Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Marjolein schreef:Eveline77 schreef:Toch jammer dat het na het L2 ophoudt. Snap niet waarom het voor het M1 en M2 dan niet meer mag. Ook een 20x40 ring...
Omdat er predikanten vasthangen aan een M1 klassering bij sommige stamboeken. Dan is de kans op fraude groter dan wanneer er verder geen waarde aanhangt.
Marjolein schreef:Eveline77 schreef:Toch jammer dat het na het L2 ophoudt. Snap niet waarom het voor het M1 en M2 dan niet meer mag. Ook een 20x40 ring...
Omdat er predikanten vasthangen aan een M1 klassering bij sommige stamboeken. Dan is de kans op fraude groter dan wanneer er verder geen waarde aanhangt.
Marjolein schreef:De kans op fraude is gewoon groter met een gefilmde proef dan op concours.
Dit is niet de eerste keer dat ik predikanten uit aan het delen ben aan paarden
NadjaNadja schreef:Ik vind het zo ontzettend leuk om al die leuke en vriendelijke algemene commentaren te zien ook!Ben de jury's daar ook echt wel heel erg dankbaar voor
![]()
Zelf vind ik de cijfers in het laatste rijtje nog het meest waardevol, omdat ik dat toch wel veel over de basis vind zeggen eigenlijk, hebben jullie dat ook? Zo had ik op mijn laatste protocol een 7.5, een 8 en een 7.5 voor de gangen en bijvoorbeeld een 7 op de impuls. Daar ben ik dan wel echt heel blij mee!
Caritas schreef:Ik heb eerst m'n kaartje gefilmd met mijn naam, paard naam, combinatienummer etc terwijl ik mezelf en paard voorstelde: "Mijn naam is Caritas met paard Snuitmans, het is vandaag woensdag 25 november 2020 en we rijden proef 10" Daarna heb ik de pagina van het paspoort gefilmd waarop zijn transpondernummer en aftekeningen staan. Daarna ben ik een rondje om hem gelopen, heb z'n bit gefilmd en m'n spoor. Daarna heb ik de camera aan de hindernispaal vastgemaakt, paard gevangen die was weggelopen, daarna opgestegen, volte gestaafd en aan de proef begonnen. Na afloop naar de camera toe gereden, afgestapt, vriendelijk in de lens geglimlacht, camera uitgezet en dat was het.
JiKaLeNiPau schreef:Caritas schreef:Ik heb eerst m'n kaartje gefilmd met mijn naam, paard naam, combinatienummer etc terwijl ik mezelf en paard voorstelde: "Mijn naam is Caritas met paard Snuitmans, het is vandaag woensdag 25 november 2020 en we rijden proef 10" Daarna heb ik de pagina van het paspoort gefilmd waarop zijn transpondernummer en aftekeningen staan. Daarna ben ik een rondje om hem gelopen, heb z'n bit gefilmd en m'n spoor. Daarna heb ik de camera aan de hindernispaal vastgemaakt, paard gevangen die was weggelopen, daarna opgestegen, volte gestaafd en aan de proef begonnen. Na afloop naar de camera toe gereden, afgestapt, vriendelijk in de lens geglimlacht, camera uitgezet en dat was het.
Je bent wel inventief in ieder geval