[HK]Wedstrijd springende bokkers.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

liespr

Re: [HK]Wedstrijd springende bokkers.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-16 20:59

Whoot, ik heb gewoon zonder gezeik gereden! Rijtechnisch moeten we weer van ver komen, ze is wat sterk op links en scheef, maar dat zijn dingen waar ik graag aan werk!
Ben gewoon gaan rijden en uiteindelijk nog best in de buurt gekomen ook, maar dat is bijzaak, ik heb lekker gereden. :D

paljaslaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-16 21:35

Top!

Mijn eerste pony waar nogal een emotioneel verhaal aan vast zit is gister avond ingeslapen :(
Met zijn 27 jaar was zijn lichaam helaas op..
Afbeelding

_Elke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-16 22:28

Sterkte Laura.. Ik las al zoiets op fb. Y;(

Junia

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-16 22:45

Oh wat vreselijk... Heel veel sterkte!

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-16 22:51

Ach sterkte Laura! Wel een hele mooie leeftijd bereikt :(:)

_bokworst

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-16 22:57

Aaah dat blijft altijd lastig.. Sterkte Laura! :(

Lithya

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-16 23:00

Las het Laura. Heel veel sterkte. Zeker gezien de extra emotionele lading die hij had. Y;(

Snorlex

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-16 23:09

Sterkte Laura :(:)

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-16 01:02

Sterkte Laura

liespr

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-16 10:48

Sterkte. Hij heeft een mooie leeftijd bereikt

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-16 12:10

Sterkte Laura, altijd moeilijk Y;(

Ik heb echt een super kamp gehad <3 Eerste les was in Lunteren op de Vijfsprong, mooi weer even inkomen. Nog even getaxied in vibabu der auto om 2 paarden uit mijn eigen les terug te brengen en daarna om vibabu weer op te laten. Cas stond mooi bij een ander op de trailer, je redt je wel he met uitladen :)) De groep was echt zo relaxed, echt heerlijk. Uiteindelijk gingen we om 22:30 aan de macaroni, maar niemand die daar moeilijk over deed.
Daarna nog even een flesje limoncello soldaat gemaakt samen met vibabu <<) Om vervolgens zonder problemen zaterdagochtend weer op te staan, op naar Ede. Vibabu zat nu in de eerste groep. Ik in groep 2, omdat juhuf ook meereed in groep 1 konden wij ook gaan kijken. Daarna weer terug, even snel broodje eten en opzadelen en rijdend richting de Valouwe. Daar echt hindernissen gesprongen waarvan ik aan het begin van de les dacht, ja dikke doei echt niet. Paard deed het super <3
Lekker BBQ 's avonds. Zondag nog lekker 25km over de hei gehobbeld, Cas mocht lekker voorop naast de juf, bleef die van juf zich ook een beetje gedragen :+
Toen lekker patatjes en daarna op naar huis en door naar de kermis :D

Lithya

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-16 19:55

Klinkt goed Goldi!!

Heb lekker op vreemd terrein kunnen springen. Etter sprong de simpele hindernissen niet zonder te klieren, maar de oxers van 1.10/1.15 floot ie dan wel weer simpel overheen. Nou simpel, dan klapt ie zo van de grond dat ik hem haast niet kan uitzitten. Volgende week nog maar een heen.

Snorlex

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-16 20:00

Klinkt goed!!

Ik heb vandaag een fijne springles gereden. De losse lijnen en hindernissen gaan fijn maar om alles aan elkaar te plakken is een ander verhaal :')
Op de 80 cm red ik het nog wel, dat maken we wel pas maar toen het op 1 meter kwam te staan kreeg ik het niet meer fijn voor elkaar.
Ik ga minder goed mee, zie de afstand minder goed, ze springt weg naar rechts, er komen slingers in, teveel terug in tempo of juist teveel vooruit...

Ik noem het "wennen aan een nieuwe hoogte" :')

Uiteindelijke gevoel is wel fijn :)
Nu werken aan tempo, simpel doorgalloperen en recht houden :))

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-16 20:03

Dat herken ik heel erg Snorlex! Ik moet er altijd meer aan wennen dan m'n paard, omdat het allemaal nieuw is ook.

