensdagavond kunnen filmen en anders pakken wij de draad in het voorjaar weer lekker op
Caritas schreef:Hier ook in afwachting van punten van de 26e.
Over het nieuwe platform: in de kalender van KNHS staat het wel een online event voor 6 december waarbij staat filmen vanaf 1 december.