Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
JiKaLeNiPau schreef:Texas02 schreef:
Misschien ergens anders in het noorden, maar ik heb in Groningen/Drenthe nog nooit paspoortcontrole gehad.. Alleen tijdens de selectie voor de kampioenschappen en vast ook op de kampioenschappen zelf, maar verder nooit controle..
Groningen en Drenthe standaard paspoort controle tevens startpas. Buiten concoursen heb ik het over trouwens niet over binnen concoursen
linda2008 schreef:Maar je hebt het paspoort toch ook gewoon nodig tijdens vervoer
magic_lover schreef:Hier werd praktisch altijd gecontroleerd op buiten wedstrijden door de 1e jury, en binnen volgens mij door het secretariaat.
Afgelopen zomer werd er niet meer gecontroleerd.
Is er al bekend of met het nieuwe platform de proeven ook gaan rouleren? Best simpel word je ervan elke keer dezelfde proef, voor de paarden en de juryleden lijkt mij een beetje afwisseling ook wel fijn
magic_lover schreef:Hier werd praktisch altijd gecontroleerd op buiten wedstrijden door de 1e jury, en binnen volgens mij door het secretariaat.
Afgelopen zomer werd er niet meer gecontroleerd.
WenK schreef:maar andere combinaties tijdens het losrijden vertaalt naar een normale dag kan op een grotere stal ook zijn dat er meerdere mensen aan het trainen zijn als jij gaat rijden of wanneer je deelneemt aan clublessen van de vereniging.... stukje presteren onder druk snap ik het wel weer. Ook al komen heel veel paarden ook regulier niet van het terrein af (grotere stal, wedstrijden op eigen terrein), je hebt dan wel dat je een vaste starttijd hebt, de boel is vaak wat leuk aangekleed en je hebt tijdens je losrijden met andere combinaties te dealen.
Buxy schreef:Altijd meenemen als je met de trailer reist. Laatste keer dat een lesklant van me bekeurd is omdat ze geen paspoort mee had toen ze met de trailer op pad was kreeg ze een boete van €1500. Het is echt niet iets wat je wilt gokken.Ik neem het paspoort ook nooit mee. Rij al zo'n 15 jaar dressuurwedstrijden en alleen tijdens kring en regio is er wel eens gecontroleerd..
Caritas schreef:WenK schreef:maar andere combinaties tijdens het losrijden vertaalt naar een normale dag kan op een grotere stal ook zijn dat er meerdere mensen aan het trainen zijn als jij gaat rijden of wanneer je deelneemt aan clublessen van de vereniging.... stukje presteren onder druk snap ik het wel weer. Ook al komen heel veel paarden ook regulier niet van het terrein af (grotere stal, wedstrijden op eigen terrein), je hebt dan wel dat je een vaste starttijd hebt, de boel is vaak wat leuk aangekleed en je hebt tijdens je losrijden met andere combinaties te dealen.
linda2008 schreef:tessie98xx schreef:
Ja hier ook weer voor het event van de 19e nog
Heb je contact opgenomen? Want die punten zouden uiterlijk gister binnen moeten zijn....ik zal duimen dat je ze snel mag ontvangen
tessie98xx schreef:linda2008 schreef:Heb je contact opgenomen? Want die punten zouden uiterlijk gister binnen moeten zijn....ik zal duimen dat je ze snel mag ontvangen
Ja ik had woensdag een filmcheck gedaan en toen kreeg ik het standaard appje terug. Dus heb net nog even geappt om te vragen of er iets is mis gegaan