Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
LiselotZorro schreef:Marjolein schreef:De kans op fraude is gewoon groter met een gefilmde proef dan op concours.
Dit is niet de eerste keer dat ik predikanten uit aan het delen ben aan paarden
Ik vraag het mij af. Ik heb nog nooit paspoorten controle gehad. Je kunt zo elk paard met dezelfde kleur pakken en predicaten rijden. Wat dat betreft is er online zelfs meer controle.
Caritas schreef:Zomaar random vraag aan de jury's hier. Hebben jullie al wel eens filmpjes voorbij zien komen met een statisch voorwerp permanent in beeld tussen filmer en combinatie? Hoe storend zou een lichtmast zijn? Da's natuurlijk maar een verticaal streepje in verhouding tot de rest van de korte zijde.
PSvanLot schreef:Ik vind een lichtmast wel storend als deze permanent in beeld is. Dan is een proef toch niet goed te beoordelen?
PSvanLot schreef:Net zoals ik laatst een proef had waar vanachter een hek gefilmd werd en er constant een horizontale balk door het beeld liep. Dat was niet te beoordelen.
linda2008 schreef:PSvanLot schreef:Net zoals ik laatst een proef had waar vanachter een hek gefilmd werd en er constant een horizontale balk door het beeld liep. Dat was niet te beoordelen.
Euhm... wij hebben ook een hekwerkWij filmen wel vanaf een krukje zodat je grotendeels er overheen kunt kijken, maar hoe dichter je bij C komt, hoe meer het wel in beeld is. Zou jij dit beeld dan dus storend vinden?
[ [url=m/z4Tf6n.jpg]Afbeelding[/url] ]
JiKaLeNiPau schreef:Dan rijd je niet in het Noorden. Hier worden iedere wedstrijd de paspoorten gecontroleerd door de jury
JiKaLeNiPau schreef:Dan rijd je niet in het Noorden. Hier worden iedere wedstrijd de paspoorten gecontroleerd door de jury
shirleyp schreef:Je kunt jezelf op beschikbaar zetten in een systeem als jury. Dus als je een paar dagen niet kan, kun je jezelf uitzetten.
Ik heb net 8 L2-proeven teruggestuurd, zaten erg leuke combinaties bij! Ook combinaties die het wat lastiger hadden, maar die heb ik veel tips kunnen geven. Hoop dat iedereen er weer mee verder kan
Texas02 schreef:JiKaLeNiPau schreef:Dan rijd je niet in het Noorden. Hier worden iedere wedstrijd de paspoorten gecontroleerd door de jury
Misschien ergens anders in het noorden, maar ik heb in Groningen/Drenthe nog nooit paspoortcontrole gehad.. Alleen tijdens de selectie voor de kampioenschappen en vast ook op de kampioenschappen zelf, maar verder nooit controle..
Texas02 schreef:JiKaLeNiPau schreef:Dan rijd je niet in het Noorden. Hier worden iedere wedstrijd de paspoorten gecontroleerd door de jury
Misschien ergens anders in het noorden, maar ik heb in Groningen/Drenthe nog nooit paspoortcontrole gehad.. Alleen tijdens de selectie voor de kampioenschappen en vast ook op de kampioenschappen zelf, maar verder nooit controle..
Anoeska27 schreef:Ik heb wel regelmatig paspoortcontrole gehad, maar nog nooit samen met een chipreader en die van mij was gewoon zwart zonder aftekeningen. Ik heb ooit een keer na een proef ontdekt dat ik per ongeluk het paspoort van mijn roodschimmel pony merrie had laten zien ipv dat van mijn zwarte ruin. Had de jury dus niet eens gezien.
Ik heb ook al eens meegemaakt dat een stalamazone reed onder de naam van de eigenaresse van de stal omdat er 2 belangrijke wedstrijden op 1 dag waren en zij zichzelf niet in 2en kon delen.
Wat zelf jureren betreft: zolang ik geen chipreader heb kan ik nooit zeker weten dat ik het juiste paard voor me heb. Degenen die verkeerd willen vinden toch wel een weg, zolang ze niet wreed zijn voor hun paard zal het me allemaal een worst wezen.
JiKaLeNiPau schreef:De opmerking zal het me een worst wezen ... daar ga ik niet in mee. Als deelnemer houd je je aan de regels net als wanneer je jurylid bent. Die regels zijn voor iedereen hetzelfde en daar zou iedereen zich aan moeten houden. Als ik iemand betrap die op een ander paard rijdt of denkt zich voor te moeten doen als een ander dan mag diegene nog zo netjes rijden maar daar maak ik zeker melding van en niet alleen bij de betreffende combinatie. Gewoon om dat het niet zo hoort en het niet eerlijk is tov je mede-ruiters/amazones. Ofwel dat doe je dus niet.