Ben gewoon gaan rijden en uiteindelijk nog best in de buurt gekomen ook, maar dat is bijzaak, ik heb lekker gereden.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Eerste les was in Lunteren op de Vijfsprong, mooi weer even inkomen. Nog even getaxied in vibabu der auto om 2 paarden uit mijn eigen les terug te brengen en daarna om vibabu weer op te laten. Cas stond mooi bij een ander op de trailer, je redt je wel he met uitladen
De groep was echt zo relaxed, echt heerlijk. Uiteindelijk gingen we om 22:30 aan de macaroni, maar niemand die daar moeilijk over deed.
Om vervolgens zonder problemen zaterdagochtend weer op te staan, op naar Ede. Vibabu zat nu in de eerste groep. Ik in groep 2, omdat juhuf ook meereed in groep 1 konden wij ook gaan kijken. Daarna weer terug, even snel broodje eten en opzadelen en rijdend richting de Valouwe. Daar echt hindernissen gesprongen waarvan ik aan het begin van de les dacht, ja dikke doei echt niet. Paard deed het super

Had geen zin meer
Snorlex schreef:Ik heb trouwens wel een hele leuke nieuwe oefening gereden!
Schuine hindernis op A-C lijn en er dan gewoon "recht" overeen. Dus op de lijn blijven terwijl de hindernis iets scheef staat.
Valt dus echt reuze mee. Maar één probleem: Rin heeft nu door dat dat ook prima kan. Dus als ik onschuldig door de bak rij en ze krijgt een schuine hindernis in het vizier, trekt ze plotsklaps aan. 
) naar het bos geweest. Hij was POEPbraaf, zo fijn! Ook nog een simpel boomstammetje mee gepakt en zonder te blikken of te blozen pakt ie die mee. Hij is nu een krap jaartje onder het zadel en ik had vorig jaar niet durven dromen dat hij alles zo aan zou pakken.
gomir schreef:Klinkt top Goldie!
Sterkte Laura
Ik had vandaag 1 van mijn 2 dagen buiten Heerenveen. Heerlijk met de paarden omgeteut vandaag! Nu best moe, moet morgen uurtje eerder beginnen, omdat mijn college met dank aan Air France ineens een stuk eerder moet vliegen en vanuit Duitsland ipv Schiphol. Nou ja, of ik nou om half vijf of kwart over vijf opsta maakt ook niet meer uit...Dan maar niet meer rijden voor het werk en paarden rondje in de molen
Van hetzelfde!