Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 11:36

urosa schreef:
Ik heb zo'n gevoel dat ik ze vandaag niet ga krijgen :+

_O- ik had ook al zo'n "ze laten me vast het hele weekend in spanning" gevoel :+ :')

Caritas

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 11:45

Ik heb woensdagmiddag pas ingeleverd maar heb ook alweer last van de refresheritis. :+

Kaitlyn

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 11:48

Ik heb 'm woensdagavond ingeleverd, maar hoop stiekem dat de proef snel beoordeeld wordt. :))

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 11:49

Ik wil eerst maar eens in kunnen schrijven :Y)

Imaginaerum

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 11:59

JiKaLeNiPau schreef:
Dan rijd je niet in het Noorden. Hier worden iedere wedstrijd de paspoorten gecontroleerd door de jury

Texas02 schreef:
Misschien ergens anders in het noorden, maar ik heb in Groningen/Drenthe nog nooit paspoortcontrole gehad.. Alleen tijdens de selectie voor de kampioenschappen en vast ook op de kampioenschappen zelf, maar verder nooit controle..

JiKaLeNiPau schreef:
Groningen en Drenthe standaard paspoort controle tevens startpas. Buiten concoursen heb ik het over trouwens niet over binnen concoursen

Ik start ook in het noorden (GR/FR/DR) en sinds ik met dit paard start (ruim 2,5 jaar met af en toe een onderbreking van maanden), ben ik nog nooit gecontroleerd op paspoort. Vroeger bij de pony's wel. Ik heb mijn paspoort altijd bij me met aanmelden, maar organisaties hoeven 'm nooit te zien..

pol013

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 12:01

Ik blijf het maar suf vinden dat het straks alleen maar tot L2 is.

Heb een Zangersheide ruin.... interesseren mij die predicaten. En voor de verkoop is hij ook al niet.

Maar goed, resultaat zou dus blijven dat ik 'minder' dressuur proeven rijd in een jaar. Ook goed.

Komen met de andere disciplines meeeeeer dan genoeg het erf af dus daar hoef ik het niet voor te doen.
Met dat online had ik nog eens zin om een dressuurproefje op te nemen tussendoor. Dat komt dan weer te vervallen.

Ontzettend met WenK eens dus.

urosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 12:17

Ik heb punten binnen, 194 :oo
Ben echt super blij mee :D

Commentaar erbij:
Nette en sympathiek gereden proef! Werk aan de keertwending linksom, succes verder!

Met die keertwending zijn we hard aan het oefenen op die naar rechts had ik wel een 6,5

tessie98xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 12:26

urosa schreef:

Commentaar erbij:
Nette en sympathiek gereden proef! Werk aan de keertwending linksom, succes verder!

Met die keertwending zijn we hard aan het oefenen op die naar rechts had ik wel een 6,5

Wat goed! Gefeliciteerd! *\o/*

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 12:38

Urosa, wauw gefeliciteerd! Zo zie je toch een fikse groei door de proeven heen :j
en euh.... jij hoeft dus niet het hele weekend op punten te wachten.... ik hopelijk ook niet :P hihi

urosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 12:55

linda2008 schreef:
Urosa, wauw gefeliciteerd! Zo zie je toch een fikse groei door de proeven heen :j
en euh.... jij hoeft dus niet het hele weekend op punten te wachten.... ik hopelijk ook niet :P hihi

Haha ja :D toch leuk omdat ik het in het begin had over groeien in een klasse en ik dat nu ook kan laten zien :o

Nog maar 5 punten voor de Z1 nodig. Mijn meisjes droom zo dichtbij <3

En ik gun het jou ook zo voor het weekend!

Tessie98xx, bedankt!

Snorlex

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 12:58

Ik heb mijn filmpje ook pas woensdag ingeleverd. Mijn gedachtengang is; iedereen filmt vast eerder dus er zijn niet zoveel filmpjes van woensdag en donderdag, waardoor we eerder de punten terugkrijgen :')

Mooie punten Urosa!

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 13:05

urosa schreef:

Commentaar erbij:

Super, gefeliciteerd! :D

Snorlex schreef:
Ik heb mijn filmpje ook pas woensdag ingeleverd. Mijn gedachtengang is; iedereen filmt vast eerder dus er zijn niet zoveel filmpjes van woensdag en donderdag, waardoor we eerder de punten terugkrijgen :')

Mooie punten Urosa!

Ik heb inderdaad ook pas woensdagavond laat ingeleverd. :=

veertje99

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 13:28

Gefeliciteerd iedereen met de punten! :D

_Anneruth

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 13:42

Gefeliciteerd iedereen weer met de mooie punten!