Fijn Lithya!

Snorlex

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-16 20:03

Klinkt ook top Lithya!

Ik heb trouwens wel een hele leuke nieuwe oefening gereden!
Schuine hindernis op A-C lijn en er dan gewoon "recht" overeen. Dus op de lijn blijven terwijl de hindernis iets scheef staat.

paljaslaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-16 21:26

Bedankt allemaal

Klinkt als een geslaagd weekend Goldie!
Lekker Lithya!
Aah dat ken ik inderdaad ook wel Snorlex, maar komt vanzelf weer dat het 'normaal' word.

Vandaag eigenlijk springles met Mick maar het bleef regenen dus maar even half uurtje dressuur gedaan en tweede half uur heeft een vriendin nog gereden :') Had geen zin meer :=

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-16 21:31

Klinkt top Goldie!

Ik had vandaag 1 van mijn 2 dagen buiten Heerenveen. Heerlijk met de paarden omgeteut vandaag! Nu best moe, moet morgen uurtje eerder beginnen, omdat mijn college met dank aan Air France ineens een stuk eerder moet vliegen en vanuit Duitsland ipv Schiphol. Nou ja, of ik nou om half vijf of kwart over vijf opsta maakt ook niet meer uit...Dan maar niet meer rijden voor het werk en paarden rondje in de molen ;)

Bunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-16 21:44

Heel veel sterkte nog, Laura! :(:)

Snorlex schreef:
Ik heb trouwens wel een hele leuke nieuwe oefening gereden!
Schuine hindernis op A-C lijn en er dan gewoon "recht" overeen. Dus op de lijn blijven terwijl de hindernis iets scheef staat.

Oh, die herken ik! Had laatst bij de springles op een diagonaal twee rechte hindernissen staan waar ik dus al van hand veranderend overheen moest. Omdat ik met m'n grote mond had gezegd dat ik schuin springen maar niets vind. :') Valt dus echt reuze mee. Maar één probleem: Rin heeft nu door dat dat ook prima kan. Dus als ik onschuldig door de bak rij en ze krijgt een schuine hindernis in het vizier, trekt ze plotsklaps aan. :P

Maar jullie zijn goed bezig zeg. Wat fijn!

Ik heb me vorige week ingeschreven voor 'n rondje progressief volgende maand. Nog nooit gedaan, maar ik weet nu al dat ik de aankomende maand maar wat vaker 'n hindernis wat de hoogte in pak, zodat die joker me niet meer kan afschrikken. :P :')

SannevdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-16 22:25

Wat verdrietig Laura, sterkte! :(:)

Gisteren met Dior (en lieve, sportieve Eva op de mountainbike :* ) naar het bos geweest. Hij was POEPbraaf, zo fijn! Ook nog een simpel boomstammetje mee gepakt en zonder te blikken of te blozen pakt ie die mee. Hij is nu een krap jaartje onder het zadel en ik had vorig jaar niet durven dromen dat hij alles zo aan zou pakken. <3

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-16 22:40

gomir schreef:
Klinkt top Goldie!

Sterkte Laura :(:)

Ik had vandaag 1 van mijn 2 dagen buiten Heerenveen. Heerlijk met de paarden omgeteut vandaag! Nu best moe, moet morgen uurtje eerder beginnen, omdat mijn college met dank aan Air France ineens een stuk eerder moet vliegen en vanuit Duitsland ipv Schiphol. Nou ja, of ik nou om half vijf of kwart over vijf opsta maakt ook niet meer uit...Dan maar niet meer rijden voor het werk en paarden rondje in de molen ;)

Snorlex

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-16 07:09

Nou goedemorgen Gomir :P

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-16 09:03

Voelt al als middag hier ;)

Lithya

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-16 09:09

Goedemiddag Gomir!!

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-16 09:12

Dank :D Van hetzelfde!

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-16 09:00

Sterkte Laura!
Gomir heb je het allemaal weer overleefd?
Met progressief heb je niet altijd perse een joker Bunn :P

Gister rondje in Tolbert gereden, prutsfout van mezelf maar Chall sprong weer goed
Afbeelding