urosa schreef:Ik heb zo'n gevoel dat ik ze vandaag niet ga krijgen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
JiKaLeNiPau schreef:Dan rijd je niet in het Noorden. Hier worden iedere wedstrijd de paspoorten gecontroleerd door de jury
Texas02 schreef:Misschien ergens anders in het noorden, maar ik heb in Groningen/Drenthe nog nooit paspoortcontrole gehad.. Alleen tijdens de selectie voor de kampioenschappen en vast ook op de kampioenschappen zelf, maar verder nooit controle..
JiKaLeNiPau schreef:Groningen en Drenthe standaard paspoort controle tevens startpas. Buiten concoursen heb ik het over trouwens niet over binnen concoursen
linda2008 schreef:Urosa, wauw gefeliciteerd! Zo zie je toch een fikse groei door de proeven heen![]()
en euh.... jij hoeft dus niet het hele weekend op punten te wachten.... ik hopelijk ook niethihi
urosa schreef:Ik heb punten binnen, 194![]()
Ben echt super blij mee![]()
Commentaar erbij:
Nette en sympathiek gereden proef! Werk aan de keertwending linksom, succes verder!
Met die keertwending zijn we hard aan het oefenen op die naar rechts had ik wel een 6,5
Snorlex schreef:Ik heb mijn filmpje ook pas woensdag ingeleverd. Mijn gedachtengang is; iedereen filmt vast eerder dus er zijn niet zoveel filmpjes van woensdag en donderdag, waardoor we eerder de punten terugkrijgen
Mooie punten Urosa!
urosa schreef:_Anneruth, dat is ook wel flink lager dan normaal! Gelukkig kun je er nog wel in vinden.
MarianneW, haha dat is echt krap voor de deadline. En ik herken dat ook wel. Bij ons kwam het thuis elke keer niet zo lekker van de grond. Laatste 2 proeven wel echt fijn gereden