Ik heb vandaag ook mijn punten terug gekregen (L1 event 26 november, gefilmd op 24 november). Ik had 180,5. Viel me een beetje tegen ondanks dat ik zelf ook niet helemaal tevreden was. Voor mijn gevoel is deze jury wel extra kritisch geweest maar de feedback klopte wel en kan ik ook zeker wat mee. Dus ik ben tevreden!

MarianneW

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 14:14

Gefeliciteerd weer!!

Ik heb mijn filmpje gisteravond om 23.06 ingeleverd :') zelf niet zo'n geweldig gevoel bij deze proef. Kan ook niet echt zeggen wat het is, ik zat er niet helemaal lekker in denk ik. Heb dat nog nooit gehad, herkent iemand dat hier?

_Anneruth

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 14:18

O dat herken ik heel goed MarianneW, gewoon dat je het net niet voor elkaar krijgt zoals je wilt. Heb je gewoon soms zo.

urosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 14:22

_Anneruth, dat is ook wel flink lager dan normaal! Gelukkig kun je er nog wel in vinden.

MarianneW, haha dat is echt krap voor de deadline. En ik herken dat ook wel. Bij ons kwam het thuis elke keer niet zo lekker van de grond. Laatste 2 proeven wel echt fijn gereden

DesertOrchid

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 14:25

urosa schreef:
_Anneruth, dat is ook wel flink lager dan normaal! Gelukkig kun je er nog wel in vinden.

MarianneW, haha dat is echt krap voor de deadline. En ik herken dat ook wel. Bij ons kwam het thuis elke keer niet zo lekker van de grond. Laatste 2 proeven wel echt fijn gereden

Ik heb weleens om 23:59 de "OK" zien verschijnen na het uploaden, zat me toch peentjes te zweten toen zeg, haha!

Iedereen gefeliciteerd weer met de mooie punten! En succes voor de refreshers :D

Questquedit

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 14:27

Iedereen nog gefeliciteerd met de punten!
MarianneW herkenbaar hoor. Dan is er niet direct iets "mis" maar dan voelt het toch niet zo als anders

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 14:39

Anneruth, toch gefeliciteerd met je winstpunt. Lijkt me juist fijn om te weten dat je alsnog winst kunt rijden ondanks dat je het gevoel had dat er meer in zat en/of iets kritischer is beoordeeld :j

Jeetje wat zijn sommige snel zeg :oo hihi ik heb van het weekend ingeleverd (21 of 22 dat weet ik niet meer zeker) maar helaas nog geen punten. We refreshen (on)geduldig verder :P

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 14:43

Woehoe mijn protocol is er *\o/*
En gelukkig niet de verkeerde punten gehad haha!

Ondanks dat ik er zo op let toch 2x een klikje gedaan, en dat staat ook wel meteen op het protocol haha.

Maar verder komt het wel overeen met m'n gevoel! Staan dezelfde dingen op al waar we aan werken in de lessen/trainingen; balans (op de rechte lijnen), impuls, middengangen. Dus we gaan gewoon lekker op dezelfde weg verder :D

Onderaan ook nog wat positief, opbouwend commentaar met tips.

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 15:26

Sanne, wat fijn :)

Verder weinig punten binnen gekomen vandaag? Of wachten er niet veel mensen meer?

tessie98xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 15:38

Zojuist bericht terug gehad van de KNHS. Kennelijk was mijn filmcheck niet juist beantwoord van de week, want ze konden mijn filmpje niet meer vinden :')
Dus ik moest hem opnieuw sturen via Wetransfer. Dus nog even afwachten dan maar :j

Caritas

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 15:52

Ik wacht op de 26e en nog een paar, dacht ik. Heeft Roosie haar punten al van laatst?

Eveline77

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 15:59

Ah, das balen tessie98xx, dat wordt toch nog een weekend geduld hebben.

Linda2008, het kan nog hè, ik had ze gister ook aan het einde van de dag.

Urosa, gefeliciteerd. Mooie punten!!

Hier alleen met kampioenschappen dus controle. Maar de laatste outdoor waar we waren startte een meisje vlak voor mijn dochter. Haar entingen bleken niet in orde. Dus ze mocht niet starten. De tiener ging in discussie maar won deze niet. Toen kwam moeders erbij en die lachte 2x lief en toen mocht er, met de belofte dat ze er direct thuis achteraan zouden gaan, toch gestart worden... <<)