Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ging fijn!
Ik ben aan het werk, maar als je de paarden gedag wil zeggen dan vind je ze vast wel.
Ik weet niet, ik zie haar liever spectaculair springen. Wat nergens op slaat en je natuurlijk ook helemaal niet wil, want dan gaat ze ook fouten maken. Vandaag heeft ze werkelijk waar niks aangetikt en ook nergens voor stil gestaan.
gomir schreef:Wij hebben zondag kampioenschappen op de planning staan met Hurricane. Gupje mocht vandaag een rondje lopen in het LGing fijn!
Hoorde al dat je op strafkamp kwam VibabuIk ben aan het werk, maar als je de paarden gedag wil zeggen dan vind je ze vast wel.
Evel Knievel gegroomd vandaag. Die ging fijn foutloos rond in zijn B-debuut met zijn tijdelijke amazone!
Is er woensdag concours Gomir?
Ze vond het zelf eigenlijk nog niet goed genoeg om te sturen
Als hij volgende week ook zo door het B loopt kan hij idd wel L, hangt ook even van het parcours af wat er staat. Concours is volgende week idd voor een keer op woensdag, omdat vrijdag de CK is en ze donderdag al gaan opbouwen.
eindelijk weer zijn gekke zelf en fijn te rijden ook nog! Kon hem groot, klein rijden, stuur deed het nog dus was erg blij
Hopelijk is ie zondag ook weer in zijn goede humeur. 

dus toen maar even er uit gegaan.... maar had ze wel even alles kunnen zien anders had ik echt niet rond gekomen.

(reden wil ik in pb geven)