Ik heb gisteren springles gehad met 32 graden Toch maar heen gegaan want ik wist niet wat onze instructrice van plan was, anders zou ik ponylief alleen even afspoelen. Maar, we zijn gewoon gaan springen.
We hebben een gymnastiek lijntje neergezet. 3 kruis (in-uit) en dan een oxertje waar 2 passen tussen zaten. Tussendoor veel stappen en een klein uurtje bezig geweest. Was prima te doen, ook voor mijn pony
Lithya
Geplaatst: 21-07-16 13:16
Moet toch maar wat meer gaan springen. Gat tussen dressuur en springen wordt wat groot. Had 180,5 en 203,5 punten gister in de m2.
Ik had de vooruit er weer op kunnen zetten. In de eerste proef ging hij twee keer in de staak en was wat hangerig in de hand. Maar eigenlijk doet ie zoiets altijd. Of eerste proef, of de tweede. Er moet er een verknalt worden.
Ik lees nog lekker mee hoor Lekker druk op werk en met paard.
Lithya dressuurprikker :p Goed zeg!! De Z komt in de buurt. Maar ik ben van mening dat dressuur heel goed is voor tussen de hindernissen.
Veel plezier op kamp Goldie. Er komt lekker weer aan.
Toffe foto Laura. Hij gaat weer lekker .
Mijn grijze gaat heel goed. Ik ben zo te spreken over NAF Magic 5star. Wat een ander paard. Heerlijke rust en concentratie tijdens het rijden. Vanavond top training gehad. Gert was zeer te spreken over m'n merrie. Altijd leuk om te horen als we goed vooruit zijn gegaan. We lijken weer een setje te worden..
Ik heb gisteren echt een heerlijke dressuurles gereden. Op m'n springzadeltje richting de pirouette draaien Ze is op links een beetje stug bij loswerken dus binnenkort osteopaat er bij maar verder echt hemels